AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #1 Del Skrevet 3. april 2023 Hei, Jeg er 38 år og ønsker å trene meg sunnere og sterkere. Jeg er stiv og støl i kroppen, har artrose I hofte som gjør at jeg ikke kan hoppe og sprette. Ønsker små treningsøkter som kan gjennomføres hver dag. Har sett på noen treningsapper, men usikker om de er trygge og om det er verd et kjøp. Er det noen som har greie på apper og som kan anbefale meg et trygt nettsted? Anonymkode: 19ac8...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandum.PT Skrevet 3. april 2023 #2 Del Skrevet 3. april 2023 Hva med å søke opp økter på YouTube i starten? Det er gratis. Low impact workout og lignende søkeord gir mange treff 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #3 Del Skrevet 3. april 2023 Sandum.PT skrev (51 minutter siden): Hva med å søke opp økter på YouTube i starten? Det er gratis. Low impact workout og lignende søkeord gir mange treff 😊 Takk 😊 Ts Anonymkode: 19ac8...c33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå