Granneman82 Skrevet lørdag kl. 08:54 #401 Skrevet lørdag kl. 08:54 Viki6 skrev (7 minutter siden): Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering. Det er trist rett og slett......😕 8
Daniella2026 Skrevet lørdag kl. 23:40 #402 Skrevet lørdag kl. 23:40 Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat. 5 1
Granneman82 Skrevet i går, 03:23 #403 Skrevet i går, 03:23 Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨 11 1
Solstråle1 Skrevet i går, 04:33 #404 Skrevet i går, 04:33 Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. 11 2
Viki6 Skrevet i går, 04:46 #405 Skrevet i går, 04:46 Altså, hun beklager at det ble lite oppdateringer fra fødestua... Verden har blitt helt sjuk... 14 1 10
Granneman82 Skrevet i går, 04:54 #406 Skrevet i går, 04:54 Solstråle1 skrev (19 minutter siden): Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. Var akkurat det jeg tenkte òg....... Alltid likt A, men dette er ikke greit kjenner jeg 😕🥴 4
Leonaen Skrevet i går, 04:54 #407 Skrevet i går, 04:54 Viki6 skrev (20 timer siden): Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering. Ja selvfølgelig hu er jo influenser og lever av å få mye oppmerksomhet. Hu er veldig mye og super ekstrovert. Blir vanskelig for henne å la vær. Hu har vel også vært eksponert selv med bilder av henne som barn i magasiner, så ser vel ikke noe problemer med å selv vise frem sin egen baby.
Jaddah123 Skrevet i går, 06:29 #408 Skrevet i går, 06:29 Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 3 1
Fenomen Skrevet i går, 09:32 #409 Skrevet i går, 09:32 Daniella2026 skrev (9 timer siden): Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat. Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. 2
Fenomen Skrevet i går, 09:32 #410 Skrevet i går, 09:32 Jaddah123 skrev (3 timer siden): Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. 3
Fenomen Skrevet i går, 09:34 #411 Skrevet i går, 09:34 Granneman82 skrev (6 timer siden): Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨 Jeg trodde at det hadde skjedd noe. Type sugekopp eller haste-KS. Fødsel er tøft for alle og vi er mange som ufrivillig føder uten epidural. 1 2
Daniella2026 Skrevet i går, 10:05 #412 Skrevet i går, 10:05 Fenomen skrev (32 minutter siden): Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. Følger hun ikke. Men å dele fra føden er ikke noe å dele. Min mening. 5 1
Maleficenta Skrevet i går, 10:21 #413 Skrevet i går, 10:21 Fenomen skrev (48 minutter siden): Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. Jepp det har jeg og erfart.
Jaddah123 Skrevet i går, 10:35 #414 Skrevet i går, 10:35 Fenomen skrev (1 time siden): Epidural fungerer ikke på pressrier uansett. Sant det. Opplevde akkurat det samme. 1
Aristokrat1 Skrevet 21 timer siden #415 Skrevet 21 timer siden Jaddah123 skrev (6 timer siden): Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel? 2 3
Jaddah123 Skrevet 21 timer siden #416 Skrevet 21 timer siden Aristokrat1 skrev (3 minutter siden): Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel? Ja, så det nå.
Era Vulgaris Skrevet 21 timer siden #418 Skrevet 21 timer siden Axa skrev (17 minutter siden): Hun deler jo det folk vil se. Det er noe creepy ved folk som ønsker å se andres babyer eksponert over hele internett. 3 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå