Gå til innhold

Hege + + +


Silfen

Anbefalte innlegg

Er det ikke lov å svare på tråder som omfatter alle, som den tråden om waco?

Det sto tross alt at alle jentene bla bla bla.

Nå leste jeg ikke det innlegget som ble slettet, men fy faen så lette dere er på sletteknotten!

Begynner å lure på om det er noe i det som SS og diverse andre sier når det gjelder sletting. Dette forumet er på god vei til å bli NM all over om dette fortsetter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når du ikke vet hva jeg slettet, hvorfor kritiserer du meg da?

En annen ting er at vi ikke ønsker debatter om person. Tråden du tenker på var opprinnelig ment som en personlig melding til Waco, og du så selv hvordan den utartet, noe som heller ikke var starterens mening.

Ut over dette ønsker jeg ikke å diskutere enkeltsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SS, refererer du da til ABC Startsiden?

Det er godt mulig diskusjonsforumet på Startsiden diskuterer våre regler, men jeg tviler på at Startsiden i seg selv gjør det, de eier nemlig hele Kvinneguiden..

Reglene våre har forøvrig vært slik de er nå helt siden jeg startet KG for tre og ett halvt år siden. Moderatorene skal slette innlegg som bryter reglene våre. Noen ganger kan det være vanskelig å vurdere innlegg, noen ganger vurderes feil, og forskjellige oppfatninger vil alltid forekomme, siden alle brukere og moderatorer er mennesker.

Og til dere som synes vi sletter for mye, det finnes jo forum uten sletting av personhets, rasisme mm, hvorfor ikke bruke disse til den slags innlegg, og følge reglene hos oss?

Jeg vil nemlig gjerne at alle skal trives på Kvinneguiden!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gry:

Jeg tror at Løvemamma mener Sexy Sadie... men kan kanskje ta feil.

Men for meg er det samme sak. Synes slett ikke at det slettes for mye her. Når det blir for mye drittslenging blir det bare fllaut og utrivlig her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil nemlig gjerne at alle skal trives på Kvinneguiden!

:-)

Det er en god målsetting. Men, alltid når waco dukker opp, begynner det å rase her på kg. Kanskje dette indikerer på at waco egentlig er det momentet som utløser dette bråket.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at Løvemamma mener Sexy Sadie

Det kan det være ja.. Startsiden forkortes ofte SS, og siden det var brukt NM som forkortelse i samme innlegg, mest sannsynlig for NybaktMamma, tippet jeg at det var en side hun snakket om. Men du har nok rett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Care... er det ikke du som til enhver tid skal fremstå som voksen og moden i dine uttalelser?? Eller kanskje du glemte det et lite sekund??

HVA MED Å GÅ PÅ SAK ISEDENFOR PERSON?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HVA MED Å GÅ PÅ SAK ISEDENFOR PERSON?????

FORDI, det her er snakk om en PERSON som har til hensikt å lage bråk. Det vet jeg, det har waco selv sagt til meg gjennom en privat pm, som han sendte til meg. Er noen usikker på sannhetsgehalten i dette, kan jeg godt legge den offentlig ut!!! :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanke du legge den ut da Care.... dette er det største tullballet jeg har hørt, visste at damer er fantiasifulle, men dette tok jammen kaka...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie, jeg tror Kid-a mener uenighetene, kan dere ikke gå på hva dere er uenige i...?

Dersom du ikke er helt enig i hva jeg mener, neivel, da må du få lov til å være det, men samtidig må jeg få lov til å mene det jeg vil...

Ytringsfrihet i et nøtteskall...

Waco

Ikke alle damer som har skjønt det.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi holde oss til den opprinnelige tråden, om sletting på KG?

Om alle tenker over svarene de gir på provoserende innlegg, ville moderatorene ha lite å gjøre!

Jeg ønsker ingen persondiskusjon om Waco i denne tråden (også)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kanke du legge den ut da Care.... dette er det største tullballet jeg har hørt, visste at damer er fantiasifulle, men dette tok jammen kaka...

Waco

Waco, jeg legger det gjerne ut. Men som den reale jenta jeg er, vil jeg først høre om jeg har din tilatelse??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

selvsagt.... kan du legge ut private meldinger.... det forteller litt om ærligheten til jenter... har sjekket mine egne private meldinger.... og det eneste jeg har sett er at jeg sendte deg en usensuert melding engang i august som hadde blitt slettet...

Men det var jo fordi du ba om den da...

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selvsagt.... kan du legge ut private meldinger.... det forteller litt om ærligheten til jenter... har sjekket mine egne private meldinger.... og det eneste jeg har sett er at jeg sendte deg en usensuert melding engang i august som hadde blitt slettet...

Men det var jo fordi du ba om den da...

Waco

Hei begynner du å bli redd nå???? Du sendt meg en melding i juni, der hvor du fraserte over din situasjon og hvordan du holdt på å falle av stolen av latter, hver gang du skrev og fikk svar her inne. Ser at du spiller på min ærlighet når jeg forteller at jeg godt kan legge den ut, men som sagt, jeg har min moral og legger den ikke ut hvis du ikke vil..men blir veldig provosert til det til tider, da disse småjentene absolutt tror på din seriøsitet...... :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

deler slettet, Gry (red)

, hva er galt med å ha det morsomt her?? Så mye som dere driter dere ut er det ikke rart jeg holder på å få konstant latterkrampe, såpass må du da forstå?

Waco

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Private meldinger er vel omtrent som privat post, Care, og jeg tror ikke det er så lurt å legge den ut offentlig  :wink:

Hege, vet vet. Men jeg blir så fristet..................Men skal ikke....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det det med det opprinnelige temaet...

Fint om tråder som egentlig ikke er startet for å diskutere Waco, forblir uten diskusjoner om han..

Hengelås.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.... Nå er dere teite... jeg sitter her og venter i spenning på wacos personlige melding. Men den kommer ikke.

Care: Waco gav deg din tillatelse. Hvorfor legger du den ikke ut??? Finnes den kanskje ikke???

Kid-a

... jeg tror det ikke før jeg får se det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...