Palmemor Skrevet 8. november #341 Skrevet 8. november Coffee_lover skrev (23 minutter siden): Står på vg. Så det 👌
Coffee_lover Skrevet 8. november #343 Skrevet 8. november Og hun danser stolt med magen struttende på skal vi danse. Hvem er barnefar? Merkelig som de overlapper disse forholdene. Andre som synes hun er ekstremt pr-kåt? 3
Frøkenfryden Skrevet 8. november #344 Skrevet 8. november Coffee_lover skrev (1 minutt siden): Og hun danser stolt med magen struttende på skal vi danse. Hvem er barnefar? Merkelig som de overlapper disse forholdene. Andre som synes hun er ekstremt pr-kåt? Skulle hun ikke være stolt? Hun fikk ny kjæreste etter et eviglangt forhold med Runar som dumpet henne. Nei. Ikke egentlig. 23 6
Måne Rampelyset Skrevet 8. november #345 Skrevet 8. november Tråden er ryddet for krenkelser. Måne, admin. 1
bullfallto Skrevet 8. november #346 Skrevet 8. november Coffee_lover skrev (2 timer siden): Og hun danser stolt med magen struttende på skal vi danse. Hvem er barnefar? Merkelig som de overlapper disse forholdene. Andre som synes hun er ekstremt pr-kåt? Ærlig talt for en flåsete kommentar. Hun er tydeligvis ikke pr-kåt nok siden du ikke har fått med deg hvem barnefar er. 23 2
Coffee_lover Skrevet 9. november #347 Skrevet 9. november bullfallto skrev (1 time siden): Ærlig talt for en flåsete kommentar. Hun er tydeligvis ikke pr-kåt nok siden du ikke har fått med deg hvem barnefar er. Nei. Jo. 1
Istapp Skrevet 9. november #348 Skrevet 9. november Hun, AJ, må skjerpe seg mange hakk fremover - dama er jo så vannvittig støyete og glemsom. Hun fremstår mindre oppegående og mener å glemme f.eks. " hvor hun parkerte bilen". Hvordan skal dette mennesket ivareta et lite barn - AJ glemmer vel hvor vognen blir plassert når hun er ute på handletur. Er det bare jeg som opplever at David Eriksen har hatt/har mange vannvittig støyende, brautende og kvinner som fremstår mindre oppegående i stallen sin? Hvor AJ er et stjerneeksempel. 1
EllaSays Skrevet 9. november #349 Skrevet 9. november Istapp skrev (24 minutter siden): Hun, AJ, må skjerpe seg mange hakk fremover - dama er jo så vannvittig støyete og glemsom. Hun fremstår mindre oppegående og mener å glemme f.eks. " hvor hun parkerte bilen". Hvordan skal dette mennesket ivareta et lite barn - AJ glemmer vel hvor vognen blir plassert når hun er ute på handletur. Er det bare jeg som opplever at David Eriksen har hatt/har mange vannvittig støyende, brautende og kvinner som fremstår mindre oppegående i stallen sin? Hvor AJ er et stjerneeksempel. Uenig med deg. De fleste pleier å vokse med oppgaven, Alex blir nok en gøyal og flink forelder. Mannen hennes virker også som en solid fyr. Synes ikke hun er mindre oppegående, hun er bare mye mer leken og "fri" enn de fleste. Alex får til akkurat det hun vil, opplever jeg. Hun er veldig forskjellig fra meg, men tror hun blir en fin mor. 18 2 5
Korpsnerden Skrevet 9. november #350 Skrevet 9. november EllaSays skrev (5 minutter siden): Uenig med deg. De fleste pleier å vokse med oppgaven, Alex blir nok en gøyal og flink forelder. Mannen hennes virker også som en solid fyr. Synes ikke hun er mindre oppegående, hun er bare mye mer leken og "fri" enn de fleste. Alex får til akkurat det hun vil, opplever jeg. Hun er veldig forskjellig fra meg, men tror hun blir en fin mor. Enig, pluss at hun er vant til å stå opp grytidlig pga radiojobb, i motsetning til mange andre influencere som får sjokk over ny døgnrytme med baby. Alexandra er glad i oppmerksomhet og legger ikke skjul på det, men hun er også blid og positiv, lager sjelden innhold av å snakke ned andre eller holde moralprekner, hun har selvironi og hun har sunne vennskaps- og familieforhold. Jeg tror hun blir en super mamma! Jeg håper hun klarer å skjerme barnet. Det er lovende at hun ikke har delt graviditeten før nå. Veldig mange influencere deler jo i det testen er positiv for å tjene maks fra første sekund. 22 1 8
Tough cookie Skrevet 9. november #351 Skrevet 9. november Korpsnerden skrev (2 timer siden): Enig, pluss at hun er vant til å stå opp grytidlig pga radiojobb, i motsetning til mange andre influencere som får sjokk over ny døgnrytme med baby. Alexandra er glad i oppmerksomhet og legger ikke skjul på det, men hun er også blid og positiv, lager sjelden innhold av å snakke ned andre eller holde moralprekner, hun har selvironi og hun har sunne vennskaps- og familieforhold. Jeg tror hun blir en super mamma! Jeg håper hun klarer å skjerme barnet. Det er lovende at hun ikke har delt graviditeten før nå. Veldig mange influencere deler jo i det testen er positiv for å tjene maks fra første sekund. Helt enig og jeg tror / håper at hun ikke deler fødselen minutt for minutt sånn som som sin gode venninne Helle Staff. 7
Sonit Skrevet 9. november #352 Skrevet 9. november EllaSays skrev (10 timer siden): Uenig med deg. De fleste pleier å vokse med oppgaven, Alex blir nok en gøyal og flink forelder. Mannen hennes virker også som en solid fyr. Synes ikke hun er mindre oppegående, hun er bare mye mer leken og "fri" enn de fleste. Alex får til akkurat det hun vil, opplever jeg. Hun er veldig forskjellig fra meg, men tror hun blir en fin mor. Hun var en fantastisk bonusmor. Det har Vanessa J sagt flere ganger i podcasten. Og når det kommer fra biologisk mor, så vil jeg tro det er hold i det. RV og VJ sin datter var ganske vel kun 5-6 år da de ble sammen. 13 1 2
Sugar&Spice Skrevet 9. november #353 Skrevet 9. november Jeg har 0 problem med å se for meg Alexandra som en god mor. Jeg så henne ofte som bonusmor i hennes forrige forhold der jeg jobbet. Dessuten vil alle bli modne av den oppgaven. En venninne av meg fikk barn som 19-åring, hun var den mest umodne 19-åringen jeg kjente. Spiste sjokoladeboller til middag, hun fikk faktisk sykdommen skjørbuk rett før hun ble gravid 😂 Det er jo imponerende i 2010. Hun ble voksen "over natta" da hun ble mor, og fikk ryddet opp i livet sitt i graviditeten og første årene av barnets liv. Vi var nok mange som tenkte "hvordan skal dette gå?", men det har gått strålende! 11 1 1
Stargaze Skrevet 20. november #354 Skrevet 20. november EllaSays skrev (På 9.11.2025 den 8.53): Hun fremstår mindre oppegående og mener å glemme f.eks. " hvor hun parkerte bilen". Hvordan skal dette mennesket ivareta et lite barn - AJ glemmer vel hvor vognen blir plassert når hun er ute på handletur. Det kommer til å gå helt bra. Jeg glemmer ofte hvor jeg har parkert bilen, men har aldri glemt barna. Det er fordi hjernen klarer å skille på viktige og uviktige ting. AJ kommer til å bli en flott mor. 10 1 1
EllaSays Skrevet 20. november #355 Skrevet 20. november Stargaze skrev (4 timer siden): Det kommer til å gå helt bra. Jeg glemmer ofte hvor jeg har parkert bilen, men har aldri glemt barna. Det er fordi hjernen klarer å skille på viktige og uviktige ting. AJ kommer til å bli en flott mor. Her siterer du feil, ikke jeg som har skrevet. Jeg er helt enig med deg! Jeg heier på Alex 😍
heavyheart Skrevet 20. november #357 Skrevet 20. november EllaSays skrev (2 timer siden): Her siterer du feil, ikke jeg som har skrevet. Jeg er helt enig med deg! Jeg heier på Alex 😍 Du har jo legit skrevet det som ble sitert?
EllaSays Skrevet 20. november #358 Skrevet 20. november heavyheart skrev (3 timer siden): Du har jo legit skrevet det som ble sitert? Må ha skjedd noe i siteringen, hvis du går opp og ser, så ser du at det ikke var meg som sa det.
M.H85 Skrevet 20. november #359 Skrevet 20. november Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅 2
**Marshmallow** Skrevet 21. november #360 Skrevet 21. november (endret) M.H85 skrev (21 timer siden): Dama er jo ikke "ung". Kanskje hun har prøvd lenge bli gravid... Synes hun virker som en kul dame, litt intens og hyper da😅 Hva er det med deg og oppheng om damer, alder og graviditet? hun er i normal alder spenn på når folk får barn i dag. Kvinner får til og med barn når de er godt over 40, tenkt på det! 🙀 Endret 21. november av **Marshmallow** + det forholdet hun er i er ganske «nytt» så det er vel grenser for grenser for hvor lenge de har prøvd ;) 7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå