GÃ¥ til innhold

Piercing

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen har i en alder av 42 piercet brystvortene sine.. han er godt trent og har en flott kropp, men piercing😬 han hinter til at jeg skal pierce mine . Dere som har det, har det noen effekt 🫢 og har dere piercing begge ? 

Anonymkode: 34e4c...fb4

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har aldri likt niplepiercing på hverken menn eller kvinner. Dette har brått snudd og jeg finner plutselig niplepiercing på kvinner skikkelig vakkert! Så her blir det piercing i begge puppene så snart jeg er ferdig med amming - noe mannen så aldeles ikke har noe imot 🤭 synes fortsatt ikke det er attraktivt på menn. 

K31

Endret av Frkego
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (2 minutter siden):

Jeg har aldri likt niplepiercing på hverken menn eller kvinner. Dette har brått snudd og jeg finner plutselig niplepiercing på kvinner skikkelig vakkert! Så her blir det piercing i begge puppene så snart jeg er ferdig med amming - noe mannen så aldeles ikke har noe imot 🤭 synes fortsatt ikke det er attraktivt på menn. 

K31

Har du piercing fra før?

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Har du piercing fra før?

Hadde i underleppa og brynet i tenårene, men ikke noen andre steder. Har i tillegg skikkelig nålskrekk, så spent på hvordan jeg skal takle å pierce begge brystvortene 😅 men jeg synes det er både sexy og vakkert, så la gå!

Er også spent på hvordan det vil påvirke følsomheten, da det er en skikkelig erogen sone for meg og mannen leker mye med puppene mine. 

Endret av Frkego
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

🤣🤣🤣 mannen sier det var et sekund lidelse og mange timer nytelse 🤔

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

🤣🤣🤣 mannen sier det var et sekund lidelse og mange timer nytelse 🤔

Mannen her takler ikke at jeg rører brystvortene hans engang, så vet ikke om det hadde gitt ham nytelse 😅 

AnonymBruker
Skrevet

Auu hadde aldri gjort det i mine bryster hvertfall! Syns det er mega harry på menn og

Anonymkode: a4b20...8db

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har i den ene. Og har mindre følelse i den brystvorten. Men elsker piercingen, føler den er en del av meg etter mange år 

Anonymkode: 23296...6bf

Gjest Trøndertøtta
Skrevet

Whaaat.. det er litt for mye. Menn skal få gjøre som de vil de også, men jeg hadde ikke blitt tent av en fyr med piercing i brystvortene.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde piercing i ene nippelen i ca 25 år. Tok ut for noen år siden, men det er fortsatt hull gjennom og jeg kan fint sette inn ringen igjen om jeg vil det. Selve hullet synes ikke og det er ingen forskjell på følsomheten i nippelen jeg har piercet og den andre. Jeg synes det er finest med kun en piercing fremfor begge nipplene piercet, men dette er selvsagt smak og behag. Det har aldri gitt noen ekstra nytelse å ha piercing der. For meg var piercingen mer et smykke enn en seksuell greie. Mulig det var grunnen til at jeg tok ut også: Ble lei av at menn trodde jeg hadde ulike fetisjer pga en piercet nipple. 

Anonymkode: 6fcec...038

• Nyttig 1
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (PÃ¥ 31.3.2023 den 22.56):

Har i den ene. Og har mindre følelse i den brystvorten. Men elsker piercingen, føler den er en del av meg etter mange år 

Anonymkode: 23296...6bf

Hvilket smykke har du , stang eller ring ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...