Gå til innhold

Dennis Poppe (splittet)

Sansa20

Anbefalte innlegg

M.H85 skrev (50 minutter siden):

Traume respons??? 

Nå snakket jeg mest om melking av mennesker som står i krise økonomisk som jeg er mest kritisk til. Mener du hun har en traume der og?😅 ærligtalt...deg om det. Jeg tenker absolutt ikke det. 

Forresten utroskap er low,men hvor mange er ikke utro egentlig? Har vel eksistert like lenge som det har vært mennesker. Kåte og egoistiske arten mennesker. Det betyr ikke at man er en farlig og kalkulerende mann som har drevet psykisk vold. De som ofte går inn under den kategorien er også flinke ordlegge seg. Dennis er så langt i fra der som mulig. Mer 18 år gammel enkel fyr klar for fest😅

Jeg reagerte sterkt på at hun ( også) snakket om gaslightning og narsissisme. Blitt en trendy ting dette her. «Alle» som er kjipe mot en partner, familie el venner er jo narsissister nå. 
Så jeg er så enig med deg her! 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zenhouse skrev (2 timer siden):

Jeg reagerte sterkt på at hun ( også) snakket om gaslightning og narsissisme. Blitt en trendy ting dette her. «Alle» som er kjipe mot en partner, familie el venner er jo narsissister nå. 
Så jeg er så enig med deg her! 

Har tenkt det samme... Litt sånn når alle barn plutselig hadde ADHD en periode fordi de oppførte seg litt "wild".  Når sannheten er at barn er ulike, og en diagnose på adhd krever utredning hos spesialisthelsetjenesten (bup) blant annet. 

Litt sånn har psykisk vold og gaslightning og ikke minst "alle" er narsissister....Spesielt om du ikke liker eksen din, da er han iallefall narsissistisk😅🙈 Trendy ja..enig. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NiceOrNothing skrev (7 timer siden):

Tenker at det for hennes del muligens er en traumerespons . Når K  får det litt på avstand vil hun se det. Å være en så lite fungerende pappa som D , pluss utroskap og økonomiske utfordringer , så skal HAN kritisere  henne?? Nei . Bare nei . 

https://www.tv2.no/video/underholdning/bloggerne/paradise-hotel-paret-kristin-og-dennis-i-parterapi/915876/

Stjeler denne jeg fra K tråden🙈 Er det noen som bør ha traumer her så er det iallefall ikke K. Litt vold og slå er jo helt innafor,å le det bort😬

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bladde gjennom snappen til Dennis da den dukket opp i utforsk; er det ikke veldig mye eksponering av barn hos han..? Trodde ikke de skulle ha barnet sitt på sosiale medier jeg. En får kanskje ikke sett ansiktet, men hårfrisyre, klesstilen, hva barnet er opptatt av, stemmen og latter og hva det prates om, hva de gjør sammen. Veldig enkelt å kjenne igjen det barnet.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PissiPus skrev (1 minutt siden):

Bladde gjennom snappen til Dennis da den dukket opp i utforsk; er det ikke veldig mye eksponering av barn hos han..? Trodde ikke de skulle ha barnet sitt på sosiale medier jeg. En får kanskje ikke sett ansiktet, men hårfrisyre, klesstilen, hva barnet er opptatt av, stemmen og latter og hva det prates om, hva de gjør sammen. Veldig enkelt å kjenne igjen det barnet.

Kristin har også begynt å skli litt ut igjen, hun fikk jo endel kritikk for at hun viste frem sønnen med emoji's foran ansiktet, da mange mente det ikke er å beskytte identitet og autonomi. Ble vel bra en lang periode, men den siste tiden har hun hatt med stemmen til sønnen på snap, og satt på emoji hvis han kommer inn i kamera.. Er vel fordi hun snapper hele dagen lang, så er uunngåelig at han ikke blir med... 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis har behov for å vise sønnen mer enn nødvendig for å vise at han er en god far og at han har samvær

Kristin blir beskyldt for å aldri ha sønnen sin og har behov for å vise at dette ikke stemmer 

• Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

duskelapp skrev (4 timer siden):

Dennis har behov for å vise sønnen mer enn nødvendig for å vise at han er en god far og at han har samvær

Kristin blir beskyldt for å aldri ha sønnen sin og har behov for å vise at dette ikke stemmer 

Det jeg synes er jeg litt morsomt nå er hvordan denne Siddis gutten Dennis helt plutselig har begynt å legge om til Hgsd dialekt🤣🤣🙈

Han var jo sammen med en bergenser i 10 år,men ble aldri bergenser. 

Ingen fra Stavanger legger frivillig om til hgsd dialekt😱😅 Merkelig...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 7.4.2024 den 10.16):

Hadde K vært litt mer fornuftig hadde hun hevet seg over den slags fylle snapping kritikk ( som ble slettet),men neida hun fyrte tilbake big time!

Skulle bare mangle,måten på hva man skal finne seg i.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (27 minutter siden):

Skulle bare mangle,måten på hva man skal finne seg i.

Uenig. Hevde seg over ikke lage mer styr er rett måte. Det er jo et barn involvert her.

Dessuten stor forskjell på å forsnakke seg klønete i fylla,slette det dagen derpå og forklare at det ikke var ment slik det ble sagt ()!, enn timesvis  med wræl om psykisk vold, gashligtning og full fyr ( edru) tilbake. Virkelig.

Vet ikke med deg,men har ordlagt meg dårlig med noen anledninger som beruset selv. Hvem har ikke det....en gang.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 time siden):

Uenig. Hevde seg over ikke lage mer styr er rett måte. Det er jo et barn involvert her.

Dessuten stor forskjell på å forsnakke seg klønete i fylla,slette det dagen derpå og forklare at det ikke var ment slik det ble sagt ()!, enn timesvis  med wræl om psykisk vold, gashligtning og full fyr ( edru) tilbake. Virkelig.

Vet ikke med deg,men har ordlagt meg dårlig med noen anledninger som beruset selv. Hvem har ikke det....en gang.

Men var det ikke hun som startet hele skiten, og at hans snap kom som et forsvar? Og så avsluttet hun med et stakkars meg opplegg?

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 minutt siden):

Men var det ikke hun som startet hele skiten, og at hans snap kom som et forsvar? Og så avsluttet hun med et stakkars meg opplegg?

Jo! 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (21 minutter siden):

Får ikke med meg alt😅 Fikk med meg hans /kjæreste sitt fylle prat + hennes angrep, tårer og hele pakka. Så det kan være hun sa noe først...vet ikke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjugur skrev (30 minutter siden):

Jo! 😅

Var det jeg fikk for meg.

M.H85 skrev (9 minutter siden):

Får ikke med meg alt😅 Fikk med meg hans /kjæreste sitt fylle prat + hennes angrep, tårer og hele pakka. Så det kan være hun sa noe først...vet ikke...

Hun startet med det snakker om psykisk vold, gaslightning, utroskap etc. Så kom fyllesvaret hans som et slags forsvar, og så kom tårene og stakkars meg snakket hennes på tross av at hun startet hele skiten. Jeg tror ikke hun er så naiv at hun faktisk trodde det skulle gå ubemerket forbi ham.

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (15 minutter siden):

Hun startet med det snakker om psykisk vold, gaslightning, utroskap etc. Så kom fyllesvaret hans som et slags forsvar, og så kom tårene og stakkars meg snakket hennes på tross av at hun startet hele skiten. Jeg tror ikke hun er så naiv at hun faktisk trodde det skulle gå ubemerket forbi ham.

Ja OK så det kom før hans fylle svar🙈 Da mener jeg han har rett forsvare seg, og var han full i tillegg kan ting forsterkes. Vi er bare mennesker. Hun er frekk som få. Narsissistise vibber all the way. 

Endret av M.H85
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Jeg synes ikke han virket så full. Å formulere seg klønete er han flink til edru også.

• Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (39 minutter siden):

Jeg synes ikke han virket så full. Å formulere seg klønete er han flink til edru også.

Jeg synes ikke det heller egentlig,  men flertallet her mente det var fyllesnakk så jeg tenkte at sikkert bare var jeg som ikke hadde fanget det opp..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xmasclovn skrev (58 minutter siden):

Jeg synes ikke det heller egentlig,  men flertallet her mente det var fyllesnakk så jeg tenkte at sikkert bare var jeg som ikke hadde fanget det opp..

Tror heller han fikk tilsnakk fra familie og venner om å ikke risikere å føkke opp samværet, og derfor trakk det tilbake. Han virket oppriktig og jeg skjønner egentlig at han var forbanna for å bli portrettert av eksen som en narsissist og gaslighter i en rant over hundre snapper. Og som jeg sa tidligere så ble det hele et shitshow. Men der var alle 3 like gode.

Endret av Janne1975
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (22 minutter siden):

Tror heller han fikk tilsnakk fra familie og venner om å ikke risikere å føkke opp samværet, og derfor trakk det tilbake. Han virket oppriktig og jeg skjønner egentlig at han var forbanna for å bli portrettert av eksen som en narsissist og gaslighter i en rant over hundre snapper. Og som jeg sa tidligere så ble det hele et shitshow. Men der var alle 3 like gode.

Enig. Jeg har tidligere sagt at jeg synes han kom best ut av det hele, tross sin væremåte. Likevel dret alle 3 seg ut og bidro til et totalt unødvendig shitshow for allmennheten.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (På 13.4.2024 den 21.40):

De foregående snappene var jo bare masse bilder av vinglass og bar-besøk. Nå er jeg rimelig sensitiv for å merke at noen er beruset, men for meg hvilte det ingen tvil om at han var alkoholpåvirket. Dama dro jo frem et stor vinglass da noen spurte om hun var gravid i samme spørsmålsrunde. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen19 skrev (1 time siden):

De foregående snappene var jo bare masse bilder av vinglass og bar-besøk. Nå er jeg rimelig sensitiv for å merke at noen er beruset, men for meg hvilte det ingen tvil om at han var alkoholpåvirket. Dama dro jo frem et stor vinglass da noen spurte om hun var gravid i samme spørsmålsrunde. 

Ok, my bad, jeg trodde bildene fra barbesøk var fra kvelden før og vinglasset både var et ikke-gravid-gimmick og kanskje dagens første. De var sikkert beruset da. Men de virket ikke dritings eller pillefjerne som noen her har hevdet. Men jeg legger meg flat jeg😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...