Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hivju skrev (2 minutter siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne såkalte kunsten hans. Han er jo veldig på og forsvare de som sier det er harry osv. det er jo ikke noe nyskapende.. det er flere andre som lager dette, ett googlesøk så er du der. Hadde han bare gjort det bedre. Knust flasken eller enda bedre, brukt en glass skjærer og fått det til enda «renere». For meg fremstår det bare rotete og halvveis. Når nesten hele flasken stikker ut av bildet så er det ikke så pent spør du meg.. hver sin smak, men det eneste stedet dette hadde vært «kult» på veggen, må være ett utested. Nei jeg vet ikke. 🤔 

Pent er det ikke, men det er i alle fall laget av et menneske som har en viss intensjon om å produsere kunst. I motsetning til all den monokrome, masseproduserte plakatkunsten i beige så mange kjøper til å ha på veggene sine. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hivju skrev (1 time siden):

Jeg vet ikke hva jeg skal si om denne såkalte kunsten hans. Han er jo veldig på og forsvare de som sier det er harry osv. det er jo ikke noe nyskapende.. det er flere andre som lager dette, ett googlesøk så er du der. Hadde han bare gjort det bedre. Knust flasken eller enda bedre, brukt en glass skjærer og fått det til enda «renere». For meg fremstår det bare rotete og halvveis. Når nesten hele flasken stikker ut av bildet så er det ikke så pent spør du meg.. hver sin smak, men det eneste stedet dette hadde vært «kult» på veggen, må være ett utested. Nei jeg vet ikke. 🤔 

Ja, hver sin smak, men han får jo bestillinger. At det finnes flere som gjør det samme har da ikke noe å si. Det er jo mange innenfor de andre kunstsjangrene også. Og metoden han gjør er jo en prosess og et design. Ingen blir lik. Flott at han har funnet noe han liker å holde på med. 

• Liker 9
Skrevet

Jeg liker at han bruker så knalle farger. Alt for mange kunstnere skal safe ved å dempe fargene. Men han står for det og tar det helt ut! 👍🏻

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

Enig. Den såkalte «kunsten» hans har aldri tiltalt meg, og hjelper heller ikke på at rammene han kjøper er billig crap fra typ søstrene grene.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (1 time siden):

Enig. Den såkalte «kunsten» hans har aldri tiltalt meg, og hjelper heller ikke på at rammene han kjøper er billig crap fra typ søstrene grene.

Nei det er jo det. Men så er jeg jo veldig interessert i kunst så jeg ser jo på det med ett hvis blikk kan du si. Han får holde på og det er bra han gjør noe. Men du kan si hva du vil. Nyskapende er det ikke. Og det er ikke desenio heller men er men litt inne på kunst så er det mange som bruker farger og det er ikke snakk om beige i det hele tatt. Tror enkelte som kommenterer her inne ikke har all verdens kunnskap om hva kunst egentlig er. 

• Liker 4
Skrevet
Hulderen skrev (7 timer siden):

Jeg liker at han bruker så knalle farger. Alt for mange kunstnere skal safe ved å dempe fargene. Men han står for det og tar det helt ut! 👍🏻

Hvor mange kunstere vet du om egentlig. 

• Liker 3
Skrevet
Hivju skrev (5 minutter siden):

Hvor mange kunstere vet du om egentlig. 

Mange! For et spørsmål … (Takk, det er sjelden noen får meg til å le høyt på denne siden!) 😂🤣 

• Liker 3
Skrevet
Hulderen skrev (19 minutter siden):

Mange! For et spørsmål … (Takk, det er sjelden noen får meg til å le høyt på denne siden!) 😂🤣 

Det er bra! Men visst du hadde visst om mange så hadde du ikke skrevet det du gjør. Jeg tror deg ikke men godt du kan le litt, det er jeg også glad i😁

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Hivju skrev (2 minutter siden):

Det er bra! Men visst du hadde visst om mange så hadde du ikke skrevet det du gjør. Jeg tror deg ikke men godt du kan le litt, det er jeg også glad i😁

Bjarne Melgaard er jo ikke fargerik i det hele tatt. Neida. Ikke i det hele tatt. Men bra du følger med:-) 

• Liker 1
Skrevet

Husk at han er ganske fersk da og man må jo begynne et sted. Fint for han at han kan glede seg over å holde på med dette. Hvorfor ikke bare unne han at han får til det han gjør og får bestillinger? Det er jo håp om videreutvikling og progresjon framover. Jeg kommer aldri til å kjøpe kunst i den sjangeren der, men unner andre å få det til innenfor den kunstformen eller håndverksformen de brenner for.

• Liker 8
  • Hjerte 1
Skrevet
Hivju skrev (8 timer siden):

Jeg skrev «alt for mange», ikke «alle». Du fremstår som du ikke vet om så mange kunstnere selv.

• Liker 2
Skrevet

Heier på ham! Fyren jobber for føden- har både «vanlig» jobb,  og side-inntekt ved å lage bilder på bestilling ( jeg synes de er kule) samt snap-inntekter. Bare innom sporadisk så vet ikke i hvilken grad lillemann blir involvert, men tror/håper det er lite? 

• Liker 10
  • Hjerte 1
Skrevet
Hivju skrev (23 timer siden):

(…) Når nesten hele flasken stikker ut av bildet så er det ikke så pent spør du meg.. hver sin smak, men det eneste stedet dette hadde vært «kult» på veggen, må være ett utested.

Hivju skrev (13 timer siden):

Nei det er jo det. Men så er jeg jo veldig interessert i kunst så jeg ser jo på det med ett hvis blikk kan du si. (…) Tror enkelte som kommenterer her inne ikke har all verdens kunnskap om hva kunst egentlig er. 

Folk som har greie på kunst vet at «pent» ikke er et kriterium når man skal vurdere om kunsten er god, heller ikke hvilken vegg kunsten er «kul» på.

• Liker 11
Skrevet
Hedy Lamarr skrev (8 timer siden):

Folk som har greie på kunst vet at «pent» ikke er et kriterium når man skal vurdere om kunsten er god, heller ikke hvilken vegg kunsten er «kul» på.

Ja ikke sant… 

Skrevet
Hulderen skrev (12 timer siden):

Jeg skrev «alt for mange», ikke «alle». Du fremstår som du ikke vet om så mange kunstnere selv.

Du kan ikke argumentere dine svake påstander. Men greit. Du vet om alt for mange! 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...