Gå til innhold

Har du hørt folk fise på trening før?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det hørte jeg i kveld. Også lo jeg :D Håper ikke jeg har feset før, vanskelig å vite når jeg vanligvis hører på musikk. Har du fisi/feset/fist på trening?

Anonymkode: 03a32...4fa

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd lydløst og høyst ufrivillig 😂 Det er morsomt med de som lager lyd, men jeg blir så irritert av å trene i dritlukt fra andre 😤

Anonymkode: af96f...ef5

AnonymBruker
Skrevet

Var da voldsomt til mas om denne fisingen på forumet her da. Har de sluppet inn småunger på 4 år her?

Anonymkode: d766b...857

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser på trening. Prøver å gå på do så det ikke skjer, men trening setter igang magen min. 

Anonymkode: b191f...94a

• Liker 2
Skrevet (endret)

Nei. Men jeg vet om en ballettdanser som gjorde det når hun løftet benet opp over hodet, var ikke musikk da.

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fiser alltid på trening. Lukter alltid fislukt inne på treningssenteret. Etter meg selv formoder jeg. M49

Anonymkode: a3d1e...6d9

AnonymBruker
Skrevet

Før 1.februar

Anonymkode: a623b...c8b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var da voldsomt til mas om denne fisingen på forumet her da. Har de sluppet inn småunger på 4 år her?

Det er stamgjesten vår, "bæsjemannen". Alt går i bæsj, promp og annet tøv.

Håper dette fjolset snart blir utestengt. Er et evig renn med lignende tråder.

Anonymkode: 3bc3f...ef3

• Nyttig 3
  • 3 uker senere...
Skrevet

Ja, fes så det braka under pers. rekordforsøk i benkpress en gang. Lang og høylytt olm jævel😂 Har det faktisk på film også da han som sto forran filma forsøket, men den postes ikke her av ymse gruner

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 1.47):

Det er stamgjesten vår, "bæsjemannen". Alt går i bæsj, promp og annet tøv.

Håper dette fjolset snart blir utestengt. Er et evig renn med lignende tråder.

Anonymkode: 3bc3f...ef3

Er det så mye værre med dette kontra alle daglige trådene om ufør? Isåfall, forklar.

• Liker 2
Skrevet
Donald Duck skrev (18 timer siden):

Ja, fes så det braka under pers. rekordforsøk i benkpress en gang. Lang og høylytt olm jævel😂 Har det faktisk på film også da han som sto forran filma forsøket, men den postes ikke her av ymse gruner

Kan du ikke poste videoen? Hadde vært dritkult 😆

• Hjerte 1
Skrevet
Topsi skrev (16 minutter siden):

Kan du ikke poste videoen? Hadde vært dritkult 😆

Nei! Det gjør jeg ikke, setter lite pris på om noen kjenner meg igjen😂

AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hørt. Og jeg skal innrømme at det kommer fis fra meg og. Når jeg løper på mølla kan det komme uten at jeg rekker å stoppe, gå av og inn på toalettet. 

Anonymkode: a2264...ffe

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 22.57):

Det hørte jeg i kveld. Også lo jeg :D Håper ikke jeg har feset før, vanskelig å vite når jeg vanligvis hører på musikk. Har du fisi/feset/fist på trening?

Anonymkode: 03a32...4fa

Helt vanlig å fise på trening, og ikke noe å være flau over 🙂 jobbet mange år som personlig trener, og av og til kom det en liten fis fra kunder. Sånn er det når man kanskje presser litt ekstra i enkelte øvelser 🙂 har gjort det selv også, men bryr meg ikke så mye (prøver selvfølgelig å holde igjen alt jeg kan, men så har det skjedd da, at det har kommet en uventa 😅) Det er en vanlig kroppslig funksjon, som man selvsagt prøver å holde for seg selv, men ikke alltid kontrolleres like lett

Endret av Marvels
Skrevet

Ja til stadighet 🙂

Skrevet

Ja😂 det rare er at det skjer bare når jeg trener rumpa / spesielt hip thrust😂😂 og squats, har skjedd litt for ofte🤣

Skrevet

Haha ja - har både feset selv og hørt andre fise. Man får luft i magen av fleskepannekaker og da blir det et uhell eller to når man gjør knebøy eller burpees. 😅

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 23.08):

Skulle tro det. Er veldig mange tråder om fising på KG. Skulle ikke tro det var voksne folk.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...