Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Jersey
Skrevet

Noen her som vet hvor jeg kan sende inn frilansartikler om både reiser, og andre ting?

Videoannonse
Annonse
Gjest Rognebær
Skrevet

Spørsmålet ditt er litt upresist, men jeg skal prøve å hjelpe deg litt på vei.

Jeg regner med at du tenker på blader og lignende? Det er mange blader som i utgangspunktet kunne vært interesserte i frilansartikler, MEN: De aller fleste av disse har en definert målgruppe. Sjansen er MYE større for at du får antatt noen av sakene dersom saken er tilpasset denne målgruppa, enn om du sender inn samme sak til 20 blader.

Vinklingen på saken er viktig. De fleste blader vil også ha en spesifikk vinkling på reisesaker, ikke bare saker av typen "Les så trivelig det er på ferie i Sør-Afrika". Denne vinklingen bør du ha i hodet på reisen, og bilder o.l. må passe til vinklingen.

Husk at kvalitetskriteriene for bilder er veldig høye i de fleste blader som betaler noe som helst for artikler.

For tips til hvilke blader det går an å sende inn: Ta en tur på Narvesen, det kan sikkert sette tankene litt i gang. Det finnes så utrolig mange forskjellige blader!

Lykke til!

Skrevet

Lurer på om det var ELLE eller DetNye som hadde egen info på nettsiden deres vedr. frilans-artikler? Sjekk ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...