Gå til innhold

Ulovelig parkert på mine private eiendom

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Hehe enig i denne og sjokka over hvor mange likes det innlegget fikk,  som om alle utenfor ring 3 bor i en nasjonal park ala Noahs ark liksom.

Jeg bor sjukt langt utpå bygda og selv her er det ikke noe ville dyr på tunet mitt så jeg kan tømme ut en spiker fabrikk om jeg vil. Og det bør ts også. 

Anonymkode: de9e3...045

Det er pinnsvin, rådyr, ekorn o.l overalt - til og med i Oslo. Bor du langt utpå bygda får du også med all sannsynlighet besøk av gaupe om natten. 

Anonymkode: 86e04...857

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er pinnsvin, rådyr, ekorn o.l overalt - til og med i Oslo. Bor du langt utpå bygda får du også med all sannsynlighet besøk av gaupe om natten. 

For ikke å nevne katter som går rundt. 

Virker jo veldig uvitende og ureflektert hvis du mener det ikke finnes ville dyr i verken Oslo eller der du bor. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det første du må gjøre er å ta en seriøs prat med både huseieren og de som har kjøretøyene, hvis det ikke fungerer så må du stenge av fysisk.

Sett opp to påler med låsbar kjetting i mellom på en sånn måte at det ikke er mulig å trille mopedene forbi, du kan også montere et utelys av typen flombelysning med sensor som kan virke avskrekkende. Begge disse tiltakene koster ikke mye.

Du bør absolutt ikke tukle med kjøretøyene eller legge ut ting som kan gjøre skade, det er både ulovlig og kan slå tilbake på deg selv.

Anonymkode: 0bdd7...06a

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det første du må gjøre er å ta en seriøs prat med både huseieren og de som har kjøretøyene, hvis det ikke fungerer så må du stenge av fysisk.

Sett opp to påler med låsbar kjetting i mellom på en sånn måte at det ikke er mulig å trille mopedene forbi, du kan også montere et utelys av typen flombelysning med sensor som kan virke avskrekkende. Begge disse tiltakene koster ikke mye.

Du bør absolutt ikke tukle med kjøretøyene eller legge ut ting som kan gjøre skade, det er både ulovlig og kan slå tilbake på deg selv.

Anonymkode: 0bdd7...06a

Strengt talt burde man vel ha lov til å tømme eì bøtte vann ut av sitt eget vindu, tenker jeg. Eller sette fra seg en boks med makrell i tomat et par timer, uansett om det er så sjødesløst at den kanskje velter.  Kan noen virkelig nekte en å gjøre det på egen eiendom? Hva hvis man setter opp en plakat noen timer før? "Vanning pågår, parkering kun på eget ansvar" eller "utendørs bespisning pågår, parkering kun på eget ansvar"?

Anonymkode: 8069c...f1c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...