male32 Skrevet 7. april 2023 #1 Del Skrevet 7. april 2023 Noen som har sett denne? Jeg har spilt nesten alle Mario spillene og har så lyst å se filmen. Men å gå på kino med sosial angst alene er vanskelig. Hvor lang tid vil det ta før filmen kommer på dvd/blu-ray? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Del Skrevet 7. april 2023 Har sett nettsider som sier at den kan komme for lovlig nedlasting allerede i mai. Det er ikke kommet ut noen offisiell dato enda, og hvor raskt filmen kommer ut i salg kommer an på hvor populær den er på kino. Anonymkode: 7882b...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 16 minutter siden, AnonymBruker said: Har sett nettsider som sier at den kan komme for lovlig nedlasting allerede i mai. Det er ikke kommet ut noen offisiell dato enda, og hvor raskt filmen kommer ut i salg kommer an på hvor populær den er på kino. Anonymkode: 7882b...013 Edit: Mente at man kan kjøpe filmen digitalt på Itunes og Amazon allerede i mai. Anonymkode: 7882b...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg har sett den. Grei underholdning, etter en litt kjedelig start. Anonymkode: 643c4...32b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 Kino er vel det beste stedet å gå alene med sosial angst? Du trenger ikke snakke med noen. Og må man snakke, har man temaer super mario 🙂 Anonymkode: f77d0...f2b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Del Skrevet 7. april 2023 Har sett den. Utrolig kjedelig. Anonymkode: 9b06e...b52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Del Skrevet 7. april 2023 Det originale Mario Bros fra 1983 er fremdeles det beste! Anonymkode: c5806...967 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kino er vel det beste stedet å gå alene med sosial angst? Du trenger ikke snakke med noen. Og må man snakke, har man temaer super mario 🙂 Anonymkode: f77d0...f2b Ja, og angsten blir ikke bedre av å sitte hjemme😊 Jeg ville prøvd, ts. Fin måte å få utfordret seg litt. Mørk kinosal og du skal ikke prate under filmen. Men velg et tidspunkt hvor det er for sent for de minste barna. Hater å gå på kino, når opplevelsen blir ødelagt av små barn som prater, er urolig og gråter. Anonymkode: b6425...12d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
male32 Skrevet 8. april 2023 Forfatter #9 Del Skrevet 8. april 2023 Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #10 Del Skrevet 8. april 2023 Jeg er ung, men har begynt å gå på seniorkino på dagtid, pga at lyden da er redusert til et behagelig nivå. Men mulig Mario filmen ikke blir å sendes på seniorkino 🤭 Anonymkode: 3ffb6...d1b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 8. april 2023 #11 Del Skrevet 8. april 2023 Helt enig i at det var ubehagelig høyt volum. Ene ungen min holdt seg for ørene deler av tiden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 8. april 2023 #12 Del Skrevet 8. april 2023 Haha jeg likte heller ikke det høye volumet, bra gjort å velge å gå til tross for angst. Har selv sterk sosial angst, og har kun gått alene på kino 1 gang 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #13 Del Skrevet 8. april 2023 AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 22.16): Det originale Mario Bros fra 1983 er fremdeles det beste! Anonymkode: c5806...967 Finnes ingen film fra 1983 Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. april 2023 #14 Del Skrevet 8. april 2023 Denne filmen virker bedre Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #15 Del Skrevet 9. april 2023 male32 skrev (12 timer siden): Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Det er helt vanlig å gå på kino alene, jeg lover at ingen så på deg. Anonymkode: 643c4...32b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #16 Del Skrevet 9. april 2023 male32 skrev (12 timer siden): Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Ingen så på deg. 👍 Husk ørepropper Anonymkode: 16e03...2a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #17 Del Skrevet 9. april 2023 20 hours ago, male32 said: Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Så bra du gikk😊 Anonymkode: c788b...9a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #18 Del Skrevet 9. april 2023 male32 skrev (20 timer siden): Hei TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det. Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. Så bra du gikk. Jeg er ofte på kino alene. Og ganske sikker på at ingen ser på meg av den grunn. Anonymkode: a96a9...b07 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #19 Del Skrevet 10. april 2023 Siden de betalte kritikerne klager over at filmen ikke er woke nok og seerne elsker den så skal jeg definitivt se den. Dessuten så er det en film for de som er fans av Mario Bros universet og de som ikke er fan vil slite med å forstå alt som foregår i filmen. Anonymkode: 5255f...4ef 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #20 Del Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Siden de betalte kritikerne klager over at filmen ikke er woke nok og seerne elsker den så skal jeg definitivt se den. Dessuten så er det en film for de som er fans av Mario Bros universet og de som ikke er fan vil slite med å forstå alt som foregår i filmen. Anonymkode: 5255f...4ef Hadde sett om Charles Martinet hadde stemmen til Mario, skammelig at han ble utelatt… Anonymkode: 44d78...356 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå