Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nettrollet skrev (6 timer siden):

Hvem er den heldige barnefar?

Han heter Joachim Lindbo ☺️

Skrevet
M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52):

Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅

Hun er 35. Helt normal alder å få barn i, i alle fall i Oslo. 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52):

Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅

I Oslo er snittalder vel 31,5 år for førstegangafødende.

—————-

Jeg oppfattet at hun oppriktig trodde og ønsket familie med eksen - hun ble jo dumpet av ham når hun i intervju/podcast var forsiktig åpen om barneønske. 

Så når jeg bladde i bildene fra årets halloweenfest så virket midjen annerledes enn vanlig utover «foodbaby», så jeg synes det var over snittet koselig at hun er gravid med nåværende kjæreste 🥰

Hun levde jo godt og lenge på livsstilen til eksen, men hun får det nok mye bedre nå hvor hun sikkert har reflektert mer over hva 30+ årene kunne gi av innhold. Mindre luksusfasade og 100% Hverdagen AS og selfmade liv med barneønsket oppfylt. 

Tror hun blir en skikkelig fin og omsorgsfull mamma - og moren hennes kommer nok til å skjemme bort gullungen halvt ihjel 😅

Kan ha lest henne feil, men jeg har oppfattet at barneønske har vært der lenge. 

• Liker 8
Skrevet

Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat.

• Liker 1
Skrevet
Margit777 skrev (12 timer siden):

Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat.

Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. 

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. 

Nei. 

• Liker 6
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...