AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #1 Skrevet 5. april 2023 Jeg skal bare google noe kjapt. Jeg må da godkjenne cookies, blir spurt om hvor jeg er og om å logge inn. Jeg trykker på en av linkene i søket, må godkjenne cookies, blir spurt om sporing... og det samme på neste link. I mailboksen kommer det spam og svindel. På sms kommer det svindel. Jeg får telefoner fra utenlandske nummer som er svindel, samt telefonselgere. I det siste også fra norske nummer som er svindel. Altså, jeg orker ikke!! For et jævla mas! Det kan seriøst ikke være sånn at man må svare på cookies på en hver nettside man går inn på. PS. jeg har reservert meg mot telefonsalg, men har man hatt et kundeforhold en eller annen gang er det visst unntak for disse. Anonymkode: 686f4...92b
trøndermann38 Skrevet 5. april 2023 #2 Skrevet 5. april 2023 Trenger ikke godkjenne cookies i det hele tatt. Spørs på browser innstillinger. For spam i email har jeg to email, en jeg bruker til fb spill osv. Der får jeg masse spam, på den ordentlige aldri. Når det gjelder svindel på sms så er det forskjell på levandør, får veldig lite med telenor, men telia, fikk jeg mye mer. Fikk 4 utenlanske tlf de siste 12 måneder med telenor nå.
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #3 Skrevet 5. april 2023 å godkjenne cookies på en eller annen nettside fører selvfølgelig ikke til at mottar spam på hverken e-post eller på telefonen. for å få så mye søppel til e-posten din, må du vel ha ført opp epost-adressen din på en eller annen luguber nettside. Anonymkode: 4c619...4b5
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #4 Skrevet 5. april 2023 Enig! Er drittlei cookies. Blir ofte til at jeg ikke gidder gå inn på siden. Får ekstremt masse epost fra butikker jeg har kjøpt noe i på nett. Då lenge jeg hsr oppgitt e-postadressen en gang så skal de pepre meg for resten av livet. Har løst det med at jeg har en epost for spam og ellers bruker jeg jobbeposten Anonymkode: 574d9...64a
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #5 Skrevet 5. april 2023 Du kan jo bare trykke på unsubscribe på mail relatert til kundeforhold/spam, og blokkere avsendere som sender deg svindelmail. Jeg mottar ingenting av spam eller svindel. Anonymkode: 92f3a...9d3 1
AnonymBruker Skrevet 5. april 2023 #6 Skrevet 5. april 2023 3 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skal bare google noe kjapt. Jeg må da godkjenne cookies, blir spurt om hvor jeg er og om å logge inn. Jeg trykker på en av linkene i søket, må godkjenne cookies, blir spurt om sporing... og det samme på neste link. Anonymkode: 686f4...92b Ja, det er noe fullstendig herk. Har forgjeves prøvd å finne en innstilling som virker som man slipper klikke bort dette på hver eneste side, men så langt forgjeves. Verste er de meldingene som dekker hele siden, og hvor man bare får valget mellom godta alle eller endre innstillinger. Hvor mange gidder å gjøre enda mer arbeid på hver eneste side, liksom. Dette har virket mot sin hensikt og nesten ødelagt internett, utrolig at det får fortsette. Anonymkode: 30e83...8e8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå