AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Del Skrevet 8. april 2023 Hei! Er det noen som kjenner igjen dette dyresporet? Hvert spor var litt større enn en fyrstikkeske. Anonymkode: 09c0a...366 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Del Skrevet 8. april 2023 Gaupe. Anonymkode: 75fe5...140 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mumsmums Skrevet 8. april 2023 #3 Del Skrevet 8. april 2023 Send til naturveilederen på insta✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #4 Del Skrevet 8. april 2023 Kan det være gaupe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Del Skrevet 8. april 2023 Grevling? Anonymkode: 610f0...341 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #6 Del Skrevet 8. april 2023 Gaupa er vel mye større? Anonymkode: bc01c...916 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Grevling? Anonymkode: 610f0...341 Jeg tror det må være grevling. Gaupe, som flere tipser om her, har litt annerledes fotspor uten disse lange klo-merkene. Anonymkode: f8a1a...51f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #8 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gaupa er vel mye større? Anonymkode: bc01c...916 Det står 7-8 cm på gaupespor så det passer, men nå tror jeg det er grevling 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Del Skrevet 8. april 2023 Gaupe har brede og kraftige poter med tykke klør. Bor i gaupe terreng med norges villkatt som nabo. Rimelig sky av seg, men glimter til en gang i blandt Anonymkode: 88c68...906 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #10 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tror det må være grevling. Gaupe, som flere tipser om her, har litt annerledes fotspor uten disse lange klo-merkene. Anonymkode: f8a1a...51f Ja det var det jeg så når jeg googlet. Jerv ser også ut til å ha slike lange klør i sporene da 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #11 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Gaupe har brede og kraftige poter med tykke klør. Bor i gaupe terreng med norges villkatt som nabo. Rimelig sky av seg, men glimter til en gang i blandt Anonymkode: 88c68...906 Så heldig du er, hadde vært fantastisk å se en. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Del Skrevet 8. april 2023 Frøkensina skrev (Akkurat nå): Så heldig du er, hadde vært fantastisk å se en. Er ikke hver dag den viser seg.. Ikke hver uke heller for den del😂 Men har sett den på god avstand med kikkert noen ganger. Ser ut som en mega stor maine coon katt egentlig med mye kraftigere hode og store ører. Anonymkode: 88c68...906 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #13 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Er ikke hver dag den viser seg.. Ikke hver uke heller for den del😂 Men har sett den på god avstand med kikkert noen ganger. Ser ut som en mega stor maine coon katt egentlig med mye kraftigere hode og store ører. Anonymkode: 88c68...906 Jeg hadde ikke regnet med hvert år en gang selv om de finnes i området! 😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 8. april 2023 #14 Del Skrevet 8. april 2023 Frøkensina skrev (10 minutter siden): Ja det var det jeg så når jeg googlet. Jerv ser også ut til å ha slike lange klør i sporene da 🤔 Det er ikke jerv. De er lengre og ligner en liten bjørns. Dette er grevling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #15 Del Skrevet 8. april 2023 Gaupe er noe større kan du si.. Anonymkode: 88c68...906 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #16 Del Skrevet 8. april 2023 Andro skrev (3 minutter siden): Det er ikke jerv. De er lengre og ligner en liten bjørns. Dette er grevling. Greit å vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 8. april 2023 #17 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Hei! Er det noen som kjenner igjen dette dyresporet? Hvert spor var litt større enn en fyrstikkeske. Anonymkode: 09c0a...366 Hvor er de andre sporene? Var det ikke flere spor rundt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 8. april 2023 #18 Del Skrevet 8. april 2023 Grevling 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #19 Del Skrevet 8. april 2023 Frøkensina skrev (9 minutter siden): Jeg hadde ikke regnet med hvert år en gang selv om de finnes i området! 😍 Er ikke slik at den valser over hagen så jeg får studert den, det er for mye forlangt at den gjør.. Men ser en del spor i skogkanten en god bit unna huset nå som det er snø. Den satt på en stein å speida utover ei eng i skogkanten da jeg så den i kikkert. Så den i 15 sek så forsvant den😑 Anonymkode: 88c68...906 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkensina Skrevet 8. april 2023 #20 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er ikke slik at den valser over hagen så jeg får studert den, det er for mye forlangt at den gjør.. Men ser en del spor i skogkanten en god bit unna huset nå som det er snø. Den satt på en stein å speida utover ei eng i skogkanten da jeg så den i kikkert. Så den i 15 sek så forsvant den😑 Anonymkode: 88c68...906 Synes det høres magisk ut bare å vite at det rusler en i snøen i nærområdet. Man får sikkert veldig lyst til å se de bedre, men så fint det hørtes ut der den satt og speidet, takk for beskrivelsene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå