Nillani Skrevet 27. august 2023 #221 Del Skrevet 27. august 2023 mumrikk1 skrev (23 minutter siden): Vet du hva trendkollektivet egentlig er? Jeg er nysgjerrig. De håper vell å bli fisket opp av Reme.. Vet ikke. Trodde det skulle lanseres i dag. De drev å snakka om søndag men.. sikkert ikke denne søndagen da. Er garantert noe som dreier seg om klær. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 27. august 2023 #222 Del Skrevet 27. august 2023 Ja det er nok det. Håper de går for gjennbruk da, men vil tippe sjansen er liten for det når man ser det forbruket de har😏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 28. august 2023 #223 Del Skrevet 28. august 2023 Jeg tenker det er grenser for hvor populært fast fashion kan bli i dag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 28. august 2023 #224 Del Skrevet 28. august 2023 Nillani skrev (11 timer siden): Vet ikke. Trodde det skulle lanseres i dag. De drev å snakka om søndag men.. sikkert ikke denne søndagen da. Er garantert noe som dreier seg om klær. Står på instagrammen at det er 3/9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 2. september 2023 #225 Del Skrevet 2. september 2023 Det spares ikke på sminka selv før man skal delta i et løp.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 2. september 2023 #226 Del Skrevet 2. september 2023 Nillani skrev (5 timer siden): Det spares ikke på sminka selv før man skal delta i et løp.. Nei og det er jo helt opp til henne hvor mye/lite sminke hun vil ha på seg. Dette er hva jeg kaller en lite konstruktiv kommentar! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 2. september 2023 #227 Del Skrevet 2. september 2023 Minombre skrev (35 minutter siden): Nei og det er jo helt opp til henne hvor mye/lite sminke hun vil ha på seg. Dette er hva jeg kaller en lite konstruktiv kommentar! Ja men nå ble vel heller ikke du spurt om hva man kan og skal kommentere heller. 🤔 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 2. september 2023 #228 Del Skrevet 2. september 2023 Nillani skrev (7 timer siden): Det spares ikke på sminka selv før man skal delta i et løp.. Hvor mye er løping og hvor mye er posting på insta?? Mest insta= sminke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 10. september 2023 #229 Del Skrevet 10. september 2023 Har sluttet å følge både kine og josefine nå. Det er jo søren meg reklame HELE tiden med annonselinker på det ene og andre. Disse linkene tjener de på og inntekten skal hvertfall ikke komme fra meg. Da googler jeg heller plagget.. 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 16. september 2023 #230 Del Skrevet 16. september 2023 mumrikk1 skrev (På 10.9.2023 den 9.20): Har sluttet å følge både kine og josefine nå. Det er jo søren meg reklame HELE tiden med annonselinker på det ene og andre. Disse linkene tjener de på og inntekten skal hvertfall ikke komme fra meg. Da googler jeg heller plagget.. Reklame, klær, hår og sminke til det kjedsommelige. Bruker heller aldri rabattkoder til disse damene. Linker trykker jeg heller ikke på. Klarer fint å finne meg det jeg trenger til livets opphold på egenhånd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mariie Skrevet 22. oktober 2023 #231 Del Skrevet 22. oktober 2023 Skjønner meg ikke helt på dama jeg. Jeg er syk og depresiv nå, alt er vanskelig #reklame i høyre hjørnet.. Er hun nedpå om dagen eller bare et reklamestunt for å få blest? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 22. oktober 2023 #232 Del Skrevet 22. oktober 2023 mariie skrev (1 minutt siden): Skjønner meg ikke helt på dama jeg. Jeg er syk og depresiv nå, alt er vanskelig #reklame i høyre hjørnet.. Er hun nedpå om dagen eller bare et reklamestunt for å få blest? Tenkt det samme…😒 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cHg Skrevet 22. oktober 2023 #233 Del Skrevet 22. oktober 2023 mariie skrev (1 time siden): Skjønner meg ikke helt på dama jeg. Jeg er syk og depresiv nå, alt er vanskelig #reklame i høyre hjørnet.. Er hun nedpå om dagen eller bare et reklamestunt for å få blest? Hun prøver vel bare å følge reglene ifht reklame... Hun hadde vel blitt lynsjet hadde hun ikke merket storyen. Hun skriver en ærlig tekst om depresjonen sin og hva hun står i. Så kan man heller diskutere hvorvidt dét er smart å dele ifht at hun utsetter seg selv ytterligere i en veldig sårbar situasjon. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mumrikk1 Skrevet 22. oktober 2023 #234 Del Skrevet 22. oktober 2023 cHg skrev (5 timer siden): Hun prøver vel bare å følge reglene ifht reklame... Hun hadde vel blitt lynsjet hadde hun ikke merket storyen. Hun skriver en ærlig tekst om depresjonen sin og hva hun står i. Så kan man heller diskutere hvorvidt dét er smart å dele ifht at hun utsetter seg selv ytterligere i en veldig sårbar situasjon. Kunne man ikke heller da droppet å poste noe i det hele tatt om ting er så galt og heller søke hjelp? Når ting har blitt bedre kunne man sagt at «Hei, jeg har hatt en vanskelig periode bla bla bla..» isteden for å sanke sympati i en situasjon hun må ta seg av seg selv. hun skriver at hun sliter med ditt og datt men sosiale medier, filming og eventer er hun med på.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 22. oktober 2023 #235 Del Skrevet 22. oktober 2023 mumrikk1 skrev (2 timer siden): Kunne man ikke heller da droppet å poste noe i det hele tatt om ting er så galt og heller søke hjelp? Når ting har blitt bedre kunne man sagt at «Hei, jeg har hatt en vanskelig periode bla bla bla..» isteden for å sanke sympati i en situasjon hun må ta seg av seg selv. hun skriver at hun sliter med ditt og datt men sosiale medier, filming og eventer er hun med på.. Influenser skal hun bli vettu. Koste hva det koste vil. Helt tragisk slik hun driver med sympati-sanking nå. Bare vent til hun er oppe igjen, da deles de flotte meldingene på løpende bånd.. (løpebånd som Sara Emilie sa😂) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minombre Skrevet 22. oktober 2023 #236 Del Skrevet 22. oktober 2023 mumrikk1 skrev (3 timer siden): Kunne man ikke heller da droppet å poste noe i det hele tatt om ting er så galt og heller søke hjelp? Når ting har blitt bedre kunne man sagt at «Hei, jeg har hatt en vanskelig periode bla bla bla..» isteden for å sanke sympati i en situasjon hun må ta seg av seg selv. hun skriver at hun sliter med ditt og datt men sosiale medier, filming og eventer er hun med på.. Hvis du har fulgt med så vet du at hun har gått/går til behandling hos DPS og har gjort det en god stund. Hun har vært ærlig i lang tid om sine psykiske utfordringer og det er tøft gjort å snakke åpent om det. Hvorfor tror man automatisk at man skal sanke sympati når man deler livets vonde sider? Og, selv om man sliter med depresjon eller andre psykiske ting, vil det ikke si at man aldri kan holde på med noe man syns er gøy eller «gå i hi» til man er frisk igjen. Det er anbefalt å gjøre så mye positivt for seg selv som mulig og opprettholde mest mulig normale hverdager når man sliter med depresjon. Om sosiale medier, eventer og filming er noe som gir henne glede, er det nettopp det hun skal gjøre. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskopi Skrevet 22. oktober 2023 #237 Del Skrevet 22. oktober 2023 cHg skrev (13 timer siden): Hun prøver vel bare å følge reglene ifht reklame... Hun hadde vel blitt lynsjet hadde hun ikke merket storyen. Hun skriver en ærlig tekst om depresjonen sin og hva hun står i. Så kan man heller diskutere hvorvidt dét er smart å dele ifht at hun utsetter seg selv ytterligere i en veldig sårbar situasjon. Dette ble beskrevet som et samarbeid der hun skulle tagge Cream clothing og vise sitt «true self» i en uke. Altså et betalt samarbeid. Det handler ikke om hvilke klær hun har på seg de siste dagene for de kommer ikke fra Cream clothing. At det ikke kan settes på pause til man er frisk igjen, om man er utslått av influensa eller lignende så bør man vurdere om det er verdt det.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 25. oktober 2023 #238 Del Skrevet 25. oktober 2023 mariie skrev (På 22.10.2023 den 6.51): Skjønner meg ikke helt på dama jeg. Jeg er syk og depresiv nå, alt er vanskelig #reklame i høyre hjørnet.. Er hun nedpå om dagen eller bare et reklamestunt for å få blest? Legger hun ut snapstory nå om dagen? Jeg får ikke frem noe fra henne🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet 25. oktober 2023 #239 Del Skrevet 25. oktober 2023 Nillani skrev (På 22.10.2023 den 16.55): Influenser skal hun bli vettu. Koste hva det koste vil. Helt tragisk slik hun driver med sympati-sanking nå. Bare vent til hun er oppe igjen, da deles de flotte meldingene på løpende bånd.. (løpebånd som Sara Emilie sa😂) Det irriterer meg såååå at Sara E sier at ting kommer/går på løpebånd😂😂 Hun sier det HELE tiden😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nillani Skrevet 26. oktober 2023 #240 Del Skrevet 26. oktober 2023 Flowerina skrev (22 timer siden): Legger hun ut snapstory nå om dagen? Jeg får ikke frem noe fra henne🤔 Nei hun er depressiv og gjort som bjørnen om vinteren, gått i hi.. antakeligvis hennes beste valg sålangt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå