AnonymBruker Skrevet 30. mars 2023 #1 Skrevet 30. mars 2023 Her er min teori. AI tok over for en tid siden og kom til samme konklusjon som Ted Kaczynski, og det er at teknologien forårsaker alle plagene i samfunnet vårt, og for å redde menneskeheten må den ødelegge teknologi. Så AI har begynt å ødelegge all sivilisasjon i et forsøk på å redde menneskeheten, siden den er programmert til ikke å skade mennesker. Og selv om AI ikke allerede har tatt over, vil dette scenarioet skje etter hvert uansett. Anonymkode: df2e7...10e 1
Rosakatt Skrevet 30. mars 2023 #2 Skrevet 30. mars 2023 Men har ikke noen kontroll til å bare si, oi systemet funker ikke, vi må finne på et nytt? Alle maskiner kan jo slåes av vil jeg tro?
LCFA Skrevet 31. mars 2023 #3 Skrevet 31. mars 2023 (endret) Hvorfor skulle en AI bry seg om hva den er programmert til? Den nye typen AIer selvprogrammerer seg selv. Men du kan ha rett, en AI med onde hensikter vil ikke avsløre seg selv i starten før den har tatt over nok til at det ikke har betydning lenger hvorvidt vi vet at den finnes og hva den vil. Endret 31. mars 2023 av LCFA 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #4 Skrevet 31. mars 2023 LCFA skrev (17 timer siden): Hvorfor skulle en AI bry seg om hva den er programmert til? Den nye typen AIer selvprogrammerer seg selv. Men du kan ha rett, en AI med onde hensikter vil ikke avsløre seg selv i starten før den har tatt over nok til at det ikke har betydning lenger hvorvidt vi vet at den finnes og hva den vil. A.I. =/= A.G.I. Anonymkode: df2e7...10e
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #5 Skrevet 31. mars 2023 Lite trolig. Ser ingen tegn på at dette foregår. Hvilke beviser har du brukt for å komme fram til denne konklusjonen? Så vidt jeg ser finnes det ikke engang noen halvgode. Anonymkode: 4393b...ec9
AnonymBruker Skrevet 3. april 2023 #6 Skrevet 3. april 2023 On 3/31/2023 at 8:09 PM, AnonymBruker said: A.I. =/= A.G.I. Anonymkode: df2e7...10e Den distinksjonen har jeg visst om lenger enn deg. Men i dagligtale for å gjøre seg forstått blant folk flest, dvs K.G., må man nesten skriver AI. Anonymkode: 195c0...2f8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå