Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Fremhevede innlegg

Skrevet

Synes han har virket manisk en stund? Påtatt og tilgjort, og veldig «up there»

• Liker 3
  • 5 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er greia med den fyren der, vil han fremstå som en alkoholisert «Sven O.»-type? Ikke bare ser han shabby ut, men han vier jo hele livet til å fylle opp kåken med flasker som han lager disse uestetiske «bildene» av.  Ser jo ut som de er laget av en dranker?

• Liker 10
  • Nyttig 2
  • 1 måned senere...
Skrevet

Fikk opp Dennis på snap i dag og ser at han har skikkelig blåveis. Følger han ikke, men ble nysgjerrig på om han har sagt noe på sin story om det? 

Skrevet
HMK skrev (4 minutter siden):

Fikk opp Dennis på snap i dag og ser at han har skikkelig blåveis. Følger han ikke, men ble nysgjerrig på om han har sagt noe på sin story om det? 

Spør han da vel 

Skrevet
HMK skrev (7 minutter siden):

Blander du med noen andre? Han har ingen blåveis. Litt mørk under øynene, men ikke blåveis. 

• Liker 1
Skrevet
Houdini skrev (På 19.9.2025 den 4.08):

Hva er greia med den fyren der, vil han fremstå som en alkoholisert «Sven O.»-type? Ikke bare ser han shabby ut, men han vier jo hele livet til å fylle opp kåken med flasker som han lager disse uestetiske «bildene» av.  Ser jo ut som de er laget av en dranker?

Oisann! Det var ikke særlig fint sagt!

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet

Har selv tenkt tanken om at han fremstår alkoholisert. Er noe som skurrer når man har et så stort fokus på flasker, attpåtil når man burde hatt nok av andre ting å henge fingrene i som småbarnsfar. Hvorfor lager han ikke bilder av andre ting, liksom.

• Liker 4
Gjest sushi92
Skrevet
baremeg007 skrev (5 timer siden):

Har selv tenkt tanken om at han fremstår alkoholisert. Er noe som skurrer når man har et så stort fokus på flasker, attpåtil når man burde hatt nok av andre ting å henge fingrene i som småbarnsfar. Hvorfor lager han ikke bilder av andre ting, liksom.

Med den logikken så kan man da si at alle som lager skrekkfilmer/serier er mordere fordi man har fokus på den type sjanger. Man er da ikke automatisk en alkoholiker fordi han lager slik type kunst😅

Skrevet
HMK skrev (19 timer siden):

Han jobber nattevakter i tillegg til at han styrer fælt med denna kunsten på dagtid så han har vel adressert de mørke ringene og sagt det er litt slitsomt innimellom 

• Liker 2
Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Så fikk du behov for å dele tankene dine her? 

Han publiserer da alt fra fisketurer med kompis til fotballkamper med sønnen. 

Nå må vi jekke ned noen hakk!

• Liker 9
  • Nyttig 4
Skrevet

Kjenner jeg blir kvalm. For en klickbait. 

Barn og sexleketøy i samme klickbait. 🤮

Screenshot_20251026_195824_Snapchat.jpg

• Liker 7
Skrevet
veslemy2006 skrev (4 minutter siden):

Kjenner jeg blir kvalm. For en klickbait. 

Barn og sexleketøy i samme klickbait. 🤮

Screenshot_20251026_195824_Snapchat.jpg

Det står da ikke "Hente barnet/ungen/kidden". Overskriften oppsummerer 100% storyen hans; bilder, sønnen, annonse og spørsmål. Annonsen er et samarbeid med leketøy fra feelme han ikke en gang tok ut av eskene og viste frem. Måte på å være prippen. 

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva mener han med 'Nytt bildet'?  :eeeh:

• Liker 3
  • 1 måned senere...
Skrevet

Uansett hvordan man vrir og vender på det, fremstår denne «kunsten» som en alkoholikers verk.

• Liker 3
  • Nyttig 6
Skrevet
baremeg007 skrev (17 timer siden):

Uansett hvordan man vrir og vender på det, fremstår denne «kunsten» som en alkoholikers verk.

Ser ikke helt hvordan det?

Har ikke studert det inngående, men det slår meg ikke som noen referanser til det. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet
AprilLudgate skrev (3 timer siden):

Ser ikke helt hvordan det?

Har ikke studert det inngående, men det slår meg ikke som noen referanser til det. 

Fordi det er nesten utelukkende tomgods fra alkoholholdig drikke han lager disse med? Er meget spesielt. På en for meg uestetisk måte. Også det å samle på alt dette tomgodset, hente store bunker fra polet og fra privatpersoner i tillegg til det han fortærer selv. Ha dette stående i åpne hyller hjemme. Vanskelig å forstå hva det er som tiltrekker han så voldsomt med alkoflasker!

Skrevet
baremeg007 skrev (7 timer siden):

Fordi det er nesten utelukkende tomgods fra alkoholholdig drikke han lager disse med? Er meget spesielt. På en for meg uestetisk måte. Også det å samle på alt dette tomgodset, hente store bunker fra polet og fra privatpersoner i tillegg til det han fortærer selv. Ha dette stående i åpne hyller hjemme. Vanskelig å forstå hva det er som tiltrekker han så voldsomt med alkoflasker!

Aha, det er sånn han gjør det ja. Det gir mening. For jeg hadde nemlig samme tankene rundt hans alkoholkonsum som flere her, de få gangene jeg har giddet å titte innom denne kunsten hans så har han snakket om at de som skal ha disse bildene ville ha nettopp den flaska siden det er deres favorittvin/sprit. Så jeg tenkte de faktisk betalte for selve vinen også, i og med at det er lettere å kjøpe en med innhold enn å leite rundt i bakgården på Vinmonopolet for å finne nettopp det merket. Og at han drakk opp innholdet før han dæljer flaska i bakken og hiver restene opp på lerret 🍷

• Nyttig 1
Gjest Det handler om deg
Skrevet

Han reklamerer for alkohol da.

Skrevet
Det handler om deg skrev (3 minutter siden):

Han reklamerer for alkohol da.

Nei!

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
baremeg007 skrev (15 timer siden):

For meg ser estetikken ut som «merker han synes er kule og som mange liker - setter det inn med neongreier og annet som passer i en bachelorpad».

Jeg har kunst hjemme laget av utdannede kunstnere, også tungt alkoholiserte i større perioder av livet.

Temaene er ikke ei flaske fra polet som danderes på noe greier. Eller generell branding av alkohol eller igrunnen flasker/alkohol i det hele tatt. 

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...