Gå til innhold

Mannfolk, stram ung dame eller eldre stram

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker eldre, kvinner blir mer og mer sexy med årene.

Anonymkode: a040c...416

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

En dame på 35-40 år kan umulig ha strammere vagina enn jente 20 år? Aldri hørt om. Kun hørt omvendt 

Anonymkode: 98264...9a6

Få kvinner på 20 trener bekkenbunnen sin. Mange har heller ikke kontakt med den under sex. De fleste kvinner som begynner å bli eldre eller har fått barn trener aktivt bekkenbunnen sin. Derfor er de ofte strammere og kan i tillegg å bruke musklene sine nedentil  

Sex og orgasmer bidrar også til strammere vagina og vil si at i de fleste tilfeller har en kvinne på 35 hatt mer sex og flere orgasmer enn ei på 20. 

Spør en mann som har prøvd flere aldersgrupper så skal du se at voksne kvinner ikke er videre enn yngre kvinner

Anonymkode: a00f4...28c

• Liker 4
Skrevet

Det viktigste er at kvinnen våger å slippe seg fri å knuller med den fitta hun har.

våger å gi utrykk for sine fantasier og drømmer...

Og fitta er vel like stram ...vid uansett men merker de som virkelig trener oppp musklene sine .

M@ster

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Foretrekker DU yngre jenter som er stramme i både kropp og vagina. Hvor du får raske orgasmer eller noen år eldre enn deg, du bruker lenger tid men sterkere orgasmer. Mulig barn eller andre «skavanker» men stram/nydelig kropp

kvinne som lurer av interesse

Det som er det viktig er at begge ønsker omtrent samme sex. Jeg har hat jenter fra 20 åra og og i langt over 50. Og kan nyte alle uansett alder. Det som er deilig er st begge kommer samtidig etter mye forspill. bruke god tid. Så da er ikke alder viktig

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De desidert beste i senga jeg har vært med er 40+, unge jenter i 20 årene kan ikke engang sammenlignes, uansett type kropp, og vært med ganske mange gjennom årene 

Anonymkode: 864f4...cb6

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke bare fitta man har sex med ... det er hele personen. Og som med peniser, det er ikke størrelsen det kommer an på ... det er hvordan du bruker den. En kvinne som er interessert, lysten, leken, åpne og har selvtillit slår det meste, nesten uansett alt annet.

Anonymkode: 4c956...620

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ung dame uten skavanker.

Anonymkode: 92b7b...706

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 22.12):

Ung dame uten skavanker.

Anonymkode: 92b7b...706

Uten skavanker? Er ingen som er uten skavanker ingen er perfekt alle har alltid noe som trekker ned. 

Anonymkode: 2569f...b12

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 0.01):

Om noen spør. "Liker du best gilde pølser fra fryseren eller fersk biff?" 

Om noen hadde svart fersk biff. Du hadde da stått på sidelinjen og kalt de med det svaret for kjøtthaterere som ikke fikk spist annet enn vegetarisk? 

Anonymkode: 70a95...265

Og kvinner kan sammenlignes med biff fordi..?

Anonymkode: 672c4...7ef

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 9.00):

Ung og stram - definitivt!

Men problemet er at jo eldre man blir, jo mindre tilgang blir det på nettopp det. Så man må ta til takke med det man får, og heller fantasere om det man egentlig vil ha. 

Så når jeg puler ei sexylubben 3-barnsmor på 40, så lukker jeg øynene og drømmer om datteren hennes på 19....

Anonymkode: fd172...c32

Du er sikkert stram og deilig selv da?

Anonymkode: 10c08...442

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 23.04):

Foretrekker DU yngre jenter som er stramme i både kropp og vagina. Hvor du får raske orgasmer eller noen år eldre enn deg, du bruker lenger tid men sterkere orgasmer. Mulig barn eller andre «skavanker» men stram/nydelig kropp

Eldre…. Alltid best med eldre…

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 9.00):

Ung og stram - definitivt!

Men problemet er at jo eldre man blir, jo mindre tilgang blir det på nettopp det. Så man må ta til takke med det man får, og heller fantasere om det man egentlig vil ha. 

Så når jeg puler ei sexylubben 3-barnsmor på 40, så lukker jeg øynene og drømmer om datteren hennes på 19....

Anonymkode: fd172...c32

Stå får dette med eget navn, så skal du se at du ikke får pult hun på 40 heller 😂

Regner med du er veltrent, stram og meget attraktiv? Eller, da jeg var 19 kunne jeg fint ha pult en mann på over 40, så lenge han var nettopp veltrent, stram og attraktiv, så mulig du ikke er det basert på utvalget ditt. Nå er jeg en godt gift småbarnsmor i midten av 30-årene og tiltrekker meg unge menn i starten på 20-årene og voksne menn i alderen 30+ uten å legge inn en innsats. Har 20-åringer som tror jeg savner yngre menn, men jeg er som da jeg var 19, mer tiltrukket av voksne erfarne menn. Så ungguttene får ta til takke med ungjentene etter min mening 😉

AnonymBruker
Skrevet

det er mange flotte,modne  damer - på min egen alder.  foretrekker dem.

Anonymkode: 51a3b...588

Skrevet

Eldre, kona er “eldre” og har født våre to barn, kan ikke trnke meg noe bedre enn å,ha sex med henne.

og jo har prøvd noe annet 😉
Kona har jo vært ung og stram i kroppen, digget henne da også 🥰

Skrevet

Selvfølgelig yngre. Er det virkelig noe å lure på-

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 23.04):

Rent seksuelt har jeg altid foretrukket modne damer som vet hva dem vil ha. Som 16-20 åring var det Damer over 30 og 40 som gjorde meg mest kåt. Nå som 40 åring er det min Kone på egen alder som tenner meg mest.

Men jeg synes også at Damer mellom 50-60 som utstråler selvtillit og styrke er attraktive.

Men rent generelt kan jeg si at jeg raskere ser imponert på en Dame som er mellom 40 og 50 år en ei som er mellom 20 og 30. Men det er slik jeg er skrud sammen. 😊

Kropp er mindre viktig en at hun utstråler autoritet og selvtillit. 

Endret av Mountain Man
Utfylte
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 9.22):

Få kvinner på 20 trener bekkenbunnen sin. Mange har heller ikke kontakt med den under sex. De fleste kvinner som begynner å bli eldre eller har fått barn trener aktivt bekkenbunnen sin. Derfor er de ofte strammere og kan i tillegg å bruke musklene sine nedentil  

Sex og orgasmer bidrar også til strammere vagina og vil si at i de fleste tilfeller har en kvinne på 35 hatt mer sex og flere orgasmer enn ei på 20. 

Spør en mann som har prøvd flere aldersgrupper så skal du se at voksne kvinner ikke er videre enn yngre kvinner

Det kan jeg bekrefte! Min kone er tightere og har mer kraft der nede i dag en for 20 år siden da vi var nygifte. 😁

Hun sa til og med her om dagen at hun tror jeg har fått mye større erigert penis en jeg hadde før. Nettopp fordi hun føler den fyller ut mye mer en da hun var 20år. 

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...