MzMe Skrevet 22. november 2025 #362 Skrevet 22. november 2025 Nettrollet skrev (6 timer siden): Hvem er den heldige barnefar? Han heter Joachim Lindbo ☺️
Fenomen Skrevet 22. november 2025 #363 Skrevet 22. november 2025 M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52): Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅 Hun er 35. Helt normal alder å få barn i, i alle fall i Oslo. 7 2
AprilLudgate Skrevet 23. november 2025 #364 Skrevet 23. november 2025 M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52): Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅 I Oslo er snittalder vel 31,5 år for førstegangafødende. —————- Jeg oppfattet at hun oppriktig trodde og ønsket familie med eksen - hun ble jo dumpet av ham når hun i intervju/podcast var forsiktig åpen om barneønske. Så når jeg bladde i bildene fra årets halloweenfest så virket midjen annerledes enn vanlig utover «foodbaby», så jeg synes det var over snittet koselig at hun er gravid med nåværende kjæreste 🥰 Hun levde jo godt og lenge på livsstilen til eksen, men hun får det nok mye bedre nå hvor hun sikkert har reflektert mer over hva 30+ årene kunne gi av innhold. Mindre luksusfasade og 100% Hverdagen AS og selfmade liv med barneønsket oppfylt. Tror hun blir en skikkelig fin og omsorgsfull mamma - og moren hennes kommer nok til å skjemme bort gullungen halvt ihjel 😅 Kan ha lest henne feil, men jeg har oppfattet at barneønske har vært der lenge. 9
Margit777 Skrevet 23. november 2025 #365 Skrevet 23. november 2025 Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat. 2
Kålrota Skrevet 24. november 2025 #366 Skrevet 24. november 2025 Margit777 skrev (12 timer siden): Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat. Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. 4 3
Margit777 Skrevet 24. november 2025 #367 Skrevet 24. november 2025 Kålrota skrev (1 time siden): Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. Nei. 6 1
Solstråle1 Skrevet 4. april #368 Skrevet 4. april Jeg har fulgt henne litt nå i slutten på oppussingen, og for en kul leilighet de har. Jeg håper at hun bruker vett når baby blir født, slik at jeg slipper å avfølge pga eksponering. 4
Tough cookie Skrevet torsdag kl. 17:52 #369 Skrevet torsdag kl. 17:52 Vannet gikk hos Alexandra i dag og hun endte på sykehus, men ble sendt hjem igjen, så snart er bebisen her👶🏻💗
Solstråle1 Skrevet torsdag kl. 17:56 #370 Skrevet torsdag kl. 17:56 Tough cookie skrev (2 minutter siden): Vannet gikk hos Alexandra i dag og hun endte på sykehus, men ble sendt hjem igjen, så snart er bebisen her👶🏻💗 Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. 3 2
Jaddah123 Skrevet torsdag kl. 18:15 #371 Skrevet torsdag kl. 18:15 Solstråle1 skrev (19 minutter siden): Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. Hvorfor skal man ikke bevege seg?
Fenomen Skrevet torsdag kl. 18:21 #372 Skrevet torsdag kl. 18:21 Solstråle1 skrev (25 minutter siden): Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. Joda, det kan man.
refill Skrevet torsdag kl. 19:40 #373 Skrevet torsdag kl. 19:40 Solstråle1 skrev (1 time siden): Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. Ved setefødsel er det vanlig praksis 👌 1
Fenomen Skrevet fredag kl. 06:55 #374 Skrevet fredag kl. 06:55 refill skrev (11 timer siden): Ved setefødsel er det vanlig praksis 👌 Dette er ikke setefødsel.
Anno1969 Skrevet fredag kl. 07:30 #375 Skrevet fredag kl. 07:30 Jaddah123 skrev (13 timer siden): Hvorfor skal man ikke bevege seg? Hvis barnet ikke er festet skal man ikke gå eller sitte oppe hvis vannet går. Da kan navelstrengen falle ned og komme i klem mellom barnets hode og moren. Barnet får da ikke oksygen. 3
Amatariel Skrevet fredag kl. 07:48 #376 Skrevet fredag kl. 07:48 Hun begynte med rier i natt, så er jo lov å håpe at babyen er her nå 🥰 Ikke vært noe oppdatering (og det er jo bra, er bare nysgjerrig 🙃) 1
Maleficenta Skrevet fredag kl. 07:49 #377 Skrevet fredag kl. 07:49 Gjest Glufseguri skrev (På 31.3.2023 den 23.08): Han er straks 50, kanskje ikke en ny runde med småbarn fristet og hun vil ha egen familie nå? Ikke uvanlig med en sånn aldersforskjell Men er hun ikke gravid da?
refill Skrevet fredag kl. 08:32 #378 Skrevet fredag kl. 08:32 Fenomen skrev (1 time siden): Dette er ikke setefødsel. Nei men jeg svarte Solstråle1 på at det er vanlig praksis ved setefødsel (å holde seg i ro etter vannavgang) 😊 Og tydeligvis om hodet ikke er festet ser jeg. Om ikke det ikke er noe potensielle komplikasjoner kan man bevege seg som normalt etter vannavgang.
Jaddah123 Skrevet fredag kl. 09:02 #379 Skrevet fredag kl. 09:02 Anno1969 skrev (1 time siden): Hvis barnet ikke er festet skal man ikke gå eller sitte oppe hvis vannet går. Da kan navelstrengen falle ned og komme i klem mellom barnets hode og moren. Barnet får da ikke oksygen. Stemmer det.
Amatariel Skrevet fredag kl. 09:21 #380 Skrevet fredag kl. 09:21 Maleficenta skrev (1 time siden): Men er hun ikke gravid da? Jo, men med en ny samboer.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå