Gå til innhold

Kenwood eller Ankarsrum?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 13.4.2023 den 12.19):

Jo takk, må vente og spare litt penger før jeg investerer. 😉

Har kjøttkvern til Kitchenaiden, men har ennå til gode å bruke den. Kikket på Ankarsrums nettsider, og det finnes utrolig mye tilleggsutstyr til den også. Tenker jeg klarer meg svært godt med det som er med i grunnpakken, det eneste jeg kunne tenke meg i tillegg etterhvert, er blender. 

-TS

Anonymkode: e6467...ea8

Anbefaler deg å se på disse. Jeg lærte mye her, spesielt det at man ikke må bli overrasket over at deigen ikke begynner å blande seg før man har hatt oppi en viss mengde mel, og at man må bevege på armen til deigrullen/ eltekroken innimellom. Kjekt også å få kunnskap om bryterne på maskinen. Dette var ting jeg satte meg inn i før jeg fikk maskinen. 

Anonymkode: e6a1d...6c7

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefaler deg å se på disse. Jeg lærte mye her, spesielt det at man ikke må bli overrasket over at deigen ikke begynner å blande seg før man har hatt oppi en viss mengde mel, og at man må bevege på armen til deigrullen/ eltekroken innimellom. Kjekt også å få kunnskap om bryterne på maskinen. Dette var ting jeg satte meg inn i før jeg fikk maskinen. 

Veldig nyttig, tusen takk! :)

- TS

Anonymkode: e6467...ea8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
AnonymBruker

I dag baker jeg Subway Baguetter, og på de så er det mye elting i to omg. Da er det kjekt med timeren som er på Ankarsrum :) 

Anbefaler å prøve disse, de er farlig gode :D  italiensk krydder og løkpulver kjøper jeg på Normal.

Ingen beskrivelse er tilgjengelig.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...