AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #1 Del Skrevet 4. april 2023 Skal snart ha oppkjøring, men er redd jeg kommer til å stryke.. problemet er at hvis jeg ikke kommer på denne oppkjøringen er ventetiden over 2 måneder for neste ledige time. skal jeg bare hoppe i det og prøve meg? Eller skal jeg heller vente Anonymkode: 6ed23...2d1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #2 Del Skrevet 4. april 2023 Hvor klar er du da? Kjører du bra så hopp i det Anonymkode: 1ebc4...aad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #3 Del Skrevet 4. april 2023 Du vet vel selv hvor god du er på kjøringen nå, så du er nok bedre til å vurdere det enn vi er :- ) Men er du usikker, er det jo bortkastede tusenlapper å prøve og kjøre opp bare for å stryke fordi du er supernervøs, ikke egentlig klar og ikke kan alt ordentlig ennå. Da er det bedre å vente et par måneder, og så øvelseskjøre så mye som mulig i mellomtiden i mange forskjellige trafikkmiljøer. Anonymkode: f679e...5bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå