Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Viki6 skrev (7 minutter siden):

Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering.

Det er trist rett og slett......😕

• Liker 8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. 

• Liker 11
  • Nyttig 2
Skrevet

Altså, hun beklager at det ble lite oppdateringer fra fødestua... Verden har blitt helt sjuk...

• Liker 14
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Skrevet
Solstråle1 skrev (19 minutter siden):

Når man beklager for dårlig oppdatering - fødselen ble litt hardere/mer dramatisk (husker ikke helt nøyaktig ordlyd) enn forventet… det er så idiotisk at jeg ikke har ord. Det blir dessverre avfølging herfra. Søren også, jeg likte å følge med på oppussingen og syns A er kul. 

Var akkurat det jeg tenkte òg....... Alltid likt A, men dette er ikke greit kjenner jeg 😕🥴

• Liker 4
Skrevet
Viki6 skrev (20 timer siden):

Hun sa i Chit chat med Helle at hun kom til å dele bilder av baby. Hun ville ikke klare å la være. Så det blir nok full eksponering.

Ja selvfølgelig hu er jo influenser og lever av å få mye oppmerksomhet. Hu er veldig mye og super ekstrovert. Blir vanskelig for henne å la vær. Hu har vel også vært eksponert selv med bilder av henne som barn i magasiner, så ser vel ikke noe problemer med å selv vise frem sin egen baby. 

Skrevet

Det ble en tøff avslutning fordi epiduralen ble skrudd av🙄 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Daniella2026 skrev (9 timer siden):

Synes ikke å ligge på føden er noe å dele på Snapchat. Trodde hun var mere fornuftig og i hennes alder. Ikke noe skal være privat. 

Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. 

• Liker 2
Skrevet
Jaddah123 skrev (3 timer siden):

Epidural fungerer ikke på pressrier uansett.

• Liker 3
Skrevet
Granneman82 skrev (6 timer siden):

Bruker tøff fødsel som clikbait......herre fred på jord.....🫨🫨🫨

Jeg trodde at det hadde skjedd noe. Type sugekopp eller haste-KS. Fødsel er tøft for alle og vi er mange som ufrivillig føder uten epidural. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Fenomen skrev (32 minutter siden):

Hva forventet du, egentlig? Hun deler jo absolutt alt ellers og influencere som gjør det deler også fødsel. Jeg er 0% overrasket. 

Følger hun ikke. Men å dele fra føden er ikke noe å dele. Min mening.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Fenomen skrev (48 minutter siden):

Jepp det har jeg og erfart. 

Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Sant det. Opplevde akkurat det samme. 

• Liker 1
Skrevet
Jaddah123 skrev (6 timer siden):

Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel?

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
Aristokrat1 skrev (3 minutter siden):

Var vel heller fordi morkaka måtte opereres ut vel?

Ja, så det nå. 

Skrevet
Axa skrev (17 minutter siden):

Hun deler jo det folk vil se. 

Det er noe creepy ved folk som ønsker å se andres babyer eksponert over hele internett. 

• Liker 3
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...