M.H85 Skrevet 15. april #441 Del Skrevet 15. april Janne1975 skrev (På 13.4.2024 den 21.40): Jeg synes ikke han virket så full. Å formulere seg klønete er han flink til edru også. Det er jeg enig i. Ikke flink til å formulere seg særlig edru heller,men kjæresten hans Helene var nokså tipsy,det var lett å se. Han fremsto mer edru enn henne 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg007 Skrevet 29. april #442 Del Skrevet 29. april Hvorfor er han så enormt opptatt av å «bevise» på snap at han henger med ungen? Hva med å legge fra seg telefonen og faktisk konsentrere seg om den ungen? 21 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. april #443 Del Skrevet 29. april Gakkepus skrev (7 timer siden): Jeg satt og stussa litt på det også. De lappene Helene skriver «du er verdens beste pappa til falk» osv. Tror han/de har et stort behov for å bevise hvor god far han er (noe jeg tror på). Kleint. Nå har vel barnet annenhver tor-man,ca 30% samvær. Hans eks er jo ekstremt på å tyte ut om alt på snap 24/7 så han prøver å få seg en fan "gjeng" han og med å dokumentere at "se her er jeg med min sønn" og "verdens beste helene & sønn " snapper. Det eneste jeg undrer meg over er hvorfor han ikke jobber. Han bor i kjæresten sin leilighet men jobber ikke. Det gjør jo heller ikke eksen heller da.. De er " snappere " begge 2🙈 Helene jobber iallefall som andre folk... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 29. april #444 Del Skrevet 29. april M.H85 skrev (13 minutter siden): Det eneste jeg undrer meg over er hvorfor han ikke jobber. Han bor i kjæresten sin leilighet men jobber ikke. Det gjør jo heller ikke eksen heller da.. De er " snappere " begge 2🙈 Helene jobber iallefall som andre folk... Det undrer jeg også på. Hva lever han av? Han kan vel ikke få inn nok penger å leve av gjennom sosiale medier? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. april #445 Del Skrevet 29. april baremeg007 skrev (14 timer siden): Hvorfor er han så enormt opptatt av å «bevise» på snap at han henger med ungen? Hva med å legge fra seg telefonen og faktisk konsentrere seg om den ungen? Du tror ikke det kan ha noe med disse 23 sidene på KG å gjøre? Kan det ikke være at massiv kritikk fra en haug av menesker som ikke kjener han eller barne hans er litt negativt for hans rolle som far? Har du aldri selv opplevd å ønske å forsvare deg eller bevise at du ikke er dårlig, når du ble kritisert? 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. april #446 Del Skrevet 29. april Apekatten skrev (4 minutter siden): Det undrer jeg også på. Hva lever han av? Han kan vel ikke få inn nok penger å leve av gjennom sosiale medier? Bor vel gratis hos kjæresten tipper jeg🙊🤷 Ellers aner jeg ikke.... Han måtte heller ikke dekke tap fra de tapte boligene han og eksen solgte...sikkert fordi han faktisk ikke har penger. Ikke har han lappen heller. Driver liksom litt dank ser det ut som. Reklamerer for litt hotell og trenings klær, for litt cash for slikt da..reklame😅🤷 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. april #447 Del Skrevet 29. april Pippi Lotta skrev (4 minutter siden): Du tror ikke det kan ha noe med disse 23 sidene på KG å gjøre? Kan det ikke være at massiv kritikk fra en haug av menesker som ikke kjener han eller barne hans er litt negativt for hans rolle som far? Har du aldri selv opplevd å ønske å forsvare deg eller bevise at du ikke er dårlig, når du ble kritisert? Tror neppe det har så mye med disse kvinneguiden sidene å gjøre gitt....,men heller hans eks og hennes uttalelser og voldsomme media kåthet 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pippi Lotta Skrevet 29. april #448 Del Skrevet 29. april M.H85 skrev (11 minutter siden): Tror neppe det har så mye med disse kvinneguiden sidene å gjøre gitt....,men heller hans eks og hennes uttalelser og voldsomme media kåthet For det har aldri vært en kjendis som leste om seg selv her inne før? Blir litt vel naivt å skrive 23 sider med drit om noen, for så å bare late som at personen ikke kan bli påvirket. Jeg kan love deg at dette ville påvirket meg veldig negativt som forelder i hvertfal! Syntes bare det var (tragi)komisk å spøre om hvorfor en person prøver å fremstille seg selv bra, i en 23 sider lang tråd med kritikk av personen. Lit sån hvordan si man er totalt blodet for selvinnsikt, uten å faktisk si man er totalt blottet for selvinnsikt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 29. april #449 Del Skrevet 29. april (endret) Pippi Lotta skrev (3 minutter siden): For det har aldri vært en kjendis som leste om seg selv her inne før? Blir litt vel naivt å skrive 23 sider med drit om noen, for så å bare late som at personen ikke kan bli påvirket. Jeg kan love deg at dette ville påvirket meg veldig negativt som forelder i hvertfal! Syntes bare det var (tragi)komisk å spøre om hvorfor en person prøver å fremstille seg selv bra, i en 23 sider lang tråd med kritikk av personen. Lit sån hvordan si man er totalt blodet for selvinnsikt, uten å faktisk si man er totalt blottet for selvinnsikt. Igjen ingenting er svart/hvit,men la oss si at jeg som mor ble omtalt av min familie, min eks eller en god venninne som dårlig mor eller noe annet sårbart, vel da hadde jeg kjendis eller ei blitt mye mer påvirket av det min familie sa enn hva ukjente mennesker måtte mene om mine evner som mor! Endret 29. april av M.H85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 29. april #450 Del Skrevet 29. april Tråden er ryddet for persondebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 8. mai #451 Del Skrevet 8. mai Skal si han har lagt sin elsk på Snapchat! Det er så koseligt og løye og amazing vibe der inna. Direkte oversatt: Oj, her kan jeg tjene penger gitt. Klipp deg og få deg en jobb! 21 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M.H85 Skrevet 8. mai #452 Del Skrevet 8. mai Karmaisabitch skrev (3 minutter siden): Skal si han har lagt sin elsk på Snapchat! Det er så koseligt og løye og amazing vibe der inna. Direkte oversatt: Oj, her kan jeg tjene penger gitt. Klipp deg og få deg en jobb! Han maler , leser i parken, trener i stuen,sitter på cafe ....🙈 Hvorfor jobber han ikke? Godt voksen mann etterhvert. 17 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 8. mai #453 Del Skrevet 8. mai Dere som klager på at han tilsynelatende ikke jobber, kan det være at han er sykmeldt og får sykepenger? Det er ikke sikkert han har lyst å opplyse om det i media, og derfor ikke så mange som vet det? Noe inntekt må han jo ha om han har sønnen hos seg og skal holde han med mat osv. Og hvis han drikker alkohol som noen nevner her så koster jo det også penger, så en eller annen inntekt har han vel. 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 8. mai #454 Del Skrevet 8. mai Million skrev (2 timer siden): Dere som klager på at han tilsynelatende ikke jobber, kan det være at han er sykmeldt og får sykepenger? Det er ikke sikkert han har lyst å opplyse om det i media, og derfor ikke så mange som vet det? Noe inntekt må han jo ha om han har sønnen hos seg og skal holde han med mat osv. Og hvis han drikker alkohol som noen nevner her så koster jo det også penger, så en eller annen inntekt har han vel. Klart han har inntekt, blant annet fra Snapchat. Det deles ganske mye om sønnen. Er det liksom greit bare man ikke ser ansiktet? Det er jo mye annet man kan kjenne igjen folk på enn ansikt. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 10. mai #455 Del Skrevet 10. mai On 5/8/2024 at 8:35 PM, M.H85 said: Han maler , leser i parken, trener i stuen,sitter på cafe ....🙈 Hvorfor jobber han ikke? Godt voksen mann etterhvert. …og ikke kan jeg se for meg at han blir en snap stjerne heller. Det han legger ut er kjedelig. Spørrerunder, og kommenterer fra gudene veit hvem som stadig skal påpeke for lykkelig han og familien hans ser ut til å være. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ebbeliten Skrevet 10. mai #456 Del Skrevet 10. mai Hatten alene.. Jeg orker ikke. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karmaisabitch Skrevet 11. mai #457 Del Skrevet 11. mai Ebbeliten skrev (8 timer siden): Hatten alene.. Jeg orker ikke. Hatten og håret er varemerket hans. Uten de skiller han seg mindre ut = mindre oppmerksomhet = mindre inntekt fra SoMe = må få seg en vanlig jobb. Han sliter med å bli voksen. Barn av uføretrygdede har også mye større sannsynlighet for å ende opp som trygdet selv. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hivju Skrevet 11. mai #458 Del Skrevet 11. mai Hjelp! Det er jo helt sykt «cringe» å se på han her veslevoksne fyren. Jeg ser typen laaang vei. Jeg har vært sammen med en sånn en. Legger ut om alt, hvor han spesielt prøver å stikke Kristin. Jeg håper for hennes del at hun overser og ikke følger med på snappene hans. Han forsøker så hardt å fremstå som lykkelig. Men jeg kan love dere at mannen er langt nede. I see bullshitt from far away. Ja, få deg en jobb. Dennis. 15 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gakkepus Skrevet 11. mai #459 Del Skrevet 11. mai 6 hours ago, Hivju said: Hjelp! Det er jo helt sykt «cringe» å se på han her veslevoksne fyren. Jeg ser typen laaang vei. Jeg har vært sammen med en sånn en. Legger ut om alt, hvor han spesielt prøver å stikke Kristin. Jeg håper for hennes del at hun overser og ikke følger med på snappene hans. Han forsøker så hardt å fremstå som lykkelig. Men jeg kan love dere at mannen er langt nede. I see bullshitt from far away. Ja, få deg en jobb. Dennis. Jeg ser det også. Fasade. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Queen19 Skrevet 11. mai #460 Del Skrevet 11. mai Hivju skrev (6 timer siden): Hjelp! Det er jo helt sykt «cringe» å se på han her veslevoksne fyren. Jeg ser typen laaang vei. Jeg har vært sammen med en sånn en. Legger ut om alt, hvor han spesielt prøver å stikke Kristin. Jeg håper for hennes del at hun overser og ikke følger med på snappene hans. Han forsøker så hardt å fremstå som lykkelig. Men jeg kan love dere at mannen er langt nede. I see bullshitt from far away. Ja, få deg en jobb. Dennis. Ja, han legger ut mye passivt aggressivt rettet mot Kristin, som om folk er idioter og ikke klarer å lese mellom linjene. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå