Andro Skrevet 4. april 2023 #41 Del Skrevet 4. april 2023 Det som er uforskamma er å ikke dusje naken før du går i bassenget. Det må alle gjøre - i svømmehallens dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drizzt Skrevet 4. april 2023 #42 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ble stoppet av en med svømmer i garderoben i dag da jeg skulle inn til bassenget. Vedkommende lagde en scene over at jeg ikke dusjet før jeg skulle trene. Eier ikke folk folkeskikk lenger? Anonymkode: c1569...4c9 Nei, tydeligvis eier du ikke folkeskikk. Man SKAL dusje FØR man går i bassenget. Naken og med såpe. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #43 Del Skrevet 4. april 2023 Samfunnsengasjert skrev (14 timer siden): Jeg vil påstå at jeg er renere enn de fleste i bassenget (de få gangene jeg går, er der svært sjeldent!): 1. Jeg dusjer grundig hjemme, inkludert vasker håret. 2. Jeg tar på meg rent badetøy, og ren bukse og genser utenpå. 3. Jeg ankommer svømmehallen. Igjen, nydusjet og med nyvasket hår, og rent badetøy. 4. Tar av meg bukse og genser, men beholder badetøyet på. 5. Går i dusjen og spyler meg, med badetøyet på. 6. Etter bading: Dusjer med badetøyet på. 7. Tar bukse og genser utenpå det våte badetøyet. 8. Drar hjem og dusjer igjen, inkludert vasker håret på nytt pga. kloren. Vil si det er langt mer renslig enn de som tar seg en kjapp halvt-minutts vask naken og så tar på seg et badetøy som ikke har blitt vasket de siste ukene... Skulle ønske dette var lov, for da hadde jeg også dratt i svømmehallen. Man kommer mye renere i bassenget på denne måten, enn alle de som tar en kjapp og overfladisk tur under dusjen i garderoben. Anonymkode: a3d85...bcc 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. april 2023 #44 Del Skrevet 4. april 2023 Samfunnsengasjert skrev (14 timer siden): Jeg vil påstå at jeg er renere enn de fleste i bassenget (de få gangene jeg går, er der svært sjeldent!): 1. Jeg dusjer grundig hjemme, inkludert vasker håret. 2. Jeg tar på meg rent badetøy, og ren bukse og genser utenpå. 3. Jeg ankommer svømmehallen. Igjen, nydusjet og med nyvasket hår, og rent badetøy. 4. Tar av meg bukse og genser, men beholder badetøyet på. 5. Går i dusjen og spyler meg, med badetøyet på. 6. Etter bading: Dusjer med badetøyet på. 7. Tar bukse og genser utenpå det våte badetøyet. 8. Drar hjem og dusjer igjen, inkludert vasker håret på nytt pga. kloren. Vil si det er langt mer renslig enn de som tar seg en kjapp halvt-minutts vask naken og så tar på seg et badetøy som ikke har blitt vasket de siste ukene... Så hvordan har du tenkt at de skal sikre at folk er rene før de går i bassenget? -Jeg har allerede dusje hjemme. Det holder jo ikke... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #45 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Mye styr for ingenting. Anonymkode: 63032...928 Det som står i innlegget du siterer, hadde gjort det mye enklere og bedre for meg enn å måtte dusje i fellesdusjen. Men mennesker stoler ikke på hverandre, det stoles ikke på at vedkommende som sier de har dusjet skikkelig godt hjemme rett før, faktisk har gjort det. Hva med å begynne å stole på at folk som går i bassenget er rene, uansett hvor de dusjet?? Anonymkode: a3d85...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #46 Del Skrevet 4. april 2023 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Så hvordan har du tenkt at de skal sikre at folk er rene før de går i bassenget? -Jeg har allerede dusje hjemme. Det holder jo ikke... Du kan begynne med å stole på mennesker rundt deg. Anonymkode: a3d85...bcc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #47 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Var ren fra før derfor var det ikke nødvendig. Anonymkode: c1569...4c9 Men regelen er at du dusjer på stedet - og du har å følge reglene. Anonymkode: 33b7f...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #48 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Skulle ønske dette var lov, for da hadde jeg også dratt i svømmehallen. Man kommer mye renere i bassenget på denne måten, enn alle de som tar en kjapp og overfladisk tur under dusjen i garderoben. Anonymkode: a3d85...bcc Du unngår basseng fordi du må ta en rask kroppsvask i fellesdusjen? Anonymkode: 33b7f...4ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #49 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Men regelen er at du dusjer på stedet - og du har å følge reglene. Anonymkode: 33b7f...4ea «.. du har å følge reglene..» 😄 Det er sånn foreldre med dårlig kommunikasjonsevne snakker til barna sine😉 Anonymkode: a3d85...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #50 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du unngår basseng fordi du må ta en rask kroppsvask i fellesdusjen? Anonymkode: 33b7f...4ea Rask kroppsvask blir man ikke ren av, da blir man mye renere hjemme i dusjen. Og ja, jeg unngår basseng fordi jeg hater å dusje naken i fellesdusj. Anonymkode: a3d85...bcc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. april 2023 #51 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du kan begynne med å stole på mennesker rundt deg. Anonymkode: a3d85...bcc Det har egentlig ingenting med saken å gjøre hvem jeg stoler på og ikke. Dette er et offentlig basseng og det er soleklart at de må ha noen hygieneregler. Kjedelig å måtte bade i andres tarmbakterier eller få norovirus fordi man må "stole på" at folk har vasket seg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #52 Del Skrevet 4. april 2023 Blizz1 skrev (3 minutter siden): Det har egentlig ingenting med saken å gjøre hvem jeg stoler på og ikke. Dette er et offentlig basseng og det er soleklart at de må ha noen hygieneregler. Kjedelig å måtte bade i andres tarmbakterier eller få norovirus fordi man må "stole på" at folk har vasket seg. Hvor mange ser du står og vasker rumpa og underlivet grundig i fellesdusjen? Tror du ikke folk vasker seg mer grundig hjemme, i privat dusj? Anonymkode: a3d85...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #53 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Du unngår basseng fordi du må ta en rask kroppsvask i fellesdusjen? Anonymkode: 33b7f...4ea Jeg gjør også det. Anonymkode: 12771...e4f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. april 2023 #54 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvor mange ser du står og vasker rumpa og underlivet grundig i fellesdusjen? Tror du ikke folk vasker seg mer grundig hjemme, i privat dusj? Anonymkode: a3d85...bcc Jeg tenker da mest på de som unnlater å vaske seg i det hele tatt dersom det var godtatt å si at man dusjet hjemme... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #55 Del Skrevet 4. april 2023 Blizz1 skrev (4 minutter siden): Jeg tenker da mest på de som unnlater å vaske seg i det hele tatt dersom det var godtatt å si at man dusjet hjemme... Poenget mitt er at man ikke blir særlig ren av den kjappe, overfladiske dusjen i fellesdusjen. Anonymkode: a3d85...bcc 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hensatt Skrevet 4. april 2023 #56 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Poenget mitt er at man ikke blir særlig ren av den kjappe, overfladiske dusjen i fellesdusjen. Anonymkode: a3d85...bcc Det er uansett bedre enn å stole på at folk har dusjet hjemme. De som ikke gidder å dusje i bassenget, gjør de det hvertfall ikke hjemme. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #57 Del Skrevet 4. april 2023 Blizz1 skrev (1 minutt siden): Det er uansett bedre enn å stole på at folk har dusjet hjemme. De som ikke gidder å dusje i bassenget, gjør de det hvertfall ikke hjemme. Jo, vi er mange som ville ha dusjet godt hjemme istedenfor, det ser vi i alle disse diskusjonen her inne som omhandler dette temaet. Hvorfor skulle vi lyve om det på et anonymt forum? Anonymkode: a3d85...bcc 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #58 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ok, 1. Selvfølgelig bør alle følge reglene og vaske seg skikkelig i dusjen rett før de bader, noe annet er kjempeekkelt. Men. 2. I lys av at dette er et utbredt problem, hvorfor er det ikke flere offentlige basseng med dusjer med avlukker? Jeg er selv ganske tjukk, og prosessen med å dra badedrakten over valkene er helt forferdelig, og sykt vanskelig med våt kropp. Så jeg drar veldig tidlig på morgenen slik at det nesten ikke er folk der. Anonymkode: 80e19...70c Jeg er ogå overvektig, liker ikke vise meg naken foran fremmede og som du sier kle badetøy på våt kropp. Ikke liker jeg blikk fra godt voksne «medsøstre» som tydelig ikke liker at jeg shaver meg daglig i en alder av 40. Løser det med å be om hc-garderobe før svømming. Etter svæmming dusjer jeg av det verste klorvannet med badetøyet på, skifter og kler på meg på toalettet og dusjer med en gang jeg kommer hjem. Så slipper jeg å stå foran alle. De kunne løst dette problemet umiddelbart ved å ordne dusjer med vegger. Omså åpent foran, men da ser man kun den man har rett foran seg og ikke 14 andre. Anonymkode: 1eb0f...a44 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #59 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg gjør også det. Anonymkode: 12771...e4f Og jeg🙋♀️ Anonymkode: 410e8...4fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie Maria Skrevet 4. april 2023 #60 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Man er det når man kommer rett fra dusjen uansett er det ikke alle som liker å dusje i fellesskap Anonymkode: c1569...4c9 Åssen gjør du det når du er ferdig å svømme ? 🧐 Du må jo vaske av deg klor og potensielle bakterier som er i bassenget ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå