Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det i morgen eller nå til mandag??

Takk for svar!!!!

Anonymkode: ebe57...868

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mandag er 2.påskaedag, tirsdag er første virkedag etter påske.

Anonymkode: cb53b...48b

• Hjerte 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Mandag 24:00 er påsken over 🙂 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Blir forbauset over hva voksne folk ikke kan.

Anonymkode: d6b2f...77a

• Liker 7
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Blir forbauset over hva voksne folk ikke kan.

Anonymkode: d6b2f...77a

Og jeg blir stadig overasket over hva slags søppel folk hele tiden klarer å lire av seg på forskjellige debatt-forum.  

Anonymkode: 07423...ec7

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det an å ikke like påske?! Sove lenge, sol ute, Kvikklunsj, god mat, påskekrim. Bare kos og chill! Folk som ikke liker påske, er det de som er arbeidnarkomane som ikke klarer å slappe av eller?! 

Anonymkode: 6ab2f...54d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan går det an å ikke like påske?!

Nå leste du veldig mye mellom linjene, synes jeg. Det er jo ikke det ts skriver. 

Anonymkode: bb779...b57

Skrevet

tirsdag

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan går det an å ikke like påske?! Sove lenge, sol ute, Kvikklunsj, god mat, påskekrim. Bare kos og chill! Folk som ikke liker påske, er det de som er arbeidnarkomane som ikke klarer å slappe av eller?! 

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg er ensom og alene, fysiske utfordringer og smerter så jeg ikke får kommet meg ut, sitter inne og ser på solen og på sosiale medier hvor «alle» storkoser seg sammen i hytteveggen, og føler meg mer og mer trist og mørk til sinns. Dette gjelder forøvrig uansett hvilken høytid det gjelder, jeg er alltid alene.

Anonymkode: 5922f...3a1

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nå leste du veldig mye mellom linjene, synes jeg. Det er jo ikke det ts skriver. 

Anonymkode: bb779...b57

Ikke ordrett, nei. Men det lyser jo lang vei at TS er drittlei påsken. 😅

Anonymkode: 63895...bdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg kan bare svare for meg selv. Jeg er ensom og alene, fysiske utfordringer og smerter så jeg ikke får kommet meg ut, sitter inne og ser på solen og på sosiale medier hvor «alle» storkoser seg sammen i hytteveggen, og føler meg mer og mer trist og mørk til sinns. Dette gjelder forøvrig uansett hvilken høytid det gjelder, jeg er alltid alene.

Men har du ikke balkong, terrasse eller noe sånt? Til tross for sykdom, kan du ta med deg kaffe/kakao eller noe ut og bare sitte ute en halvtimes tid? Lese en bok/blad. Noen du kan ringe, familie eller en venn? Det er leit å høre at du ikke har en fin påske. Jeg bor alene men føler meg sjelden alene. Har bypåske her i Oslo med ekorn, rådyr og masse søte fugler utenfor. Det gir meg lykke. Skjønner det er leit om du alltid er ensom altså ❤️ 

Du kan jo skrive her på KG iafall, vi er mange som er alene i påsken! 

Gjest CSe0gvmY2b
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Fåtall koser seg i hytteveggen. Men det er kun de som poster på sosial medier.. virkeligheten er annerledes. For oss andre som ikke reiser på hytta så må vi jo gjøre det vi liker i stedet for å bli misunnelig av å se på sosiale medier. Lage seg sine egne tradisjoner. Her blir det ribbe i dag, blitt tradisjon. Kjøpt på salg etter jul, gleder meg mye til det nå🤩 man kan kose seg i solveggen hjemme med en kopp te, en god bok. Unne seg no mat eller godteri man ikke pleier. Finne en god film på tv osv. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Stengte butikker (en hver spiseforstyrrelse pasients største mareritt). Psykiatrisk behandling som er stengt. Skole og barnehager som er stengt, så det er barn over alt. Oversosialisering med dårlig familie. Enda verre, sitte alene og se på at alle andre er sosiale og reiser. Stanken av pølse fordi halve nabolaget spiser pølser til middag hver dag i hele påsken. Voksne folk som sender barna ute klokken 7:30 om morgningen fordi DE vil sove lenge, men hele nabolaget skal ikke få sove. 

For noen så er det faktisk veldig lite positivt med påske og helligdager. 

Anonymkode: 0ab9e...587

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Stengte butikker (en hver spiseforstyrrelse pasients største mareritt). Psykiatrisk behandling som er stengt. Skole og barnehager som er stengt, så det er barn over alt. Oversosialisering med dårlig familie. Enda verre, sitte alene og se på at alle andre er sosiale og reiser. Stanken av pølse fordi halve nabolaget spiser pølser til middag hver dag i hele påsken. Voksne folk som sender barna ute klokken 7:30 om morgningen fordi DE vil sove lenge, men hele nabolaget skal ikke få sove. 

For noen så er det faktisk veldig lite positivt med påske og helligdager. 

Anonymkode: 0ab9e...587

Du tar jo et bevisst valg om å bli påvirket av omgivelsene rundt deg. Når du heller kan fokusere på det positive.

Hva med å gjøre egne tiltak, istedenfor å klage på alt og andre rundt deg? Slutt å sett deg selv i en offerposisjon! 

Anonymkode: 71659...8bd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

For den som mangler oversikt over helligdager kan jeg anbefale denne linken: https://www.norskkalender.no

Her ligger alltid årets kalender og helligdager er markert.

Anonymkode: e6dd7...fdf

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Påsken varer til og med mandag!!!

Fikk du svar på spørsmålet ditt nå???

Anonymkode: a96d4...975

AnonymBruker
Skrevet

For de som ikke har stor familie å omgi seg med så er høytidene en ensom tid. KJenner på det sjøl jeg, så når påske er over skal jeg være supersosial med venner og bekjente  

Anonymkode: fe9d4...e66

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

For de som ikke har stor familie å omgi seg med så er høytidene en ensom tid. KJenner på det sjøl jeg, så når påske er over skal jeg være supersosial med venner og bekjente  

Det høres litt rart ut. Jeg har vært med venner flere ganger denne uka, uavhengig av størrelsen på deres familie.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det høres litt rart ut. Jeg har vært med venner flere ganger denne uka, uavhengig av størrelsen på deres familie.

Da spørs det hvor gammel du er. Mine venner er etablert og har planer med sin familie så da er det liten tid til venner. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Da spørs det hvor gammel du er. Mine venner er etablert og har planer med sin familie så da er det liten tid til venner. 

Jeg er 40+

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...