Gå til innhold

Hvor kan jeg finne kiste?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lett overalt som jeg kan tenke meg på nett.

Lurer på hvilke butikker som selger kister og lignende med en flat overflate som kan plasseres under et glassbord eller lignende. Aller helst vil jeg ha en hvit kiste, eller en som kan males hvit, men som fortsatt ser dekorativ ut.

Noen som har noen gode råd? Er forøvrig ikke interessert i noe som ligger for høyt opp i pris, i og med at vi skal bytte ut samtlige møbler i stuen - blir fort dyrt gitt;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forslag av alle slag tas gledelig i mot:)

Pris og farge er ikke det viktigste!!!!

Skrevet

Jeg tror kanskje ikke jeg skjønner helt hva du mener, iom at du skal plassere den under et glassbord (?), men hva med finn.no? Der finnes det jo masse rart?

Skrevet

Sett på både finn og qxl - problemet er enten prisen eller at det er rund topp:)

Tenkte på en kiste som helst er under 40 cm i høyde og gjerne rett under 1 meter i lengde. Skal brukes som oppbevaring men også som en slags hylle under bordet til å legge noen blader og greier på. Den kan gjerne være litt antikk i stilen....

Vet ikke om du ble noe klokere av det!

Skrevet

Tror jeg skjønner litt mer ;)

Har du sjekket lauritz?

Pappa har en sånn en da... Men tror ikke han vil selge den, han har masse kister og benker, har samlet i årevis ;)

Gjest gjest1
Skrevet

Hvor mye koster sånne da? Har en jeg også, men tviler på at jeg selger.

Skrevet

Har sett priser i alle kategorier - noen koster rett under tusenlappen andre flere tusen - de sistnevnte er antikke vil jeg tro:)

Skrevet

så på de kistene fra bohus i dag (bombay) de var fine, kunne godt tenkt meg en selv. men det er vel litt bortkastet å kjøpe en for å pusse den opp og male den...

Skrevet

Ciro hadde noen i fjor iallefall. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...