Gå til innhold

Hvor overnatte i København?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg og tenåringen min skal til København i juli, og har aldri vært der før. Han vil på tivoli, zoo og akvariet, og jeg liker å bare vandre rundt i byen.

Hvilke områder bør jeg lete etter overnatting i? Skal være der i en uke, tenkte 2-3 netter på hotell og 3-5 netter i Airbnb-leilighet, så det kan godt være i to ulike områder!

Anonymkode: 988b3...2c4

AnonymBruker
Skrevet

Sist vi bodde på hotell der så bodde vi på Tivoli hotell. hotellet var greit nok. Litt lite rom. Det lå langt nok unna Hovedbanegården og Istedgade (ikke ferdig gentrifisert) nær shopping på Fisketorget og gangavstand til både Tivoli og Kødbyen. Overraskende hyggelig langs vannet også. 

Ellers har jeg alltid vært svak for Østerbro. Nørrebro er litt mer alternativt, men de har fått metro der og kan nok være billigere. 

Anonymkode: 4ae04...a5c

Skrevet

For å kombinere ønskene deres ville jeg anbefalt områdene Vesterbro eller Nørrebro, som begge er livlige og sentrale områder med god tilgang til både tivoli, zoo og akvariet, og med gode shopping- og spisemuligheter.

AnonymBruker
Skrevet

Vi elsket å bo på Skt Petri med våre ungdommer. Behagelige rom, sentralt, veldig god frokost.

Anonymkode: be20a...a31

• Liker 1
Skrevet

Det er mange hotell rundt Rådhusplassen, mer sentralt finner du vel neppe.

Har selv bodd på The Square flere ganger, ligger i en sidegate fra Rådhusplassen, ett kvartal fra Tivoli og synes det er ok

AnonymBruker
Skrevet

On 3/31/2023 at 7:40 PM, Fjugur said:

Det er mange hotell rundt Rådhusplassen, mer sentralt finner du vel neppe.

Har selv bodd på The Square flere ganger, ligger i en sidegate fra Rådhusplassen, ett kvartal fra Tivoli og synes det er ok

Anbefaler også The Square

Anonymkode: a6f63...cad

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler virkelig radisson collection royal. Oppgrader til rom med utsikt mot tivioli. Flotte rom, fantastisk frokost, sentralt rett ved tivoli og hovedbanestasjonen der du kommer inn fra Kastrup. 

Jeg ser the square er anbefalt, det er et ok budsjettalternativ som ligger rett ved. 

Anonymkode: 272a8...2d3

AnonymBruker
Skrevet

Guldsmeden

Anonymkode: db84f...ca7

• 4 uker senere...
Skrevet

Cabin Hotel er veldig fint, kun en 5-10 minutter å gå til tivoliet :)

AnonymBruker
Skrevet

Copenhagen Island, nærmeste nabo til Fisketorvet. Superbra hotell. Ellers kan jeg anbefale Hotel Admiral, men det ligger i Nyhavn.

Anonymkode: 61dea...b79

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...