AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #1 Del Skrevet 7. april 2023 Hva hadde du valgt annerledes? Jeg hadde: - kjempet mer for ekteskapet mitt før vi valgte skilsmisse - valgt veien gjennom forsvaret som ung - jobbet i hjelpeorganisasjoner i utlandet før jeg fikk barn - droppet et par av relasjonene jeg har hatt til menn opp igjennom Anonymkode: 37313...363 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #2 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hva hadde du valgt annerledes? Jeg hadde: - kjempet mer for ekteskapet mitt før vi valgte skilsmisse - valgt veien gjennom forsvaret som ung - jobbet i hjelpeorganisasjoner i utlandet før jeg fikk barn - droppet et par av relasjonene jeg har hatt til menn opp igjennom Anonymkode: 37313...363 - Definitivt valgt vekk min eksmann. - Reist alene mye tidligere og reist mer. - Valgt annen utdannelse. Anonymkode: 010af...658 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #3 Del Skrevet 7. april 2023 - Beholdt fast eiendom - ikke bruke penger jeg ikke har Ellers angrer jeg ikke på stort Anonymkode: 521b8...494 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #4 Del Skrevet 7. april 2023 Det viktigste : aldri blitt sammen med min eks. Det forholdet har fått alvorlige konsekvenser for meg Anonymkode: 9f598...c06 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #5 Del Skrevet 7. april 2023 Ikke sløst så mye penger da jeg var ung. Brukte ekstremt mye penger på festing og drosje og nattmat mange ganger i uka Ikke begynt å røyke når jeg var ung Gitt flere gutter som prøvde sjansen til å bli kjent med meg men opplevde å bli kalt hore daglig av andre gutter etter mitt første kyss så da turte jeg ikke ha noe å gjøre med menn på den måten før jeg ble mye eldre Reist mer Anonymkode: 9f598...c06 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #6 Del Skrevet 7. april 2023 Jeg har tre potensielle One-night stands jeg aldri skulle sagt nei til. Jeg skulle ikke kommet tilbake etter det første bruddet. Jeg skulle ikke fått barn. Anonymkode: 2b1a3...de8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Del Skrevet 7. april 2023 Fått barn tidligere (og flere), tatt annen utdanning, reist mer. Anonymkode: faf68...9de 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #8 Del Skrevet 7. april 2023 - Tenkt bedre gjennom utdannelsen og startet tidligere på rett spor - Hatt bedre selvtillit og ikke lyttet til den indre stemmen som sa jeg ikke var mulig å forelske seg i - Tatt mer vare på tiden som ung, satt mer pris på alle mulighetene som lå foran meg - Gjort mer for å bli gravid og få barn før det ble for sent Anonymkode: 35072...e9a 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #9 Del Skrevet 7. april 2023 Bekymret meg mindre for utdanning og jobb og bekymret meg mer om å få dame. Ble lært opp til å tro at det vanskelig å få jobb og at jeg derfor måtte prioritere utdanning og karriere. Men når jeg nå er voksen så ser jeg at dette bare var løgn. Det er kjempelett å ta utdanning i Norge og det florer av jobber. Man får de nærmest kastet etter seg. Jeg får ukentlig jobbtilbud selv om jeg ikke er på utkikk. Men jeg er fortsatt singel. Aldri hatt dame. Og har egentlig gitt opp. Så nå sitter jeg her ensom og bitter for at jeg fokuserte på helt feil ting i livet. Skulle jeg gitt et råd til unge i dag ville det vært å satse på å få dame og først og fremst legge energien sin i det. Når de har klart det, kan de fokusere på skole og jobb. Anonymkode: b9947...b77 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #10 Del Skrevet 7. april 2023 Skulle ha takket ja på et jobbtilbud. Droppa å få barn. Anonymkode: 6fd7a...1d3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #11 Del Skrevet 7. april 2023 - Valgt annen utdannelse - Vært flinkere til å spare i 20-årene - ikke tatt abort i 20-årene Anonymkode: c8782...268 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #12 Del Skrevet 7. april 2023 Tatt utdannelse, ikke sløst med penger og ikke begynt å røyke. Anonymkode: 4a82a...ed8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #13 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tatt utdannelse, ikke sløst med penger og ikke begynt å røyke. Anonymkode: 4a82a...ed8 Kom på en til, ikke trodd på dem som sa jeg var stygg og ikke noe verdt. Anonymkode: 4a82a...ed8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #14 Del Skrevet 7. april 2023 Ikke fått barn med far til barnet selv om jeg aldri ville vært foruten henne. Og sinnsykt masse til jeg ikke orke å skrive fordi jeg har ikke overskudd, Sorry Anonymkode: c1be7...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #15 Del Skrevet 7. april 2023 ikke hatt på bilbelte da vi krasjet. Anonymkode: d831c...7f0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #16 Del Skrevet 7. april 2023 Hadde aldri blitt den jeg er uten absolutt alt som har skjedd. Uansett smerter det har medført vil jeg ikke endre noe. Anonymkode: 00480...e3f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #17 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hadde aldri blitt den jeg er uten absolutt alt som har skjedd. Uansett smerter det har medført vil jeg ikke endre noe. Anonymkode: 00480...e3f Skulle til å skrive det samme 🙂 Anonymkode: 30167...930 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #18 Del Skrevet 7. april 2023 Definitivt annen utdannelse. Bodd for meg selv. Ikke lagt på meg. Anonymkode: f5642...7c4 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #19 Del Skrevet 7. april 2023 Fått flere barn, har bare to ❤️ Anonymkode: 2fac7...ab3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #20 Del Skrevet 7. april 2023 - ikke kjøpt min første leilighet (solgte med tap) - vært litt eldre før jeg fikk barn (var 21) Ikke at jeg vil bytte ut ungene, men ville gjerne hatt litt lengre tid som ung og ansvarsløs Anonymkode: 7fc3b...c0d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå