AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #21 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 12.19): Jo takk, må vente og spare litt penger før jeg investerer. 😉 Har kjøttkvern til Kitchenaiden, men har ennå til gode å bruke den. Kikket på Ankarsrums nettsider, og det finnes utrolig mye tilleggsutstyr til den også. Tenker jeg klarer meg svært godt med det som er med i grunnpakken, det eneste jeg kunne tenke meg i tillegg etterhvert, er blender. -TS Anonymkode: e6467...ea8 Anbefaler deg å se på disse. Jeg lærte mye her, spesielt det at man ikke må bli overrasket over at deigen ikke begynner å blande seg før man har hatt oppi en viss mengde mel, og at man må bevege på armen til deigrullen/ eltekroken innimellom. Kjekt også å få kunnskap om bryterne på maskinen. Dette var ting jeg satte meg inn i før jeg fikk maskinen. Anonymkode: e6a1d...6c7 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2023 #22 Del Skrevet 15. april 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Anbefaler deg å se på disse. Jeg lærte mye her, spesielt det at man ikke må bli overrasket over at deigen ikke begynner å blande seg før man har hatt oppi en viss mengde mel, og at man må bevege på armen til deigrullen/ eltekroken innimellom. Kjekt også å få kunnskap om bryterne på maskinen. Dette var ting jeg satte meg inn i før jeg fikk maskinen. Anonymkode: e6a1d...6c7 Veldig nyttig, tusen takk! - TS Anonymkode: e6467...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2023 #23 Del Skrevet 25. april 2023 I dag baker jeg Subway Baguetter, og på de så er det mye elting i to omg. Da er det kjekt med timeren som er på Ankarsrum Anbefaler å prøve disse, de er farlig gode italiensk krydder og løkpulver kjøper jeg på Normal. Anonymkode: e6a1d...6c7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå