AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #1 Skrevet 8. april 2023 Jeg er en dame på 35 år. Har levd «litt godt» den siste tiden, og økt min bmi til 22. Før hadde jeg en bmi på 20. syntes mitt ansikt var mer markert da. Har mer former nå da.. Burde jeg gå ned igjen de 5 kg for å bli mer attraktiv? Anonymkode: 19095...abf 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #2 Skrevet 8. april 2023 Menn ser ikke den forskjellen 🤣 Anonymkode: 38349...4fd 18 1 8
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #3 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Menn ser ikke den forskjellen 🤣 Anonymkode: 38349...4fd Når ser de forskjell, da? 🫣 Anonymkode: 19095...abf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #4 Skrevet 8. april 2023 Er dame men kan kanskje hjelpe litt. Ligger som regel på bmi 18,5, og mine to ekser har vært besatt av kroppen min på eksakt den vekten. Er kun i høytider og ferie jeg går opp pga mindre trening og mer godteri, må spise veldig mye mer for å gå opp og det varer kort før det går ned. Har møtt enkelte andre i disse periodene som har poengtert hvor mye finere jeg er når jeg veier litt mer (kanskje bmi på 21?) kontra når de har sett meg før. De er altså motsatt av mine ekser. Poenget er at det er høyst individuelt, og du bør ha den vekten DU føler deg finest med og som er mest deg Anonymkode: 97851...1f5 3 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #5 Skrevet 8. april 2023 Jeg ser jo selv en forskjell, i allefall føler jeg meg mer «blubbete»… Anonymkode: 19095...abf 1
svartkatt Skrevet 8. april 2023 #6 Skrevet 8. april 2023 Bmi er bare et tall. Det betyr ingenting når man kun ser på det uten noe annet å forholde seg til. 6
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #7 Skrevet 8. april 2023 Ok. mer om meg; 175 cm, 67 kg (nå). Langt mørkt hår, får høre at jeg er søt, fin og hyggelig… men føler jeg ser bedre ut med mer markerte kinnbein, kragebein osv. jeg veide 62-63 før jeg har tillatt meg litt «for mye». Trener mindre også… TS Anonymkode: 19095...abf
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #8 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Er dame men kan kanskje hjelpe litt. Ligger som regel på bmi 18,5, og mine to ekser har vært besatt av kroppen min på eksakt den vekten. Er kun i høytider og ferie jeg går opp pga mindre trening og mer godteri, må spise veldig mye mer for å gå opp og det varer kort før det går ned. Har møtt enkelte andre i disse periodene som har poengtert hvor mye finere jeg er når jeg veier litt mer (kanskje bmi på 21?) kontra når de har sett meg før. De er altså motsatt av mine ekser. Poenget er at det er høyst individuelt, og du bør ha den vekten DU føler deg finest med og som er mest deg Anonymkode: 97851...1f5 Du har TO ekser som var besatt av vekta di?? Wow, stakkars Anonymkode: ef5f3...f23 15 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #9 Skrevet 8. april 2023 Når du er så gammel så burde du jo gå for å være litt overvektig, bmi 28 sånn at du ikke blir så innhult i ansiktet. Anonymkode: f31d4...0ac 2 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Skrevet 8. april 2023 5 minutter siden, AnonymBruker said: Du har TO ekser som var besatt av vekta di?? Wow, stakkars Anonymkode: ef5f3...f23 Det hørtes verre ut enn det var for å lage poeng for ts, de nevnte aldri vekta direkte men at de elsket kroppen min og at den så perfekt ut akkurat slik, og da var bmi 18,5. Men som sagt sa andre menn det var for tynt og at jeg var mye finere med et par kilo mer så det er smak og behag og ts bør veie det hun trives best med selv siden alle andre har ulik smak 😊 Anonymkode: 97851...1f5 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #11 Skrevet 8. april 2023 Jeg er også 175 og føler meg best nærmere 60 kg enn 70. Men man er jo også bygget forskjellig😊 Anonymkode: 20ac1...bf6 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #12 Skrevet 8. april 2023 Bmi på 22 er på nedre skala av gjennomsnittet. Bmi på 20 er nesten undervektig. Tenk deg godt om nå, hva syns DU om menn som mener at damer ser best ut jo mer undervektig og helseskadelig vekt de har? Sånne menn er ikke verdt å høre på eller bry seg om for å si det sånn Anonymkode: ff4e8...668 6 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Skrevet 8. april 2023 Mann her. Ikke gå ned de fem kiloene, jeg synes det er diggere med mer former. De fem kiloene er jo godt spredd over både rumpe, lår, pupper og mage, så det er jo ikke slik at det utgjør en kjempeforskjell utseendemessig. Men mer kos å holde rundt deg med de fem kiloene! Anonymkode: 43438...0ed 4 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #14 Skrevet 8. april 2023 Alle disse kvinnene veier det samme. Vekt betyr ingenting (så lenge den ikke er helseskadelig) https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3473789/What-women-s-bodies-common-11st-weight-Mrs-Average-feel-differently-it.html?ito=social-twitter_dailymailUK Anonymkode: ff4e8...668 7 2
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #15 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Bmi på 22 er på nedre skala av gjennomsnittet. Bmi på 20 er nesten undervektig. Tenk deg godt om nå, hva syns DU om menn som mener at damer ser best ut jo mer undervektig og helseskadelig vekt de har? Sånne menn er ikke verdt å høre på eller bry seg om for å si det sånn Anonymkode: ff4e8...668 Bmi på 20 er ikke «nesten undervektig», det er like gjennomsnittlig og normalt som 22. Jeg har bmi på 19 og er drittlei av at folk skal fortelle meg at bmi-en min «nesten» er undervekt. Den er normal. Ingen går rundt og forteller en med bmi på 24 at de er «nesten overvektig». Slutt å shame slanke folk med lav, men normal bmi. Anonymkode: adfa2...6c2 9 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #16 Skrevet 8. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Jeg ser jo selv en forskjell, i allefall føler jeg meg mer «blubbete»… Anonymkode: 19095...abf Er nok av menn som liker blubbete damer. Anonymkode: b5d5a...201 2
kar90 Skrevet 8. april 2023 #17 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn ser ikke den forskjellen 🤣 Anonymkode: 38349...4fd Riight... 1
Lill3My Skrevet 8. april 2023 #18 Skrevet 8. april 2023 Umulig å vite, TS. 22 i BMI sier ingenting om størrelsen din, om formene dine, om muskelmasse versus fettmasse. Og, preferansene er ulike: noen foretrekker slanke damer i nedre sjikt av BMI, mens andre liker litt mer å ta i, og så finnes det dem som ikke bryr seg så mye om vekt og BMI, men mer om helheten: hvordan du ser ut, ansiktstrekk, kroppsspråk og hvordan du bærer kroppen din. Hvis en mann ikke vil ha deg fordi du har 2 BMI-poeng mer enn hans preferanser... Da er han ikke verdt et forhold 4 1
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #19 Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Bmi på 20 er ikke «nesten undervektig», det er like gjennomsnittlig og normalt som 22. Jeg har bmi på 19 og er drittlei av at folk skal fortelle meg at bmi-en min «nesten» er undervekt. Den er normal. Ingen går rundt og forteller en med bmi på 24 at de er «nesten overvektig». Slutt å shame slanke folk med lav, men normal bmi. Anonymkode: adfa2...6c2 Jeg shamer ikke slanke folk. Jeg snakker om helse og det må tynne og undervektige høre like mye som overvektige får det tredd over seg til enhver tid. Når jeg hadde BMI på 17 ble jeg innlagt for underernæring. BMI under 18.5 er undervektig, og selvom man kan leve greit med det er ikke et helseskadelig ideal noe man skal gjøre til normalen og menn som ønsker at kvinner skal være så nær helsefarlig som mulig er menn med kvinnefiendtlig syn. Og jo, en med BMI på 24 vil få høre ofte at hun ser chubby ut og overvektig og må gå ned i vekt. Anonymkode: ff4e8...668 4 3
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #20 Skrevet 8. april 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Bmi på 22 er på nedre skala av gjennomsnittet. Bmi på 20 er nesten undervektig. Tenk deg godt om nå, hva syns DU om menn som mener at damer ser best ut jo mer undervektig og helseskadelig vekt de har? Sånne menn er ikke verdt å høre på eller bry seg om for å si det sånn Anonymkode: ff4e8...668 BMI 21.75 er midt på normalvektig skalaen. 22 er dermed på øvre halvdel av normalvektig området. BMI 20 er (veldig) mange kg fra undervektig og for folk flest både en estetisk pen og sunn vekt. Menn flest foretrekker tynne damer. BMI 20 og lavere. Majoriteten av kvinnelige modeller og kjendiser som lever på kropp/utseende har BMI under 20. Det med god grunn. Anonymkode: ef3b3...6f4 2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå