AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Dette er et lite hjertesukk. Jeg bor i en småby i Norge, i en bygård. Jeg mistenker at naboer bedriver sexsalg. Jeg har samme inngang fra gata som en del av trafikken, deler oppgang med flere. Jeg har kommet til å åpne ytterdøra i det nye kunder er på vei inn, og måte forklart at det ikke er meg de venter å møte. Jeg opplever episoder utfor hjemmet mitt regelmessig og nå er jeg bekymret for hvordan jeg best forholder meg når jeg i tida framover har mannlige venner på besøk og etterhvert begynner å date for å få meg en kjærest. Denne byen har ører og øyne, på godt og på vont. Innspill, fornuftige råd og lindrende ord mottas. Anonymkode: 39251...f6e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Skjønner ikke helt hva du mener, hvordan blir disse folkene som du har på besøk involvert i dette sex-salget? Og det er vel begrendset hvor mye dette faktisk påvirker livet ditt, hvis du bare møter disse folkene i døra.. Anonymkode: bdcd8...b78 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Det er det jeg ikke vet noe om; hvordan jeg og gjester kan bli påvirket. I to andre byer vet jeg at politiet henholdsvis hadde perioder hvor de bøtela alle som kom ut fra kjente lokaler og satte inn tiltak som stengte virksomhetene. Anonymkode: 39251...f6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #4 Del Skrevet 4. april 2023 Tips politiet! Anonymkode: c9354...e7e 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #5 Del Skrevet 4. april 2023 Du kan og bør tipse politiet. De vil forstå at du ønsker å tipse anonymt. Anonymkode: 6baa8...392 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #6 Del Skrevet 9. april 2023 AnonymBruker skrev (På 4.4.2023 den 23.53): Tips politiet! Anonymkode: c9354...e7e det spørs om politiet gidder å løfte på rævva for noe sånn da... Anonymkode: a8435...f22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. april 2023 #7 Del Skrevet 9. april 2023 Har du varslet de som eier den aktuelle leiligheten? Hvis de leier ut så kanskje de ikke aner noe om hva boligen brukes til. Hørte om noen som leide ut på Airbnb og det viste seg å være sexsalg, naboene ringte dem og sa fra. Anonymkode: f1f94...96c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå