Mardina Skrevet 3. april 2023 #21 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Absolutt ikke, vi får stadig høre hvor flott den er, hvor den kan kjøpes, hvor lang ventetid osv. Det stemmer ikke, iallfall ikke for vår del. Men vi vil ikke ha bil som stikker seg negativt ut i nabolaget. Andre eiere vi har truffet har virket som nøkterne mennesker som egentlig ønsker å være anonyme, men som har falt fullstendig for hva denne bilen byr på av eksklusivitet og kvalitetesfølelse. Anonymkode: bbe72...bab Det er nok fra folk som trenger briller og en synstest 😂 Hadde du kommet bort til meg og spurt hva jeg synes om den bilen (ja, jeg vet at sjansen for at det skjer, er meget liten) så hadde jeg sagt akkurat hva jeg mente; at det er den styggeste og mest glorete bilen (og ikke bare i elbil-segmentet), som har blitt laget på flere år.... Jeg hadde heller satt meg inn i en Fiat Multipla, enn den der Honggi skvipet.... Og det sier litt, for Multipla er ikke akkurat en vakker bil det heller.... 😂 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #22 Del Skrevet 3. april 2023 51 minutter siden, AnonymBruker said: Ingen!! Om man ikke går for Porsche eller noe annet helt i øverste sjiktet. Men uansett hvilken elbil man velger, signaliserer man at man ikke er villig til å betale full pris i bommer etc og bidra til veier og vedlikehold av disse. Gratispassasjer. Anonymkode: 13c75...903 Da går det nok bare nedover: https://e24.no/naeringsliv/i/mQV7EL/ni-av-ti-nye-biler-solgt-i-mars-var-elbiler Jeg har en Tesla Y, og for min del var det at den var tyskprodusert og «billig» (550000kr) som gjorde at jeg ville ha. Anonymkode: 2dbcd...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #23 Del Skrevet 3. april 2023 Einus skrev (På 2.4.2023 den 9.20): Porsche med vanlige skilter, ikke elbil skilter Ikke noe sier "jeg er pretensiøs" mer enn det. "Jeg er så kul som kjører Porsche, men ingen må se at den er elektrisk" typ Anonymkode: 9ddfc...cbe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #24 Del Skrevet 3. april 2023 Kanskje ikke status, men e-tron GT er fremdeles den aller lekreste 🤩 Anonymkode: 5f45c...b4e 9 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #25 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Kanskje ikke status, men e-tron GT er fremdeles den aller lekreste 🤩 Anonymkode: 5f45c...b4e Hva som er lekkert med en bil som har fem nuller? Fire i fronten og en bak rattet🤔 Anonymkode: e70c5...bd2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #26 Del Skrevet 3. april 2023 Å, det er så mye teite folk her...slike tråder er som fluepapir for troll. Det at en eller annen kar skriver på Kvinneguiden: ...og så roper opp fra kjelleren "Er det middag snart, mamma?" - det er vel ingen som bryr seg. Kjøp og kjør den bilen du vil, da vel. Anonymkode: 00275...071 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #27 Del Skrevet 3. april 2023 Ingen. Anonymkode: c4058...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Damian Drake Skrevet 3. april 2023 #28 Del Skrevet 3. april 2023 Sann status, er at man ikke bryr seg om status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingar-André Skrevet 3. april 2023 #29 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Å, det er så mye teite folk her...slike tråder er som fluepapir for troll. Det at en eller annen kar skriver på Kvinneguiden: ...og så roper opp fra kjelleren "Er det middag snart, mamma?" - det er vel ingen som bryr seg. Kjøp og kjør den bilen du vil, da vel. Anonymkode: 00275...071 Har hatt elbil selv. Audi e-tron og tesla model s. Da jeg har hatt det kan jeg med ryggen fri si at det slettes ikke er noe status bil. Mer en problem skaper av en bil uansett type. Sier litt da jeg gikk tilbake til en 2014 model fra en 2021 model. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 4. april 2023 #30 Del Skrevet 4. april 2023 Pajero er tingen 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #31 Del Skrevet 4. april 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Absolutt ikke, vi får stadig høre hvor flott den er, hvor den kan kjøpes, hvor lang ventetid osv. Det stemmer ikke, iallfall ikke for vår del. Men vi vil ikke ha bil som stikker seg negativt ut i nabolaget. Andre eiere vi har truffet har virket som nøkterne mennesker som egentlig ønsker å være anonyme, men som har falt fullstendig for hva denne bilen byr på av eksklusivitet og kvalitetesfølelse. Anonymkode: bbe72...bab Ok. Ikke mitt inntrykk Anonymkode: 105fe...445 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #32 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Garantert misunnelig blikk fra naboene om du kjøper denne, snakker av erfaring. 👍 Alltid kjørt Range Rover, men E-HS9 føles langt mer luxeriøs selv om den er en billig bil. De fleste tror den koster mye mer. Er på Hafjell nå og folk stopper opp og glaner når vi parkerer. 😎 Ikke min, bilde lånt fra nettet. Anonymkode: bbe72...bab Hadde kikket ekstra jeg også. Men mest fordi den ser ut som en lastebil i fronten. Anonymkode: e9dea...03b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #33 Del Skrevet 4. april 2023 Det må jo være el-varebilen jeg har, så flott at den kjører gratis i bomringen i Oslo 🤣 Anonymkode: e461e...b5d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 4. april 2023 #34 Del Skrevet 4. april 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ikke noe sier "jeg er pretensiøs" mer enn det. "Jeg er så kul som kjører Porsche, men ingen må se at den er elektrisk" typ Anonymkode: 9ddfc...cbe Jeg søkte på dette skiltet: IH8EBIL , men fikk avslag, da det visnok var støtende 🙈🥺 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MyCupOfTea Skrevet 4. april 2023 #35 Del Skrevet 4. april 2023 (endret) NiceOrNothing skrev (20 timer siden): Det er noe sykt usikkert og usjarmerende med folk som ønsker å vise seg . Helt enig! Endret 4. april 2023 av MyCupOfTea 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M71 Skrevet 4. april 2023 #36 Del Skrevet 4. april 2023 I nærområdet har det vært så mye etron, S og X, el porscher osv at folk snur seg ikke. Eneste som jeg har sett folk snu seg litt etter i det siste her, er nye MB, EQS 580, så det er vel den som er status for øyeblikket da ikke alle har den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #37 Del Skrevet 4. april 2023 Einus skrev (46 minutter siden): Jeg søkte på dette skiltet: IH8EBIL , men fikk avslag, da det visnok var støtende 🙈🥺 Det er jo skikkelig tomsing også å gå rundt å "hate" noe slikt. Skal folk fronte sitt hat for elbil, dieselbil, brødristere, og vaskemaskiner med topplader? Kanskje noen hater vannglass med riller i også? Front all. the. hate. Anonymkode: 00275...071 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #38 Del Skrevet 4. april 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Ikke noe sier "jeg er pretensiøs" mer enn det. "Jeg er så kul som kjører Porsche, men ingen må se at den er elektrisk" typ Anonymkode: 9ddfc...cbe De fleste elbiler i høy prisklasse er registrert på Bærum-skilter. Naturlig nok da man vil få vesentlig mer når man selger. Anonymkode: bbe72...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #39 Del Skrevet 4. april 2023 16 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje ikke status, men e-tron GT er fremdeles den aller lekreste 🤩 Anonymkode: 5f45c...b4e Bil til såvidt over millionen er jo ikke status i dag. Men E-HS9 ser ut som om den koster laaangt mer det. 😎 Anonymkode: bbe72...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2023 #40 Del Skrevet 4. april 2023 3 hours ago, M71 said: Eneste som jeg har sett folk snu seg litt etter i det siste her, er nye MB, EQS 580, så det er vel den som er status for øyeblikket da ikke alle har den. Min neste bil når jeg selger E-HS9'en med solid fortjeneste. Bærumskilt pluss dobbelt 4" eksos og boosted lyd. Flere firma som gjør dette. Anonymkode: bbe72...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå