AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #1 Del Skrevet 2. april 2023 ^ Anonymkode: 2dbcd...f2f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Del Skrevet 2. april 2023 Etter min mening, ingen. Anonymkode: 3e62f...809 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Einus Skrevet 2. april 2023 #3 Del Skrevet 2. april 2023 (endret) Porsche med vanlige skilter, ikke elbil skilter Men egentlig er ikke Elbil status, det er bare dumt…. Endret 5. april 2023 av Einus 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #4 Del Skrevet 2. april 2023 Å kjøpe bil for statusens skyld er så blodharry 😩 Anonymkode: b3c2e...f52 14 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #5 Del Skrevet 2. april 2023 Ingen er det. Anonymkode: e70c5...bd2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #6 Del Skrevet 2. april 2023 Å spørre om det på kvinngeguiden blir vell litt som å dra til Danmark for å få klatreråd. Lotus Evija vil jeg si er ganske rå. Anonymkode: 769aa...bad 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donald Duck Skrevet 2. april 2023 #7 Del Skrevet 2. april 2023 Elbil er ikke status på noen måte. Men om noen hadde dukka opp i Rimac Nevera på norske skiltet skulle jeg tatt av meg hatten faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #8 Del Skrevet 2. april 2023 Fisker. Anonymkode: 8d860...bf4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 2. april 2023 #9 Del Skrevet 2. april 2023 Jeg vet ikke om det er status akkurat, men personlig synes jeg Porsche Taycan GTS Cross Turismo er lekker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #10 Del Skrevet 2. april 2023 Folk som tenker status tenker da likt. Bærumsbiler som de store Mercedesene, Taycan, ulike butikkbiler med eldrift. I suburbia er det vel Hyundai Ioniq 5 med 800V batteri og retro-futuristisk design som gir litt kred. Anonymkode: 00275...071 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Warrior Skrevet 3. april 2023 #11 Del Skrevet 3. april 2023 Ingen biler er statusbiler, men Tesla er uten tvil den beste og fineste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #12 Del Skrevet 3. april 2023 Nå på denne tiden av året kjører det en del Lambourginier rundt i området her. Tror de føler det er status. Aner ikke om de er elektrisk da, siden jeg ikke er opptatt av status. Anonymkode: 72258...3a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #13 Del Skrevet 3. april 2023 Garantert misunnelig blikk fra naboene om du kjøper denne, snakker av erfaring. 👍 Alltid kjørt Range Rover, men E-HS9 føles langt mer luxeriøs selv om den er en billig bil. De fleste tror den koster mye mer. Er på Hafjell nå og folk stopper opp og glaner når vi parkerer. 😎 Ikke min, bilde lånt fra nettet. Anonymkode: bbe72...bab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #14 Del Skrevet 3. april 2023 Warrior skrev (1 time siden): Ingen biler er statusbiler, men Tesla er uten tvil den beste og fineste Jeg synes Tesla er ufyselige stygge biler 😂 så hver sin smak. Vi liker veldig godt vår sorte Byd Tang med chrome delete. Nydelig å se på og herlig på alt slags vis. Noe treg lading, men har aldri hatt noen problemer. Anonymkode: df6e7...00b 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #15 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Garantert misunnelig blikk fra naboene om du kjøper denne, snakker av erfaring. 👍 Alltid kjørt Range Rover, men E-HS9 føles langt mer luxeriøs selv om den er en billig bil. De fleste tror den koster mye mer. Er på Hafjell nå og folk stopper opp og glaner når vi parkerer. 😎 Ikke min, bilde lånt fra nettet. Anonymkode: bbe72...bab Ikke for å være frekk, for det kan godt hende du hadde andre motiver da du kjøpte den. Men det kan hende de glaner for å se "hvem er det som er SÅ glorete". Det gjør i alle fall jeg noen ganger når jeg ser den bilen. Det er en billig bil, og alle jeg vet om som har den bilen er folk som er opptatte av å fremstå som om de har penger. Anonymkode: e7477...8d5 12 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NiceOrNothing Skrevet 3. april 2023 #16 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Ikke for å være frekk, for det kan godt hende du hadde andre motiver da du kjøpte den. Men det kan hende de glaner for å se "hvem er det som er SÅ glorete". Det gjør i alle fall jeg noen ganger når jeg ser den bilen. Det er en billig bil, og alle jeg vet om som har den bilen er folk som er opptatte av å fremstå som om de har penger. Anonymkode: e7477...8d5 Enig 👍. Kjenner ved en tilfeldighet to meget rike menn. Den ene flasher luksus , glam å liker å vise seg. Oppfører seg som en nyrik russer . Den andre ( mye rikere ) , gjør alt han kan for å skjule rikdommen sin . Ikke et eneste bilde på insta av hverken biler eller boliger , går i steindyre klær, men uten synlige merker . Er flau over å handle gaver ( til andre ) på LV . Ingen tvil om hvilken av de jeg har mest respekt for . Det er noe sykt usikkert og usjarmerende med folk som ønsker å vise seg . 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #17 Del Skrevet 3. april 2023 10 minutter siden, AnonymBruker said: Men det kan hende de glaner for å se "hvem er det som er SÅ glorete" Absolutt ikke, vi får stadig høre hvor flott den er, hvor den kan kjøpes, hvor lang ventetid osv. 12 minutter siden, AnonymBruker said: alle jeg vet om som har den bilen er folk som er opptatte av å fremstå som om de har penger. Det stemmer ikke, iallfall ikke for vår del. Men vi vil ikke ha bil som stikker seg negativt ut i nabolaget. Andre eiere vi har truffet har virket som nøkterne mennesker som egentlig ønsker å være anonyme, men som har falt fullstendig for hva denne bilen byr på av eksklusivitet og kvalitetesfølelse. Anonymkode: bbe72...bab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #18 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Absolutt ikke, vi får stadig høre hvor flott den er, hvor den kan kjøpes, hvor lang ventetid osv. Det stemmer ikke, iallfall ikke for vår del. Men vi vil ikke ha bil som stikker seg negativt ut i nabolaget. Andre eiere vi har truffet har virket som nøkterne mennesker som egentlig ønsker å være anonyme, men som har falt fullstendig for hva denne bilen byr på av eksklusivitet og kvalitetesfølelse. Anonymkode: bbe72...bab Rart. Men fint du er fornøyd ☺️ Anonymkode: e7477...8d5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 3. april 2023 #19 Del Skrevet 3. april 2023 AnonymBruker skrev (På 2.4.2023 den 13.44): Å spørre om det på kvinngeguiden blir vell litt som å dra til Danmark for å få klatreråd. Lotus Evija vil jeg si er ganske rå. Anonymkode: 769aa...bad Morsomt å tenke på at en av verdens beste klatre-syklister er Vingegaard fra Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #20 Del Skrevet 3. april 2023 Ingen!! Om man ikke går for Porsche eller noe annet helt i øverste sjiktet. Men uansett hvilken elbil man velger, signaliserer man at man ikke er villig til å betale full pris i bommer etc og bidra til veier og vedlikehold av disse. Gratispassasjer. Anonymkode: 13c75...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå