Gå til innhold

Josefine


Metron

Anbefalte innlegg

Har akkurat begynt å følge Josefine. Bare nysgjerrig, har hun ikke mann? Ser at hun har stort hus, barn og jobb. Så nå at hun ikke var helt fornøyd med åpningstidene i barnehagen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest IVRIGMOBBER
Metron skrev (1 time siden):

Har akkurat begynt å følge Josefine. Bare nysgjerrig, har hun ikke mann? Ser at hun har stort hus, barn og jobb. Så nå at hun ikke var helt fornøyd med åpningstidene i barnehagen. 

Hun har samboer, men utifra det hun viser på snap så ser hun ut som alenemor. Jeg begynte og følge hun når var gravid med yngste. Og da dreiv samboern med bachelor/eksamen og hun tok med seg eldste barnet ut flere ganger så han skulle få jobbe med oppgaven ifred. Men når josefine må skrive oppgaver så må hun ta vare på barn, hus og hunder, Imens samboer sitter og gamer,  tattoverer seg, eller er ute med venner.  jeg synes synd på hun, for hun forteller jo flere ganger at hun er veldig nær ved å møte veggen. Og nå i helga hadde hun lyst til og være lenger ute på det arrangementet, men samboer skulle ut på søndagen,  så hun måtte opp med barna....

 

Jeg synes josefine virker som ei grepa dame med bein i nesa! Så at hun orker og ha det sånn skjønner jeg ikke🙈

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare stusser ved noen ting…

Hun sier det blir en laaang påske med to små barn. Er ikke fri med barna kvalitetstid? Barn trenger også ferie/fri. Å være sammen med foreldrene sine uten om travle ettermiddager. Små barn liker å være ute, uansett vær. De elsker å leke med voksne/ foreldre, å få oppmerksomhet. Bake, male, bygge, pusle, lese, kose, hoppe, tegne, spille m.m. Ser ut som om de passer barna annen hver gang slik at de får egentid, vel og bra det men også viktig med tid sammen alle fire. Men det virker som han bruker masse tid på pc og hun masse tid på klær og se seg mest mulig i speilet. Ikke rart hun blir sliten, gjør jo alt i det huset der. Rart de ikke har frosset ihjel i vinter. Kjøpt en og en vedsekk i uka, det andre fyrer opp på en dag. Må være på soverommet for der er det varmeovn, kanskje man bør prioritere varmeovner og ved før klær til seg selv hele tiden? 
Har ikke så mye middagsmat fordi matleveransene kommer på lørdag. Normalt å handle mat fram til matleveransene kommer da. Bare lurer….

Fortsatt god påske🐥

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Er det ikke skjult annonsering hun holder på med? Følger henne ikke, men sett under utforsk at hun har masse linker ute, men merker aldri med reklame.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linye skrev (På 27.4.2023 den 17.41):

Er det ikke skjult annonsering hun holder på med? Følger henne ikke, men sett under utforsk at hun har masse linker ute, men merker aldri med reklame.

Har ADHD vettu, er alltid veldig stressa og har dårlig tid.. Men snappes skal det, koste hva det koste vil.. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror Josefine må skru ned på tempoet sitt snart jeg, hvis ikke kommer både hun og resten av familien til å møte veggen med et smell. Ungene er kronisk syke, og hun er også mye dårlig form. Ro ned, nyt barn, få masse frisk luft og finn på noe sammen som en familie. 

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ja nå er hun sykmeldt og har tatt pause fra sosiale medier. Det måtte jo ende slik, med det tempoet..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (1 time siden):

Ja nå er hun sykmeldt og har tatt pause fra sosiale medier. Det måtte jo ende slik, med det tempoet..

Ja for de fleste så må det til,ikke noe nytt det. Det nytter ikke at andre sier til oss. 

Håper hun klarer og lytte til kroppen og hviler ❤️

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest IVRIGMOBBER
Nillani skrev (På 13.5.2023 den 21.29):

Ja nå er hun sykmeldt og har tatt pause fra sosiale medier. Det måtte jo ende slik, med det tempoet..

Ja hun har presset kroppen for lenge. Så håper hun klarer og roe ned, men det kommer jo an på om hun får hjelp hjemme med barn, hunder og husarbeid osv. Får intrykk av at hun er alenemor, når hun har vlogget på snap. Og at samboer er ute med kompiser, tattoverer seg eller gamer:)

 Hun snappet litt idag, og nå har hun blitt syk. Men kroppen hennes har vel sånn ca null immunforsvar😬. Så ikke overraskende.... 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (17 timer siden):

Ja hun har presset kroppen for lenge. Så håper hun klarer og roe ned, men det kommer jo an på om hun får hjelp hjemme med barn, hunder og husarbeid osv. Får intrykk av at hun er alenemor, når hun har vlogget på snap. Og at samboer er ute med kompiser, tattoverer seg eller gamer:)

 Hun snappet litt idag, og nå har hun blitt syk. Men kroppen hennes har vel sånn ca null immunforsvar😬. Så ikke overraskende.... 

 

 

Er sjelden smart og velge karriere før familielivet, så lenge man har små barn. Måtte gå an å kose seg med barn og nyte livet litt mens de er små også. Mye syke er de. Sikkert et resultat av av livet går i hundre og helvete. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samarbeidet med Hege og uretusjert gått til helvete å eller?

Ville ikke ha noen spm sa hun i går, pga hun er sykmeldt. Nå i dag reklamerer hun for lager157. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (13 minutter siden):

Har samarbeidet med Hege og uretusjert gått til helvete å eller?

Ville ikke ha noen spm sa hun i går, pga hun er sykmeldt. Nå i dag reklamerer hun for lager157. 

Hun er sykemeldt, altså er ikke på jobb, har ikke kontroll på hva som er på lager,orker nok ikke tenke jobb m.m.

Hun har alltid vist fram klær fra Lager 157. 

Alltid skal man tro/spekulere det verste 🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest IVRIGMOBBER
Nillani skrev (1 time siden):

Har samarbeidet med Hege og uretusjert gått til helvete å eller?

Ville ikke ha noen spm sa hun i går, pga hun er sykmeldt. Nå i dag reklamerer hun for lager157. 

 Rart josefine som har jobbet så lenge med klær, ikke velger noe annet enn lager157, dem har jo så dårlig kvalitet. Nå har jeg handlet i sverige. Så kanskje dem har bedre kvalitet i norge🤣

Men angående uretusjert kan det være at hun ikke får lov til og reklamere for bedriften ettersom hun er sykemeldt? Men jeg vet ikke, Jeg har ikke peiling på det systemet 😅

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IVRIGMOBBER skrev (10 minutter siden):

 Rart josefine som har jobbet så lenge med klær, ikke velger noe annet enn lager157, dem har jo så dårlig kvalitet. Nå har jeg handlet i sverige. Så kanskje dem har bedre kvalitet i norge🤣

Men angående uretusjert kan det være at hun ikke får lov til og reklamere for bedriften ettersom hun er sykemeldt? Men jeg vet ikke, Jeg har ikke peiling på det systemet 😅

 

Hatt uflaks du da med Lager 157, handlet der i  ca 20 år, god kvalitet både i Norge og Sverige 🥳🥳

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

mariie skrev (1 time siden):

Har ikke sett på en stund, sluttet i Uretusjert??

Hun har sagt opp, men ikke sluttet enda. Vært sykemeldt et par uker ca, grunnet utbrenthet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Begynte å følge men måtte slutte med det ! Der var det mye tomprat og unødvendig tid på snap . Godt vi har forskjellig smak 👍🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JojoMoyes skrev (2 timer siden):

Begynte å følge men måtte slutte med det ! Der var det mye tomprat og unødvendig tid på snap . Godt vi har forskjellig smak 👍🤩

Ja det er ikke noe rart om hun er stressa hele tiden, da alt skal deles på snap. Det virker også som om det er hun som ordner alt hjemme, med barn, bil, handling osv. Han mannen virker ikke akkurat til å bidra så mye. Dette skrives på bakgrunn av det hun selv deler.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja fikk og inntrykk av at han et på jobb eller sitter foran skjerm . Og ja enig i at hun deler litt vel mye . Ikke alt vi trenger å vite på snap . For det meste er det jo pakker synes jeg da . Men som sagt vare sluttet jeg å følge . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...