Gå til innhold

Om du kunne tatt valgene i livet ditt om igjen….

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Bytta fastlege tidligere før det ble for sent å operere bort kreften min. Han overså alle røde flagg, bagatelliserte symptomene og henviste meg alt for sent videre.

Anonymkode: 09b54...5b3

:klem3:

Anonymkode: 05b89...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Skulle hatt litt bedre selvtillit ellers er jeg fornøyd.

Anonymkode: c6153...c98

Hvordan er det mulig å ta et slik valg? Det ligger jo i personlighet og man kan ikke bare bestemme seg for det uten god hjelp fra andre 

Anonymkode: 23ee3...09f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Valgt et liv uten barn.

Tatt en annen studieretning. 

Anonymkode: c9cd2...edb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle ha valgt en annen utdanning. En utdanning som ikke krever så mye av meg som person og/eller med bedre lønn. 

Ville kanskje ha arbeidet mer for å opprettholdt vennskapsforhold da mange av vennskapene har endt opp med å bli mer overfladiske med tiden.

Utenom det hadde jeg ikke endret på noe. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.4.2023 den 13.11):

Hva hadde du valgt annerledes?

-Fått barn tidligere, ikke for min egen del, men slik at mine unger kunne opplevd friskere besteforeldre.

-At jeg skulle sagt ja til et av flere jobbtilbud i en annen by. Nå er jeg etablert med to barn i et nærmiljø det ikke bare er å flytte fra. Jeg skulle tatt sjansen når det var lett, ukomplisert og bare handlet om meg selv. Vanskelig å forklare, men jeg har alltid følt en lengsel etter å bo i den byen. 

-Skulle sagt ja til å overta familiehytta. Når det var aktuelt var jeg i begynnelsen av 20-årene, og livet på hytta var ikke akkurat forlokkende. I dag ville det føltes perfekt å skulle dra dit i høst-, vinter- og påskeferier.

Anonymkode: ddf7d...04a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...