Gå til innhold

Til alle sammen her inne.......


Usikker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker nå på innlegg hvor vi kritiserer regler, moderatorers slettinger m.m.

Skjønner ikke hvorfor ikke eksisterende reglement kan respekteres?

Hvor mange av oss har egentlig lest reglementet? :roll:

Hvis det er så fordømt "vanskelig" her inne, hvorfor fortsetter vi/dere her da? Nei - da synes jeg virkelig du/dere kan forlate KG, og finne et nettsted hvor dere kan gjøre gjøre/si hva dere vil! :-?

Vi har alle ansvar for at dette blir et hyggelig sted å være, og da får vi jammen oppføre oss deretter. :)

Jeg synes at moderatorer og Gry gjør en god jobb jeg. 8)

Det er neimen ikke enkelt å holde styr på oss bestandig........

Hilsen fra Usikker

som ønsker ALLE en fin dag! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stort sett har vi det fint her inne :blunke: og moderatorene :lol: gjør en god jobb, men i det siste har det blåst litt. Årsaken er nok en vis fjortis :cry: som har forvillet seg inn og liker å lage bølger.......synes ikke det er noe festlig eller fint gjort av han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg synes også moderatorene stort sett gjør en god jobb. Noen ganger går også de over streken. Det må dessuten være lov å stille spørsmålstegn ved det de gjør, dersom man lurer. Greit nok at det er et regelverk, men akkurat som andre regler, er det rom for tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri reagert på moderatorene før den siste uke eller så.

Sletting, stenging og redigering av innlegg har blitt gjort over en lav sko, føles det som.

Vi er da voksne oppegående mennesker som kan diskutere, om enn litt hissig, uten at verden går under for det.

For mange regler er det som kjennetegner et diktatur og jeg syns veien KG går om dagen ikke er riktig.

Kanskje det er på tide å se over ting igjen, om man ikke vil ende opp som NM med sensur bare man sier noe som ikke er A4!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klart at man kan - og skal - diskutere hva moderatorene gjør - og stille gjerne spørsmål. Svarene ligger i reglene.

Ja, det har dessverre vært mye sletting i det siste - men så har det da også vært veldig mye skittkasting, og useriøse innlegg i det siste. Innlegg som bryter med reglene, og dessverre ikke en gang er i grenseland.

Vi ønsker at ingen skal en gang merke at det er moderatorer her, men bare følge reglene så vi slipper å gjøre noe. Det synes vi hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener heller ikke at vi skal sitte stille som noen "nikke-dukker" og godta ALT.......... men det virker som om noen hele tiden ergrer seg over all slettingen..........

Jeg tror nå det er en grunn for at innlegg blir slettet jeg da!!!

Og selvfølgelig så gjør også moderatorene feil .......... kjære vene, de er da bare mennesker de også!!! 8)

Èn skrev her at "vi er da voksne mennesker ....." - jada, men da bør vi jammen oppføre oss som det også! Humor er viktig, og lek og fjas og fanteri er viktig! Men det er også folkeskikk! :o

Så lykke til alle oss på KG - moderatorere og "vanlige" medlemmer. :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Usikker!

Takk for fine ord! Jeg er enig i alt du skriver her.

Når det gjelder humor og fjas så har vi selvsagt plass til det, skulle bare mangle.

Bare ikke fleip og fjas tar overhånd og sporer av et i utgangspunktet seriøst tema :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...