Gå til innhold

Super Mario Bros filmen

male32

Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne?

Jeg har spilt nesten alle Mario spillene og har så lyst å se filmen. Men å gå på kino med sosial angst alene er vanskelig.
Hvor lang tid vil det ta før filmen kommer på dvd/blu-ray?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har sett nettsider som sier at den kan komme for lovlig nedlasting allerede i mai. Det er ikke kommet ut noen offisiell dato enda, og hvor raskt filmen kommer ut i salg kommer an på hvor populær den er på kino. 

Anonymkode: 7882b...013

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

Har sett nettsider som sier at den kan komme for lovlig nedlasting allerede i mai. Det er ikke kommet ut noen offisiell dato enda, og hvor raskt filmen kommer ut i salg kommer an på hvor populær den er på kino. 

Edit: Mente at man kan kjøpe filmen digitalt på Itunes og Amazon allerede i mai. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett den. Grei underholdning, etter en litt kjedelig start.

Anonymkode: 643c4...32b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kino er vel det beste stedet å gå alene med sosial angst? Du trenger ikke snakke med noen. Og må man snakke, har man temaer super mario 🙂

Anonymkode: f77d0...f2b

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett den. Utrolig kjedelig. 

Anonymkode: 9b06e...b52

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det originale Mario Bros fra 1983 er fremdeles det beste!

Anonymkode: c5806...967

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Kino er vel det beste stedet å gå alene med sosial angst? Du trenger ikke snakke med noen. Og må man snakke, har man temaer super mario 🙂

Anonymkode: f77d0...f2b

Ja, og angsten blir ikke bedre av å sitte hjemme😊 Jeg ville prøvd, ts. Fin måte å få utfordret seg litt. Mørk kinosal og du skal ikke prate under filmen. Men velg et tidspunkt hvor det er for sent for de minste barna. Hater å gå på kino, når opplevelsen blir ødelagt av små barn som prater, er urolig og gråter. 

Anonymkode: b6425...12d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. 
Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det.
Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ung, men har begynt å gå på seniorkino på dagtid, pga at lyden da er redusert til et behagelig nivå. Men mulig Mario filmen ikke blir å sendes på seniorkino 🤭

Anonymkode: 3ffb6...d1b

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at det var ubehagelig høyt volum. Ene ungen min holdt seg for ørene deler av tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha jeg likte heller ikke det høye volumet, bra gjort å velge å gå til tross for angst. Har selv sterk sosial angst, og har kun gått alene på kino 1 gang 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 22.16):

Det originale Mario Bros fra 1983 er fremdeles det beste!

Anonymkode: c5806...967

Finnes ingen film fra 1983

Anonymkode: 44d78...356

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Denne filmen virker bedre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (12 timer siden):

Hei

TS her, var på kino i dag og så filmen. Men følte meg veldig dum som gikk alene på kino. Følte at alle så på meg. 
Jeg elsket filmen og skulle gjerne sett den flere ganger, men hvorfor må de ha så høy lyd? Klarer det ikke, mye av opplevelsen blir ødelagt. Fikk vondt i hodet, og hadde flere ganger lyst å reise meg å gå, men turde selvfølgelig ikke det.
Skulle ønske de kunne skru ned volumet noen hakk. Er faktisk veldig redd for hørselen min. 

Det er helt vanlig å gå på kino alene, jeg lover at ingen så på deg.

Anonymkode: 643c4...32b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (12 timer siden):

Hei

Ingen så på deg. 👍

Husk ørepropper

Anonymkode: 16e03...2a3

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
20 hours ago, male32 said:

Hei

Så bra du gikk😊

Anonymkode: c788b...9a3

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

male32 skrev (20 timer siden):

Hei

Så bra du gikk. Jeg er ofte på kino alene. Og ganske sikker på at ingen ser på meg av den grunn. 

Anonymkode: a96a9...b07

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden de betalte kritikerne klager over at filmen ikke er woke nok og seerne elsker den så skal jeg definitivt se den.

Dessuten så er det en film for de som er fans av Mario Bros universet og de som ikke er fan vil slite med å forstå alt som foregår i filmen.

Anonymkode: 5255f...4ef

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Siden de betalte kritikerne klager over at filmen ikke er woke nok og seerne elsker den så skal jeg definitivt se den.

Dessuten så er det en film for de som er fans av Mario Bros universet og de som ikke er fan vil slite med å forstå alt som foregår i filmen.

Anonymkode: 5255f...4ef

Hadde sett om Charles Martinet hadde stemmen til Mario, skammelig at han ble utelatt…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...