Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nettrollet skrev (6 timer siden):

Hvem er den heldige barnefar?

Han heter Joachim Lindbo ☺️

Skrevet
M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52):

Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅

Hun er 35. Helt normal alder å få barn i, i alle fall i Oslo. 

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
M.H85 skrev (På 20.11.2025 den 21.52):

Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅

I Oslo er snittalder vel 31,5 år for førstegangafødende.

—————-

Jeg oppfattet at hun oppriktig trodde og ønsket familie med eksen - hun ble jo dumpet av ham når hun i intervju/podcast var forsiktig åpen om barneønske. 

Så når jeg bladde i bildene fra årets halloweenfest så virket midjen annerledes enn vanlig utover «foodbaby», så jeg synes det var over snittet koselig at hun er gravid med nåværende kjæreste 🥰

Hun levde jo godt og lenge på livsstilen til eksen, men hun får det nok mye bedre nå hvor hun sikkert har reflektert mer over hva 30+ årene kunne gi av innhold. Mindre luksusfasade og 100% Hverdagen AS og selfmade liv med barneønsket oppfylt. 

Tror hun blir en skikkelig fin og omsorgsfull mamma - og moren hennes kommer nok til å skjemme bort gullungen halvt ihjel 😅

Kan ha lest henne feil, men jeg har oppfattet at barneønske har vært der lenge. 

• Liker 9
Skrevet

Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat.

• Liker 2
Skrevet
Margit777 skrev (12 timer siden):

Så jo hun var gravid og ikke bare spist for mye mat.

Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Skrevet
Kålrota skrev (1 time siden):

Poenget er likevel at det er utrolig nedrig å gjette slikt basert på utseendet. 

Nei. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Jeg har fulgt henne litt nå i slutten på oppussingen, og for en kul leilighet de har. Jeg håper at hun bruker vett når baby blir født, slik at jeg slipper å avfølge pga eksponering. 

• Liker 4
Skrevet

Vannet gikk hos Alexandra i dag og hun endte på sykehus, men ble sendt hjem igjen, så snart er bebisen her👶🏻💗

Skrevet
Tough cookie skrev (2 minutter siden):

Vannet gikk hos Alexandra i dag og hun endte på sykehus, men ble sendt hjem igjen, så snart er bebisen her👶🏻💗

Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. 

Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet
Solstråle1 skrev (19 minutter siden):

Jeg trodde ikke at man skulle bevege seg etter at vannet er gått? Den beskjeden fikk i hvert fall min venninne. 

Jeg ønsker henne lykke til og håper så inderlig at hun ikke eksponerer babyen, for jeg syns hun er så kul å følge. 

Hvorfor skal man ikke bevege seg? 

Skrevet
Solstråle1 skrev (25 minutter siden):

Joda, det kan man. 

Skrevet
Solstråle1 skrev (1 time siden):

Ved setefødsel er det vanlig praksis 👌 

• Liker 1
Skrevet
refill skrev (11 timer siden):

Ved setefødsel er det vanlig praksis 👌 

Dette er ikke setefødsel. 

Skrevet
Jaddah123 skrev (13 timer siden):

Hvorfor skal man ikke bevege seg? 

Hvis barnet ikke er festet skal man ikke gå eller sitte oppe hvis vannet går. Da kan navelstrengen falle ned og komme i klem mellom barnets hode og moren. Barnet får da ikke oksygen.

• Nyttig 3
Skrevet

Hun begynte med rier i natt, så er jo lov å håpe at babyen er her nå 🥰 Ikke vært noe oppdatering (og det er jo bra, er bare nysgjerrig 🙃)

• Liker 1
Skrevet
Gjest Glufseguri skrev (På 31.3.2023 den 23.08):

Han er straks 50, kanskje ikke en ny runde med småbarn fristet og hun vil ha egen familie nå?

Ikke uvanlig med en sånn aldersforskjell 

Men er hun ikke gravid da?

Skrevet
Fenomen skrev (1 time siden):

Dette er ikke setefødsel. 

Nei men jeg svarte Solstråle1 på at det er vanlig praksis ved setefødsel (å holde seg i ro etter vannavgang) 😊 Og tydeligvis om hodet ikke er festet ser jeg. Om ikke det ikke er noe potensielle komplikasjoner kan man bevege seg som normalt etter vannavgang. 

Skrevet
Anno1969 skrev (1 time siden):

Hvis barnet ikke er festet skal man ikke gå eller sitte oppe hvis vannet går. Da kan navelstrengen falle ned og komme i klem mellom barnets hode og moren. Barnet får da ikke oksygen.

Stemmer det. 

Skrevet
Maleficenta skrev (1 time siden):

Men er hun ikke gravid da?

Jo, men med en ny samboer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...