Maskinfører Skrevet 5. april 2023 #41 Del Skrevet 5. april 2023 Lurven skrev (1 time siden): Jada, vet du har fått tilbud om jobb som @Rosakattevasker , @Maskinfører, @Ford3000 reparatør og @Polly Estertester Ja men det er fint er flink til og reparere 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 5. april 2023 #42 Del Skrevet 5. april 2023 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Og noen er.. forbruksvarer? 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. april 2023 #43 Del Skrevet 6. april 2023 Frøkenfryden skrev (21 timer siden): Er det ikke det som er lurt å være der? Ja, men ikke hele tiden. Da blir alt så stivt og vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 6. april 2023 #44 Del Skrevet 6. april 2023 TheHairyToothfairy skrev (31 minutter siden): Ja, men ikke hele tiden. Da blir alt så stivt og vanskelig Ja og man tar så mye plass lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #45 Del Skrevet 7. april 2023 Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. april 2023 #46 Del Skrevet 7. april 2023 Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 7. april 2023 #47 Del Skrevet 7. april 2023 (endret) Lurven skrev (1 time siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Kul tur minister den likte jeg Endret 7. april 2023 av Athena Freyja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 7. april 2023 #48 Del Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Eiendomsmegler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #49 Del Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (2 timer siden): Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt. @Ane Rikke hvem det skulle vært Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #50 Del Skrevet 7. april 2023 Embla Othea skrev (21 minutter siden): Eiendomsmegler. 😲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ford3000 Skrevet 7. april 2023 #51 Del Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (2 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Samleieferdselsminister faktisk. Skal sørge for at alle kommer og alle skal få. Mitt først oppdrag blir å opprette ett slags bordell hvor målet er at alle skal kunne komme i og komme til. Jeg tar mitt oppdrag på ramme alvor, jeg står på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 7. april 2023 #52 Del Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (23 minutter siden): @Ane Rikke hvem det skulle vært Det er i hvertfall ikke meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #53 Del Skrevet 7. april 2023 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 7. april 2023 #54 Del Skrevet 7. april 2023 Ford3000 skrev (1 time siden): Samleieferdselsminister faktisk. Skal sørge for at alle kommer og alle skal få. Mitt først oppdrag blir å opprette ett slags bordell hvor målet er at alle skal kunne komme i og komme til. Jeg tar mitt oppdrag på ramme alvor, jeg står på. Godt å høre, hvis du kommer på noe mer er det bare å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #55 Del Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (4 timer siden): Hvem er kozemozeminister? 🧐Vi må ha noen som slår ned hardt på sånt. Jeg vet om mange som kan passe 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #56 Del Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (18 minutter siden): Jeg vet om mange som kan passe 🥳 Mmmm hørte jeg også overdozemozeminister? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #57 Del Skrevet 7. april 2023 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Mmmm hørte jeg også overdozemozeminister? 😆 Føler du deg kallet? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. april 2023 #58 Del Skrevet 7. april 2023 Lurven skrev (5 timer siden): Episode 3. Mange nye folk flyttet inn i dåseby, heldigvis var det god plass og nok vann til alle. @TheHairyToothfairy hadde allerede bestemt at det ikke var lov å være kuk og at alle måtte betale 69 prosent skatt. Men han trengte hjelp med å administrere byen og bestemte seg for å utnevne noen ministre som kunne hjelpe han med å styre byen. @Boetica ble hilseminister- hun skulle passe på at alle hilser på hverandre @Cid ble for Svars minister- skal følge opp at alle kan svare for seg @Lurven ble stas minister- jobben hans var å gjøre stas på tannfeen @Polly Ester ble Finlands minister- skulle kreve inn penger fra finland og sånn @Frøkenfryden ble justismord minister- jobben hennes var å justismyrde de som tanny ikke likte @Adobyen ble inneklima og arbeidsmiljø minister- skulle Sørge for stabilt inneklima og godt arbeidsmiljø @Athena Freyja ble kul tur minister- jobben hennes var å ta med folk på kule turer @Embla Othea skulle få være under visnings minister- jobben går ut på å vise folk hva hun har under @Hoppetaujenta ble kun skaps minister-jobben hennes dreier seg kun om skap @Marianne E matolje og New energy minister- jobben hennes var å passe på at det var nok matolje og sjokolade i butikkene @Ford3000 samleie ferdsels minister- hun sørger for at alle kommer når de skal @Peanut utendriks minister- sørger for at ingen stjeler driksen, den skal jo rett i pungen til @TheHairyToothfairy Jeg kommer til å gå i debatt først altså, stoler ikke blindt på en tannfe🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 7. april 2023 #59 Del Skrevet 7. april 2023 Kvakkekyllingen skrev (37 minutter siden): Jeg vet om mange som kan passe 🥳 Det trengs en streng bartefrans med hatt og spaserstokk 🥸 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 7. april 2023 #60 Del Skrevet 7. april 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Det trengs en streng bartefrans med hatt og spaserstokk 🥸 Ja! Hm, spennende. Noen blir det nok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå