Gjest rabrabara Skrevet 2. januar 2006 #1 Del Skrevet 2. januar 2006 Jeg skal ta med bil på båt fra Bergen til Stavanger, noen som kan anbefale båt? (Selskap etc) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 2. januar 2006 #2 Del Skrevet 2. januar 2006 (endret) Det er så vidt jeg vet bare en måte å gjøre det på, og det er å kjøre det meste av veien. Da har du to ferger på veien. Det finnes ikke båter som tar med bilder hele strekningen. PS Det går båt mellom Bergen og Stavanger, men da får du ikke bilen med. Endret 2. januar 2006 av Violetta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dru Skrevet 2. januar 2006 #3 Del Skrevet 2. januar 2006 Det måtte isåfall være med danmarksbåten. HSD tar ikke biler på sine ruter, selv om det har vært snakk om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. januar 2006 #4 Del Skrevet 2. januar 2006 Du kjører til Haljem ved Bergen ,og tar ferje til sandvikvåg/Stord.deretter kjører du til Skudesneshamn eller Arsvågen/Bokn og tar ferje til Stavanger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #5 Del Skrevet 3. januar 2006 Ok, da blir det å kjøre bil med to ferger. Noen som vet hvor man finner rutetabeller? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rabrabara Skrevet 3. januar 2006 #6 Del Skrevet 3. januar 2006 Meg over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2006 #7 Del Skrevet 3. januar 2006 Gå in på hsd.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå