AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg ser på Finn etter en bil til denne prisen. Kan bruke mer, men helst ikke. Jeg har mest lyst på en MB CLA stasjonsvogn evnt C-klasse eller BMW 3-serie, men da må jeg doble budsjettet for et bra eksemplar. Tittet nå på Ford. Virker som Focus ligger bra an mht pris. Spesielt med enliteren på 125 HK. Er dette ok biler? Andre alternativ? Anonymkode: af9c4...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 Med et stramt budsjett bør du jo se etter biler som er rimelige til å begynne med. Hos Hyundai og Kia får du en hel palette med rimelige, gode biler. Kia har Norges mest fornøyde bilkunder og 7 års nybilgaranti. Anonymkode: 08104...011 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 3. april 2023 #3 Del Skrevet 3. april 2023 Bensinbiler utgjorde 1% av nybilsalget i norge i mars, håper du ikke planlegger å beholde den lenge fordi bensinpumpene kommer til å forsvinne ganske raskt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #4 Del Skrevet 3. april 2023 1 hour ago, Automagisk said: Bensinbiler utgjorde 1% av nybilsalget i norge i mars, håper du ikke planlegger å beholde den lenge fordi bensinpumpene kommer til å forsvinne ganske raskt.. Hmm, så langt har bilbransjens hjernevasking kommet. Er man skeptisk til bensinbil kan man kjøpe diesel. Eller forsvinner kanskje diesel også? Anonymkode: 6245b...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #5 Del Skrevet 3. april 2023 Automagisk skrev (1 time siden): Bensinbiler utgjorde 1% av nybilsalget i norge i mars, håper du ikke planlegger å beholde den lenge fordi bensinpumpene kommer til å forsvinne ganske raskt.. Åja, her går den ene bensinstasjonen etter den andre konkurs. Not. Anonymkode: b9d42...436 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Automagisk Skrevet 3. april 2023 #6 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hmm, så langt har bilbransjens hjernevasking kommet. Er man skeptisk til bensinbil kan man kjøpe diesel. Eller forsvinner kanskje diesel også? Anonymkode: 6245b...50c Dieselbiler utgjorde 1.7% av nybilsalget nå i mars...Dieselpumpene vil opplagt forsvinne de og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. april 2023 #7 Del Skrevet 7. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 11.40): Jeg ser på Finn etter en bil til denne prisen. Kan bruke mer, men helst ikke. Jeg har mest lyst på en MB CLA stasjonsvogn evnt C-klasse eller BMW 3-serie, men da må jeg doble budsjettet for et bra eksemplar. Tittet nå på Ford. Virker som Focus ligger bra an mht pris. Spesielt med enliteren på 125 HK. Er dette ok biler? Andre alternativ? Anonymkode: af9c4...759 Hadde kjøpt Honda eller toyota. Accord, civic, CR-V. Rav-4, avensis, corolla. Kan finne dem med rundt 100 000 kilometerer under 10 år for rundt 100k. Varer minst 10 år til med minimale kostnader Anonymkode: 48c53...737 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå