Gå til innhold

Cristian Brennhovd

Ciyara

Anbefalte innlegg

Ødelagt seg selv, blitt kunstig. Hadde vært flottere uten operasjon, fillers, fake tenner osv. Utrolig at han ikke ser det selv.

• Liker 17
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette her pluss ukritisk Ozempic-flørting..

Bilde herfra, men feil i TV2 sin sak for disse operasjonene er utført i Tyrkia 

IMG_8110.jpeg

Endret av Glufseguri
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glufseguri skrev (9 minutter siden):

Dette her pluss ukritisk Ozempic-flørting..

Bilde herfra, men feil i TV2 sin sak for disse operasjonene er utført i Tyrkia 

IMG_8110.jpeg

Hvorfor har han bleie på seg? Stakkars fyr som er så blåst 🙉

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier alle gale ting nå for å få følgere. Ikke bit på det åpenlyste agnet.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har virkelig ødelagt ansiktet sitt med den nye nesa🥲 Han hadde en flott, maskulin nese… Nå har han en altfor liten nese for ansiktet sitt… ser virkelig ikke bra ut! 

Han burde bruke pengene på psykolog fremfor å ødelegge et utseende som var over gjennomsnittet bra i utgangspunktet.

Han kommer til å få tidenes nedtur når han innser hva han har gjort.

• Liker 25
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2024 at 5:57 PM, totti_1 said:

Christian. Du er en fin fyr. Men du trenger en omstart i livet med nye mennesker og nye verdier

https://www.tv2.no/underholdning/farmen-kjendis/hetset-a-onske-meg-dod-er-langt-over-streken/16347648/

Oi! Han ser ut som en dame med den nye nesen! Hvorfor i all verden gjorde han det??

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nutz skrev (52 minutter siden):

Oi! Han ser ut som en dame med den nye nesen! Hvorfor i all verden gjorde han det??

Han er nok litt hoven enda i fjeset ( spes kinn) enda. Så da ser nesen enda mindre ut.. 

Men uansett uforståelig at han valgte å ta operasjonen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 4.1.2024 den 19.33):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Nei, overhodet ikke.
Fyren ser jo ut som en Ken-dukke. Krymp ham ned til Barbie-størrelse så blir han sikkert alle småjenter sin drøm.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tyrkianesa er ''one size fits all''. Trist at han opererer bort sine originale trekk, han var jo kjekk!

• Liker 21
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor drar de til tyrkia og opererer seg? Resultatene blir jo bakgårdsjapper.

Men folk opererer seg jo i Norge også og ender opp med å se ut som Gilde slakt 😔 Er medlem av en gruppe på Facebook og folk ser ikke ut etter bukplastikk operasjoner. 

Endret av Korsihalsen
  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nutz skrev (På 6.1.2024 den 18.01):

Jeg liker ikke å sette diagnose på alt. Men jeg er ikke sjokkert om han sliter med "utseende-angst". En type feilaktig oppfatning av kropp og ansikt som minner om anoreksi. Hvor man får oppheng i "lyter" ved seg selv uansett hvor pen man er. 

Særlig avslørende det at han så seg selv på TV og ble flau av en ellers utmerket nese.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

totti_1 skrev (10 timer siden):

Jeg liker ikke å sette diagnose på alt. Men jeg er ikke sjokkert om han sliter med "utseende-angst". En type feilaktig oppfatning av kropp og ansikt som minner om anoreksi. Hvor man får oppheng i "lyter" ved seg selv uansett hvor pen man er. 

Særlig avslørende det at han så seg selv på TV og ble flau av en ellers utmerket nese.

Tenker også at det kan være noe i dette. Man ser seg også blind på seg selv tilslutt også blir resultatet operasjon etter operasjon. Samme med flere som tar restylane, det blir bare mer og mer 🥹

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DelvisPresley skrev (På 4.1.2024 den 19.33):

Men han er nok mange jenters drøm. Man kan si hva man mener om å ta operasjoner, men 90 % av kvinner hadde valgt en som så slik ut enn en vanlig mann.

Som kvinne rundt Brennhovds alder kan jeg love deg at dette ikke stemmer! 😂

• Liker 22
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

esk skrev (1 time siden):

Som kvinne rundt Brennhovds alder kan jeg love deg at dette ikke stemmer! 😂

Han ser jo ut som en Ken-dukke. Jeg får gay-vibber. Og som heterofil kvinne tenner jeg ikke på menn som gir meg homsevibber. Nå er jeg riktignok passert 40, men likevel. En kvalmsekk som dette hadde jeg ikke funnet attraktiv da jeg var 14-18 heller, for da likte jeg høye og hengslete langhårede musiker-menn.

• Liker 33
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Lorieen said:

Han ser jo ut som en Ken-dukke. Jeg får gay-vibber. Og som heterofil kvinne tenner jeg ikke på menn som gir meg homsevibber. Nå er jeg riktignok passert 40, men likevel. En kvalmsekk som dette hadde jeg ikke funnet attraktiv da jeg var 14-18 heller, 

Helt enig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leser nå at han IKKE var usikker på nesen sin før operasjon, den var bra den sa han....hvorfor i all verden opererte han den da?? Sier at han er litt misfornøyd for den nye, for den er så liten...og så ler han og sier at det er vel en tilvenningssak...#kokooo

• Liker 19
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utseende er nå en ting, men med den oppførsel han viser i farmen så er det utenfor min fatteevne at noen i det hele tatt liker fyren. Han er rett og slett uspiselig! Av alle som har vært med i farmen så er han den som er mest høy på seg selv og overhodet ikke har noen tanker for fellesskapet. 

• Liker 17
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (På 15.1.2024 den 1.03):

Leser nå at han IKKE var usikker på nesen sin før operasjon, den var bra den sa han....hvorfor i all verden opererte han den da?? Sier at han er litt misfornøyd for den nye, for den er så liten...og så ler han og sier at det er vel en tilvenningssak...#kokooo

Godt han ler selv da, for den nye nesen er vesentlig mindre tiltrekkende. Han ser ut som en unge/babyface. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg innrømme at jeg ante ikke hvem han var før han ble med på Farmen Kjendis. 
Men har nå fått med meg at han har vært med i flere realityprogram. 

I Farmen provoserer han meg. Og jeg har slått av programmet siden jeg har blitt oppgitt. 
Men jeg må komme med en innrømmelse til, jeg får sympati med gutten! 
For han må være veldig usikker på seg selv…og det er vondt. 
Han har sikkert andre sider som media ikke viser. 
Jeg har gått i «fella» og dømt en person etter hva jeg ser på Tv. 
Jeg skulle gjerne ha møtt han. Jeg er sikker på at han har mange gode sider dom ikke vises via skjermen. 

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...