AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #41 Skrevet 8. april 2023 Mamajune11 skrev (13 timer siden): Sånn er det er være foreldre. Du kan ikke og burde ikke forvente andre skal stille opp. Skjønner det er jævlig, men sånn er livet. Og jeg skjønner godt søsteren din også, hennes fridager = hennes valg. Men du, har du vært hos legen? Det burde du hvis du har vært så syk så lenge. og, hvor er mannens familie? Kanskje de vil hjelpe deg. Selvfølgelig kan man forvente at andre stiller opp for en når det røyner på! Har du ikke forventninger til folk rundt deg? Forventninger er helt normalt. Og det er helt normalt å bli skuffet. Anonymkode: e1079...596 4
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #42 Skrevet 8. april 2023 Fjaselina skrev (12 timer siden): Merkelig kor fokusert du er på dei "kristne vennene" til bestemor. Har det så mykje å bety, sidan du skriv det i alle innlegg?? Dette er nok veldig relevant for det er mange i menigheten som passer andre sine barn. Jeg bor på Sørlandet,er ikke med i en menighet men har en kollega som er pastorfrue. Ikke måte på hvordan menigheten stiller opp med barnepass,henting på skole/bhg. Følger til aktiviteter osv. Så skjønner godt det er sårt når moren stiller opp for andre sine barn og ikke sine egne barnebarn. Anonymkode: e8d2c...a68
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #43 Skrevet 8. april 2023 Har et godt forhold til mine foreldre og svigers, mine søsken og mine svogere med familier. Aldri har noen «stilt opp» ved sykdom eller vanlig hverdag, ikke har vi «stilt opp» hos dem heller, annet enn nå som besteforeldrene er gamle og trenger hjelp. Ingen har henta i barnehagen og fulgt på turn, selvfølgelig ikke? De er greie og snille, har vært barnevakt en sjelden gang ved behov, vi er alle glade i hverandre og omgås når vi har anledning, mest i ferier. Vi snakkes ofte på telefon. Klart det er superfrustrende og slitsomt for deg nå, og kanskje det er dårlig gjort at ikke dine foreldre hjelper deg nå. Men jeg syns du retter frustrasjonen feil vei. Det er som det er med sykdom, og dette hadde vært superkjipt uansett. Det har ingen ting med familie å gjøre. Pleier du å stille opp for dem i hverdagen? Anonymkode: 427cc...548
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå