Gå til innhold

Hvilken matbutikk handler du på og hvorfor?

Hvilken matbutikk?  

137 stemmer

1. 1. Matbutikk?

• Meny
      11
    • Rema 1000
      32
    • Kiwi
      41
    • Extra
      37
    • Bunnpris
      0
    • Coop obs
      4
    • Spar
      2
    • Joker
      1
    • Annet
      9

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foretrekker Kiwi pga pris, beliggenhet og vane. 

Anonymkode: 93770...24b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Stort sett Kiwi på grunn av pris, men liker best butikker med selvbetjening. 

Har ingen butikker i min umiddelbare nærhet, nærmeste er Bunnpris Gourmet men der er det dyrere enn Meny. Så kjører dit jeg føler for. 

Anonymkode: 9f971...4e4

AnonymBruker
Skrevet

Handler mye på extra, spar og meny. 

Anonymkode: ee2e2...7e7

Skrevet

Jeg har ikke bil. Jeg handler derfor på den nærmeste butikken uavhengig av pris. Men jeg bor heldigvis like ved en lavpriskjede-butikk. 

AnonymBruker
Skrevet

Handler mest på coop obs. God parkeringsplass, toaletter tilgjengelig og ShopExpress, da slipper jeg å prate med noen og jeg slipper kø. 

Anonymkode: fe426...d01

AnonymBruker
Skrevet

Rema 1000 og Kiwi. Kjøper kun på Coop, Meny og Bunnpris hvis de har tilbud som er lavere pris enn Kiwi/Rema

Anonymkode: 8fdb5...b6d

AnonymBruker
Skrevet

Meny og oda, som leverer hjem. Jeg kommer meg ikke til butikkene, så er helt avhengig av hjemlevering.

Anonymkode: 45ed2...efd

AnonymBruker
Skrevet

Extra, hovedsakelig pga avstand, men også bedre utvalg enn alternativet (rema)

Anonymkode: 1efd4...1d7

Skrevet

Extra. Har "alle" butikkene her i gåavstand, men Extra har best utvalg og høyest kvalitet, og like lav pris på 99% av Rema og Kiwi.

AnonymBruker
Skrevet

Extra, siden jeg bor et steinkast unna og ikke kjører bil.

Anonymkode: 6ff7f...6f8

AnonymBruker
Skrevet

Handler på extra fordi de har den aller beste bleiebonusen og bonus på barneprodukter som det går mye av. 

Her jeg bor er det extra og Rema rett ved siden av hverandre. Handler kun på Rema for enkelte merkevarer og i grillsesongen er de best. 

Kiwi har jeg ikke handlet på etter at jeg ble oppriktig sjokkert over at nesten all frukt og grønt var pakket inn i plast og lite løsvektsvarer der. Synes det var ganske horribelt. 

Anonymkode: 5c0b6...bd3

AnonymBruker
Skrevet

Kiwi. Nærmest, billigst, best parkeringsmuligheter og gåavstand. 

Anonymkode: 6e470...c75

AnonymBruker
Skrevet

Coop Obs da de ligger nært og at man kan kjøpe bulkvis når de har tilbud på det jeg bruker mest av 🙂 Men bruker også Kiwi pga pris.

Anonymkode: 2d8fa...b5c

AnonymBruker
Skrevet

Har kiwi og extra i nærheten. Foretrekker extra pga app

Anonymkode: 10a00...df4

AnonymBruker
Skrevet

Stort sett Coop, enten extra eller obs. Har både Coop extra, obs, meny, Kiwi, rema og bunnpris innen 5 minutters avstand med bil. Luksus 😅

Anonymkode: 39678...d80

AnonymBruker
Skrevet

Meny pga avstand, godt utvalg og trumf visa. Alternativt Extra som er noen meter nærmere med litt dårligere utvalg, men kjøpeutbytte.

Anonymkode: d839d...43a

Skrevet

Rema 1000 for det meste, god parkering, jeg er godt kjent i butikken så vet hvor alt er og hva de har av varer. Handler også på den lokale Meny butikken, den er jo dyrere, men jeg ønsker at den skal eksistere så da må man gi litt av seg selv for å opprettholde tilbudet. 

Skrevet

Meny, pga godt utvalg.
(Meny Saga og for øvrig også Meny Hercules har de beste kakene 0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif)

AnonymBruker
Skrevet

Vi handler mest på Kiwi fordi de er billigst, og vi får veldig mye Trumf-bonus av deres 16 %- bonus på frukt og grønt.

I tillegg handler vi på Meny, både i butikk og på nett, for alt vi ikke får tak i på Kiwi + de gode tilbudene de kjører. Da er de alltid billigere enn Kiwi.

Avstand betyr ingenting, da vi har ekstremt mange matbutikker nært her vi bor.

Det er faktisk ganske villt;, har 2 Kiwi, Meny, 4 Rema 1000, 2 Coop Mega, 2 Joker, 3 Bunnpris og én Extra i gangavstand. Kan til og med hende jeg har glemt noen 😛

Anonymkode: 124b6...106

Skrevet

Oda, fordi jeg er travel, stressa, sliten, småbarnsmor, kjører ikke bil, synes prisene er ok, og servicen og utvalget er veldig bra 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...