Gå til innhold

Hjelp til venninnefest!


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal samle en gammel venninnegjeng nå snart, alle litt forskjellige -- det er lenge siden jeg har sett noen av dem. I denne forbindelse leter jeg etter originale idèer til alt som har med fest å gjøre, alt fra småretter til musikkvalg, "pynt", osv... De som kommer er i alderen 22 - 26 år, så vi er, eller vil gjerne, være trendy :ironi: Prøver i alle fall...

Derfor mottas ALLE tips med stor takknemlighet!!! Det siste jeg vil er å "dumme meg ut"!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis dere har vært venninner siden tidlig 90-tallet, hva med å ha en fest hvor dere bare spiller musikk fra den tiden, pynter etter stilen den tiden og kler dere etter moten på den tiden. Det kan jo bli ganske gøy, et skikkelig gjenforeningsparty.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt tips, men venninne jeg har samlet sammen er egentlig fra forskjellige gjenger, så de er veldig forskjellige og det er vanskelig å finne èn felles greie... Ønsker derfor tips om uni-ting som uansett vil være ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

SingStar!

(Har aldri prøvd det selv, men det skal visst være morsomt for de som liker slikt, og skaper stor stemning iallefall etter et par-tre drinker)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...