Gå til innhold

Mange her som har hair extensions?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke det selv, men sliter med veldig tynt og glatt hår. Har dere som har det bra erfaring med hair extensions?

Anonymkode: 68d0d...243

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde det en periode fordi synes håret mitt var for kort. Ble til slutt så lei av det at jeg begynte å lufttørke håret mitt istedenfor hårføning, og da løsnet løshåret til slutt. Mine extensions viste delvis gjennom mitt eget hår hvis jeg beveget en del på hodet. Vurderer å prøve hairband/halo til håret mitt har blitt langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke om det teller, men jeg brukte clip in ponytail, den festes utenpå hestehalen din så den ser mer fyldig ut :) 

Anonymkode: b6a50...d99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Veit ikke om det teller, men jeg brukte clip in ponytail, den festes utenpå hestehalen din så den ser mer fyldig ut :) 

Anonymkode: b6a50...d99

Er ikke de veldig tunge? Jeg har prøvd flere hestehaler med clip in men de bare drar hestehalen ned. Gjør jeg noe feil? 

Anonymkode: 82c20...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 4/2/2023 at 2:19 AM, Callista said:

Jeg hadde det en periode fordi synes håret mitt var for kort. Ble til slutt så lei av det at jeg begynte å lufttørke håret mitt istedenfor hårføning, og da løsnet løshåret til slutt. Mine extensions viste delvis gjennom mitt eget hår hvis jeg beveget en del på hodet. Vurderer å prøve hairband/halo til håret mitt har blitt langt.

Høres smart ut å gå over til hairband eller halo! Jeg brukte en halo i en periode og var ganske fornøyd, men slet med at mitt eget hår er en HELT annen tekstur enn halo'en, så det var litt mye styr med retting og forming av mitt eget hår. Nå har jeg gått over til "hair toppers" som er mer som en liten hatt på toppen av eget hår (en slags mini-parykk man fester med klips.) Føles kanskje litt drastisk først men SÅ fint og SÅ mye enklere.

Anonymkode: 68091...c2f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Høres smart ut å gå over til hairband eller halo! Jeg brukte en halo i en periode og var ganske fornøyd, men slet med at mitt eget hår er en HELT annen tekstur enn halo'en, så det var litt mye styr med retting og forming av mitt eget hår. Nå har jeg gått over til "hair toppers" som er mer som en liten hatt på toppen av eget hår (en slags mini-parykk man fester med klips.) Føles kanskje litt drastisk først men SÅ fint og SÅ mye enklere.

Anonymkode: 68091...c2f

Hvordan skjulte du haloen? Jeg har kjøpt flere men det ender alltid med å se helt corny ut, både med den tynne tråden over hodet og med at det kunstige håret som du sier har helt annen tekstur så man kunne jo se en malplassert remse av hår i nakken liksom.. 

Hvordan er hair toppersene? Kan de farges til samme hårfarge som din? 

Anonymkode: 82c20...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig useriøse svar her 😞

Anonymkode: 68d0d...243

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor kjøper dere extensions/hair topper? 

Anonymkode: 58523...afc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan skjulte du haloen? Jeg har kjøpt flere men det ender alltid med å se helt corny ut, både med den tynne tråden over hodet og med at det kunstige håret som du sier har helt annen tekstur så man kunne jo se en malplassert remse av hår i nakken liksom.. 

Hvordan er hair toppersene? Kan de farges til samme hårfarge som din? 

Anonymkode: 82c20...b53

Å skjule den tynne tråden syntes jeg gikk greit - jeg brukte en sånn kam med spiss ende for å trekke ut håret under slik at tråden var minst mulig synlig. Litt verre bak, men hvis jeg fønte håret mitt for å gi mest mulig volum, og så tupperte litt sånn at det sto litt ut, så gikk det fint. Frisøren min hjalp meg et par ganger og det ble superfint da, siden hun er så flink til å style.

Anonymkode: 68091...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte å svare på det siste: Menneskehår kan farges, syntetisk kan det ikke. Og det er kun ufarget hår som kan farges lysere - hvis man for eksempel kjøper noe som er farget fra svart til brunt, så kan man farge det mørkere igjen, men ikke lysere.

Anonymkode: 68091...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Høres smart ut å gå over til hairband eller halo! Jeg brukte en halo i en periode og var ganske fornøyd, men slet med at mitt eget hår er en HELT annen tekstur enn halo'en, så det var litt mye styr med retting og forming av mitt eget hår. Nå har jeg gått over til "hair toppers" som er mer som en liten hatt på toppen av eget hår (en slags mini-parykk man fester med klips.) Føles kanskje litt drastisk først men SÅ fint og SÅ mye enklere.

Anonymkode: 68091...c2f

Takk for tipset! Kommer ikke til å bruke extensions mer. Poenget er jo at det skal gi håret lengde og/eller volum, og at det skal se naturlig ut. Jeg skal se på ‘hair toppers’, det høres ut som en grei løsning, siden jeg er litt lat når det gjelder hår styling.  

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor kjøper dere extensions/hair topper? 

Anonymkode: 58523...afc

Jeg elsker hair toppers fra Highline, men de er dessverre skikkelig dyre. Jeg har vært heldig og fått kjøpt noen brukt fra forskjellige FB-grupper og Insta-kontoer (Trading Tresses, for eksempel.)

Anonymkode: 68091...c2f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hvor kjøper dere extensions/hair topper? 

Anonymkode: 58523...afc

Jeg kjøpte extensions på frisørsalongen. Det er ikke alle salonger som tilbyr extensions, så jeg anbefaler å sjekke på internett. Jeg kjøpte og fikk satt i extensions på Nikita frisørsalong. Har en venninne som fikk et kjempefint resultat, men det fungerte ikke så godt for meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Callista skrev (6 minutter siden):

Jeg kjøpte extensions på frisørsalongen. Det er ikke alle salonger som tilbyr extensions, så jeg anbefaler å sjekke på internett. Jeg kjøpte og fikk satt i extensions på Nikita frisørsalong. Har en venninne som fikk et kjempefint resultat, men det fungerte ikke så godt for meg. 

Hvor ofte heiser du de opp og hva betaler man for det? 

Anonymkode: 82c20...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvor ofte heiser du de opp og hva betaler man for det? 

Anonymkode: 82c20...b53

Jeg måtte heise de opp annen hver måned. Jeg hadde en halv extension og stripet håret. Husker ikke hva det kostet, men jeg betalte noen tusenlapper. Rundt om 4000-5000 kr tror jeg. Hvis du ikke skal farge eller stripe håret, blir det selvfølgelig mye billigere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Callista skrev (34 minutter siden):

Jeg måtte heise de opp annen hver måned. Jeg hadde en halv extension og stripet håret. Husker ikke hva det kostet, men jeg betalte noen tusenlapper. Rundt om 4000-5000 kr tror jeg. Hvis du ikke skal farge eller stripe håret, blir det selvfølgelig mye billigere. 

Oi 4-5000 kun for å heise opp extensions eller inkludert pris for nye extensions? 

Anonymkode: 82c20...b53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Oi 4-5000 kun for å heise opp extensions eller inkludert pris for nye extensions? 

Anonymkode: 82c20...b53

Alt inkludert i prisen. Extensions, striping og hårklipp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 10.21):

Høres smart ut å gå over til hairband eller halo! Jeg brukte en halo i en periode og var ganske fornøyd, men slet med at mitt eget hår er en HELT annen tekstur enn halo'en, så det var litt mye styr med retting og forming av mitt eget hår. Nå har jeg gått over til "hair toppers" som er mer som en liten hatt på toppen av eget hår (en slags mini-parykk man fester med klips.) Føles kanskje litt drastisk først men SÅ fint og SÅ mye enklere.

Anonymkode: 68091...c2f

Hvor kjøper du toppers?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 3.4.2023 den 10.21):

Høres smart ut å gå over til hairband eller halo! Jeg brukte en halo i en periode og var ganske fornøyd, men slet med at mitt eget hår er en HELT annen tekstur enn halo'en, så det var litt mye styr med retting og forming av mitt eget hår. Nå har jeg gått over til "hair toppers" som er mer som en liten hatt på toppen av eget hår (en slags mini-parykk man fester med klips.) Føles kanskje litt drastisk først men SÅ fint og SÅ mye enklere.

Anonymkode: 68091...c2f

Mener du tupé?

Anonymkode: 36465...b1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mange type extensions når jeg var i 20 årene, følte meg så vakker😍😍😍 men slutta når jeg begynte å få barn, miste hår av extensions og amming ble for mye for meg

Anonymkode: fc3c2...95d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...