Gogglebox Skrevet 9. april 2023 #41 Del Skrevet 9. april 2023 Orly skrev (4 minutter siden): Det var hverken ozempic eller saxenda står det i artikkelen. Nei, men det har samme virkemiddel som Saxenda selvom det er markedsført under et annet navn. Tror ikke det er det at han bruker spesifikt ozempic eller saxenda som folk reagerer på, men det at han viser til sine mange følgere at han har kjøpt et appetittdempende legemiddel, og bruker det som om det skulle vært et kosttilskudd. Han har jo ingen fysiske årsaker til å skulle ta disse legemidlene i utgangspunktet. Han står frem som et ekstremt farlig forbilde, for det er det å mangle appetitt, spise lite og være skinny som er kult. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberrysmoothie Skrevet 9. april 2023 #42 Del Skrevet 9. april 2023 Det aller største problemet er ikke at disse personene eksisterer og gjør sine greier med kropp og utseende, men at medieverden gjør de til kjendiser og dermed bidrar til å gi de påvirkningskraft i samfunnet blandt særlig unge, og at selskaper gjør de til betalte influencere og øker deres kjendisstatus og påvirkningskraft enda mer. 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 9. april 2023 #43 Del Skrevet 9. april 2023 Gogglebox skrev (1 time siden): Nei, men det har samme virkemiddel som Saxenda selvom det er markedsført under et annet navn. Tror ikke det er det at han bruker spesifikt ozempic eller saxenda som folk reagerer på, men det at han viser til sine mange følgere at han har kjøpt et appetittdempende legemiddel, og bruker det som om det skulle vært et kosttilskudd. Han har jo ingen fysiske årsaker til å skulle ta disse legemidlene i utgangspunktet. Han står frem som et ekstremt farlig forbilde, for det er det å mangle appetitt, spise lite og være skinny som er kult. Joda men han har ikke fått det på resept og da er det ikke poeng å diskutere akkurat det. Ellers helt enig i resten 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 9. april 2023 #44 Del Skrevet 9. april 2023 To uker på streng ketogent kosthold med nesten 0 karbohydrater + trening, så lover jeg at kiloene til Hr Brennhovd raser av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 9. april 2023 #45 Del Skrevet 9. april 2023 Miss perfect skrev (På 8.4.2023 den 19.40): Hvor fikk han den medisinen fra? Håpløs type. Fikk litt bedre inntrykk av han på 71 grader nord, men nå .. bare nei. Utlandet. I Norge fås den kun på resept for sykelig overvektige eller diabetes 2-pasienter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 10. april 2023 #46 Del Skrevet 10. april 2023 Tråden er ryddet for avsporing Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lindeblomst Skrevet 10. april 2023 #47 Del Skrevet 10. april 2023 Hele poenget var jo at han er på ferie i Thailand, og der kan man kjøpe denne medisinen reseptfritt på apotek 😅. Han har jo selvfølgelig ikke fått utskrevet dette av norsk lege. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 10. april 2023 #48 Del Skrevet 10. april 2023 Glufseguri skrev (På 9.4.2023 den 15.05): Gi meg en medisinsk grunn til at CB har fått resept på et legemiddel når han ikke har diagnosen hvor medisinen benyttes? Foreldrene hans er leger. Å hvilke sykdommer/diagnoser han eventuelt har eller grunnlag han har for å få diverse medisiner vet du ingen ting om å har heller ingen ting med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 10. april 2023 #49 Del Skrevet 10. april 2023 Mio-lio skrev (5 timer siden): Foreldrene hans er leger. Å hvilke sykdommer/diagnoser han eventuelt har eller grunnlag han har for å få diverse medisiner vet du ingen ting om å har heller ingen ting med. Hvor han har fått det fra bryr meg ikke men den mannen må starte og tenke på hva han deler. Han har så mange unge følgere 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mio-lio Skrevet 10. april 2023 #50 Del Skrevet 10. april 2023 (endret) elskersommer skrev (22 minutter siden): Hvor han har fått det fra bryr meg ikke men den mannen må starte og tenke på hva han deler. Han har så mange unge følgere Det er jeg enig i. Endret 10. april 2023 av Mio-lio Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 10. april 2023 #51 Del Skrevet 10. april 2023 Mio-lio skrev (6 timer siden): Foreldrene hans er leger. Å hvilke sykdommer/diagnoser han eventuelt har eller grunnlag han har for å få diverse medisiner vet du ingen ting om å har heller ingen ting med. Han har selvsagt ikke fått det av foreldre, da hadde de fått advarsel 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hvitmargeritt Skrevet 12. april 2023 #52 Del Skrevet 12. april 2023 Driver visst å slår dama si nå. Ref insta storyen hennes. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 12. april 2023 #53 Del Skrevet 12. april 2023 Hvitmargeritt skrev (51 minutter siden): Driver visst å slår dama si nå. Ref insta storyen hennes. Hun bet han visstnok først. Han sier han bare dro fingeren til seg. Hvis hun bet han og han dyttet hansiktet hennes vekk så gir det mening. Og når noen biter så kan det være han klasket den ledige hånden i ansiktet hennes før han brukte den hånden til motvekt da han dro til seg hånden hun bet i. Men jeg vet jo ikke hva som har skjedd selvfølgelig. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 12. april 2023 #54 Del Skrevet 12. april 2023 Blåttvann skrev (38 minutter siden): ..klasket den ledige hånden i ansiktet hennes.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruK Skrevet 13. april 2023 #55 Del Skrevet 13. april 2023 Nå er bildene slettet. Hun var slått i ansiktet og han hadde fått bitt av neglen og skrev at han skulle reise hjem fra Bali i dag. urer på hva som skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. april 2023 #56 Del Skrevet 13. april 2023 J.. skrev (9 timer siden): Klasking kan skje fort og være ganske hardt. Når noen biter så kan man reagere fort og instinktivt og da står ikke forsiktighet fremst i bevisstheten. Jeg aner ikke, jeg var ikke der. Men Christian er stor, Paow er bitte liten og det virker jo som en ekstrem overreaksjon, men det trenger altså ikke være det. Treffer man riktig så kan en blodåre sprekke ganske lett. Tror uansett ikke de er bra for hverandre hvis hun biter han til blods og han reagerer sånn. Det er ikke et forhold jeg ville vært i hvertfall. Det jeg skrev var også et svar på innlegget jeg siterte, hvor det bare står at han driver og slår dama si. Det er jo sant at han slo henne, men hun bet han også. De var begge voldelige, skal vi tro på det lille vi har fått presentert. Men vi var ikke der, kanskje han bet seg selv eller at fingeren begynte å blø da han slo Paow, men uansett er det for tidlig å fremstille det som om at Christian slår dama si og det er det. 13 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonedbiker Skrevet 13. april 2023 #57 Del Skrevet 13. april 2023 Blåttvann skrev (11 minutter siden): Klasking kan skje fort og være ganske hardt. Når noen biter så kan man reagere fort og instinktivt og da står ikke forsiktighet fremst i bevisstheten. Jeg aner ikke, jeg var ikke der. Men Christian er stor, Paow er bitte liten og det virker jo som en ekstrem overreaksjon, men det trenger altså ikke være det. Treffer man riktig så kan en blodåre sprekke ganske lett. Tror uansett ikke de er bra for hverandre hvis hun biter han til blods og han reagerer sånn. Det er ikke et forhold jeg ville vært i hvertfall. Det jeg skrev var også et svar på innlegget jeg siterte, hvor det bare står at han driver og slår dama si. Det er jo sant at han slo henne, men hun bet han også. De var begge voldelige, skal vi tro på det lille vi har fått presentert. Men vi var ikke der, kanskje han bet seg selv eller at fingeren begynte å blø da han slo Paow, men uansett er det for tidlig å fremstille det som om at Christian slår dama si og det er det. Det er postet lydklipp og screenshots av samtalene på en sladderbruker som heter @exonthephspoilersse. Der innrømmer Cristian at han slo henne med en flaske som reaksjon på fingerbitingen. En flaske i ansiktet kan få fatale konsekvenser. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frkego Skrevet 13. april 2023 #58 Del Skrevet 13. april 2023 Majer skrev (På 9.4.2023 den 15.04): Problemet er ikke influenserne som er som de er, men at mange unge støtter de og dermed bidrar til å synliggjøre disse influenserne. Vi forbrukere har makta. Uten oss er ikke influenserne verdt noe som helst. Blir litt som å kjøpe dop og dermed støtte human trafficing. Men du kan ikke legge dette ansvaret over på uvitende, umodne, impulsive og lett påvirkelige ungdommer. Så jo, problemet er influenserne og det faktum at de har så stort spillerom. Vi som foreldre må styrke ungdommene våre og veilede dem, men hovedansvaret her ligger hos influenserne, dessverre. Så lenge vi har ytringsfrihet kommer dette til å være et problem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 13. april 2023 #59 Del Skrevet 13. april 2023 Stonedbiker skrev (47 minutter siden): Det er postet lydklipp og screenshots av samtalene på en sladderbruker som heter @exonthephspoilersse. Der innrømmer Cristian at han slo henne med en flaske som reaksjon på fingerbitingen. En flaske i ansiktet kan få fatale konsekvenser. Hvis dette stemmer så er det jo skremmende. 😬 Hun er fysisk veldig underlegen han. Å slå med flaske er ekstremt og kunne laget stort kutt! Og det er såpass hardt at hun også kunne omkommet slik du sier. Men hva slags forhold har de egentlig hatt, når biting og slåing blir så voldsomt som her... det er vel ikke første gang... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elskersommer Skrevet 13. april 2023 #60 Del Skrevet 13. april 2023 Den mannen der er bare latterlig.. Bilde fra tv2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå