AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Skrevet 2. april 2023 Jeg tar ungene hver dag uansett. Mannen står ikke opp før tidligst i 8-tiden. Og da har ungene vært oppe siden rundt 6, noen ganger enda tidligere. Vi har to barn på 3 og 1, og det er utrolig travelt og krevende. Jeg steller og ordner frokost og matpakker alene. Han står opp og vil helst bare drikke kaffe i fred, så ikke noe hjelp og få før han tar eldste i bhg. Innimellom tar jeg opp at jeg synes situasjonen ikke er holdbar, og at han bør stå opp tidligere. Men da blir han sur og sier at han ikke får sove tidligere, og hvis han må stå opp før får han søvnmangel. Men jeg tenker jo at hvis han står opp tidligere vil han også sovne tidligere. Men det er han ikke enig i, han mener han er og blir et B-menneske. Lurer på om noen andre opplever det samme. Usikker på om noe kan gjøres. Vil ikke gå fra han, men merker at jeg begynner å bli bitter ettersom dette har vært et problem i noen år. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere situasjonen uten at det stadig blir krangel og dårlig stemning? Anonymkode: c7bff...743 2 1
Sofakona Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Du må jo bare stå på ditt.. herregud jeg hadde blitt skikkelig sint. Han har vært slike med skje barna? Siden deres første? 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #3 Skrevet 2. april 2023 Jeg også har det som partner her. Men det var avtalt før barna kom. Anonymkode: 26762...88b
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Skrevet 2. april 2023 Du viste vel hva du gjekk til før dere fikk barn sammen antar jeg. Anonymkode: 01757...066 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du viste vel hva du gjekk til før dere fikk barn sammen antar jeg. Anonymkode: 01757...066 Står det at det er barnas far? Anonymkode: aef8e...a86
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Skrevet 2. april 2023 Hadde ikke akseptert det. Hadde snakket ordentlig med han. Er det ikke hans barn også? Etter å ha snakket om det hadde jeg bare blitt liggende. Anonymkode: 994a8...d6d 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #7 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tar ungene hver dag uansett. Mannen står ikke opp før tidligst i 8-tiden. Og da har ungene vært oppe siden rundt 6, noen ganger enda tidligere. Vi har to barn på 3 og 1, og det er utrolig travelt og krevende. Jeg steller og ordner frokost og matpakker alene. Han står opp og vil helst bare drikke kaffe i fred, så ikke noe hjelp og få før han tar eldste i bhg. Innimellom tar jeg opp at jeg synes situasjonen ikke er holdbar, og at han bør stå opp tidligere. Men da blir han sur og sier at han ikke får sove tidligere, og hvis han må stå opp før får han søvnmangel. Men jeg tenker jo at hvis han står opp tidligere vil han også sovne tidligere. Men det er han ikke enig i, han mener han er og blir et B-menneske. Lurer på om noen andre opplever det samme. Usikker på om noe kan gjøres. Vil ikke gå fra han, men merker at jeg begynner å bli bitter ettersom dette har vært et problem i noen år. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere situasjonen uten at det stadig blir krangel og dårlig stemning? Anonymkode: c7bff...743 Hvorfor står du opp så tidlig med barna da? Så lenge dere ikke må haste ut døren på morningen så kan dere vel heller endre på rytmen?👀 Her står vi aldri opp før 07.00, noen ganger ligger vi i sengen med nettbrett og slapper av en stund før vi står opp også, så da blir klokken fort 8. Anonymkode: 23095...f50 4 1
Sofakona Skrevet 2. april 2023 #8 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Står det at det er barnas far? Anonymkode: aef8e...a86 Det står mannen..om dette ikke er havs barn har ikke noe å si...de giftet seg...og viste om barna... 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #9 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere situasjonen uten at det stadig blir krangel og dårlig stemning? Anonymkode: c7bff...743 Det toget har gått. Mannebabyen din trenger en realitetssjekk. De neste 30 dagene nekter du å stå opp før 0800. Prøver han å si noe ber du han holde kjeft og vokse opp. Anonymkode: 11a2c...754 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Skrevet 2. april 2023 Du får ta et stort opprør og skremme han såpass at han kommer seg opp 50 % av tiden. Si at du må se at han ligger der! ...da spenner du han ut av senga? Konflikt?? Du kan jo eventuelt gjøre alt, bli utslitt og stygg...så kan han dumpe seg fordi du er sliten og bitter etter noen år. Da slipper du konflikt. Men ikke gå å småmas. Ta han en gang for alle.. =&^%€#= .....skulle nesten ønske jeg var deg en uke, og den jævla mannen skulle fått kjørt seg. B' menneske....gi meg styrke. Anonymkode: 831e9...bdf 2 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #11 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Står det at det er barnas far? Anonymkode: aef8e...a86 Det står "mannen", det står også "vi har to barn sammen"... Jeg har lest HI, har du? Anonymkode: 01757...066 3
Andro Skrevet 2. april 2023 #12 Skrevet 2. april 2023 Jeg hadde tatt den krangelen. Hans morgenfred er ikke mer verdifull enn din. 1
Exinferis Skrevet 2. april 2023 #13 Skrevet 2. april 2023 Høres jo fint ut det. Har partner som står opp rundt 10-11 på helg. Med små barn ja.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #15 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Hvorfor står du opp så tidlig med barna da? Så lenge dere ikke må haste ut døren på morningen så kan dere vel heller endre på rytmen?👀 Her står vi aldri opp før 07.00, noen ganger ligger vi i sengen med nettbrett og slapper av en stund før vi står opp også, så da blir klokken fort 8. Anonymkode: 23095...f50 Må bare innom for å si at jeg hater sånne som deg. Ferdig. Anonymkode: 45643...ee0 2
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #16 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Må bare innom for å si at jeg hater sånne som deg. Ferdig. Anonymkode: 45643...ee0 Hater «sånne som meg» fordi?🥲 Anonymkode: 23095...f50 1 1
Sofakona Skrevet 2. april 2023 #17 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hater «sånne som meg» fordi?🥲 Anonymkode: 23095...f50 Du hopper i en tråd for si hvor flott du har det og DU ikke har dette problemet. Og at ts spurte ikke hvor flott andre har det på morgenen 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #18 Skrevet 2. april 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Jeg tar ungene hver dag uansett. Mannen står ikke opp før tidligst i 8-tiden. Og da har ungene vært oppe siden rundt 6, noen ganger enda tidligere. Vi har to barn på 3 og 1, og det er utrolig travelt og krevende. Jeg steller og ordner frokost og matpakker alene. Han står opp og vil helst bare drikke kaffe i fred, så ikke noe hjelp og få før han tar eldste i bhg. Innimellom tar jeg opp at jeg synes situasjonen ikke er holdbar, og at han bør stå opp tidligere. Men da blir han sur og sier at han ikke får sove tidligere, og hvis han må stå opp før får han søvnmangel. Men jeg tenker jo at hvis han står opp tidligere vil han også sovne tidligere. Men det er han ikke enig i, han mener han er og blir et B-menneske. Lurer på om noen andre opplever det samme. Usikker på om noe kan gjøres. Vil ikke gå fra han, men merker at jeg begynner å bli bitter ettersom dette har vært et problem i noen år. Noen som har noen tips til hvordan jeg kan håndtere situasjonen uten at det stadig blir krangel og dårlig stemning? Anonymkode: c7bff...743 Han kommer nok aldri til å endre seg høres det ut som 😞 enten må du stå i det, gjerne snakke om det, men det har du jo prøvd... eller flytt. Slitsomt å ha en mann som er en baby og. Anonymkode: a70cf...98f
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #19 Skrevet 2. april 2023 Sofakona skrev (Akkurat nå): Du hopper i en tråd for si hvor flott du har det og DU ikke har dette problemet. Og at ts spurte ikke hvor flott andre har det på morgenen Ok😂👍 så får hun (og du) fortsette å ha det så fælt istede for å ta til seg råd og forskjellige forslag. Anonymkode: 23095...f50 5
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #20 Skrevet 2. april 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Står det at det er barnas far? Anonymkode: aef8e...a86 Hvis det ikke er barnas far så skjønner jeg godt at han ikke står opp med barna Anonymkode: 1f497...a42 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå