Gå til innhold

Kine.tholm

Enna00

Anbefalte innlegg

Minombre skrev (På 15.7.2023 den 18.23):

Altså, er det noen som orker å følge med på «shopping minutt for minutt» og pakking til tur? Lurer oppriktig! 
Får skikkelig Stine Knutsen- vibes av å se snappen til Kine om dagen og det er ikke et kompliment. Hun skal selvsagt få snappe om akkurat det hun vil, men jeg kan virkelig ikke forstå at folk orker å se på. Blir en avfølg fra meg i hvert fall. 

Ja det er litt av et luxusliv hun fronter, med all shoppinga. Har vært ekstremt i sommer. Hun deler jo ukritisk. Litt av et maraton før avreise syden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper ting kun fordi det er søtt? Og denne eksponeringen av energidrikke? Om hun ønsker å være ett forbilde hadde hun latt være..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (2 timer siden):

Kjøper ting kun fordi det er søtt? Og denne eksponeringen av energidrikke? Om hun ønsker å være ett forbilde hadde hun latt være..

Enig med energidrikker, men hva så om hun kjøper noe kun fordi det er søtt?? Hva gjør det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (55 minutter siden):

Enig med energidrikker, men hva så om hun kjøper noe kun fordi det er søtt?? Hva gjør det? 

Kunne vel strengt tatt slutta å vise fram alle innkjøpene også. Shoppemani kan hun holde for seg selv eller 🤔

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Det er signalene det gir til ungdommen og sløseriet av penger.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå henger hun ut naboene på hotellet også for oppdragelse og ja/nei mat. Hun burde kanskje tenke litt før hun legger ut noe slikt. Her kan det være en sykdom med i bilde uten at K er klar over dette. Håper naboene ser dette og snakker til K at slikt er ikke greit!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mumrikk1 skrev (3 timer siden):

Det er signalene det gir til ungdommen og sløseriet av penger.

Ja, hun har et overforbruk uten tvil, men akkurat de 2 vannflaskene er vel ikke noe å ta henne på? Er slik som blir pirk. 2 søte vannflasker til sine barn, hadde glatt gjort det samme. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mumrikk1 skrev (På 19.7.2023 den 17.33):

Nå henger hun ut naboene på hotellet også for oppdragelse og ja/nei mat. Hun burde kanskje tenke litt før hun legger ut noe slikt. Her kan det være en sykdom med i bilde uten at K er klar over dette. Håper naboene ser dette og snakker til K at slikt er ikke greit!

Hva var det hun la ut om naboene? Ble slettet før jeg rakk å se det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rhodos brenner men alt hun snakker om dag ut og dag inn er hvor komfortabel hun er i bikini 👍 Det er bare fullstendig tonedøvt 🫣

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (1 minutt siden):

Rhodos brenner men alt hun snakker om dag ut og dag inn er hvor komfortabel hun er i bikini 👍 Det er bare fullstendig tonedøvt 🫣

Hun har snakket mye om brannen og vært bekymret...... Iallefall de gangene jeg har vært innom... 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lizard skrev (3 timer siden):

Og likevell skal hun presse seg inn og anbefale skims. Hvor troverdig er det?

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og i tillegg da man hele tiden har behov for å si at man føler seg komfortabel i bikini og også hele tiden bemerker at hun har lagt på seg, og sier "men jeg bryr meg ikke det døyt altså".....Da tror jeg egentlig ikke hun er så komfortabel allikevel😅  Da tenker hun jo på det hele tiden! 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flowerina skrev (4 timer siden):

Og i tillegg da man hele tiden har behov for å si at man føler seg komfortabel i bikini og også hele tiden bemerker at hun har lagt på seg, og sier "men jeg bryr meg ikke det døyt altså".....Da tror jeg egentlig ikke hun er så komfortabel allikevel😅  Da tenker hun jo på det hele tiden! 

Tenker, hadde hun ikke brydd seg om hvordan hun ser ut, så hadde hun ikke stått å veid yoghurt på grammet😅

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En person som er komfortabelt med eget utseende og egen kropp bruker ikke så mye tid på å snakke om det…bruker ei heller en time på å sminke seg hver morgen, eller skifter ni ganger før jobb før man blir fornøyd.

Sååå fornøyd med egen kropp at man bruker flere tusen på å kjøpe seg skims…

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
MiniMusa skrev (På 31.7.2023 den 7.08):

En person som er komfortabelt med eget utseende og egen kropp bruker ikke så mye tid på å snakke om det…bruker ei heller en time på å sminke seg hver morgen, eller skifter ni ganger før jobb før man blir fornøyd.

Sååå fornøyd med egen kropp at man bruker flere tusen på å kjøpe seg skims…

Som i går, da hun la ut at hun hadde skifta antrekk 6 ganger før hun skulle på kafé med sin søster. Hva er hensikten med å dele det?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Hun lager så kleine reels.. står å gjør seg så til de grader til. Usj. Ikke rart om hun klager over at døgnet har for få timer heller, når det må lages og deles en reel hver dag. Tar myr tid det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Skal bli interessant å følge med på dette "trendkollektivet".

Josefine er kronisk sliten og på randen til å være utbrent og mer eller mindre blakk hele tiden (ref snap)

Kine lider av en shoppegalskap  som verden ikke har sett maken til og i tillegg også har noe psykisk å slite med. 

Da er nok det å satse på influenserlivet det beste valget man kan ta tenker jeg 🙈🙈

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nillani skrev (13 timer siden):

Skal bli interessant å følge med på dette "trendkollektivet".

Josefine er kronisk sliten og på randen til å være utbrent og mer eller mindre blakk hele tiden (ref snap)

Kine lider av en shoppegalskap  som verden ikke har sett maken til og i tillegg også har noe psykisk å slite med. 

Da er nok det å satse på influenserlivet det beste valget man kan ta tenker jeg 🙈🙈

Vet du hva trendkollektivet egentlig er? Jeg er nysgjerrig. De håper vell å bli fisket opp av Reme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...