Gå til innhold

Har du hørt folk fise på trening før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det hørte jeg i kveld. Også lo jeg :D Håper ikke jeg har feset før, vanskelig å vite når jeg vanligvis hører på musikk. Har du fisi/feset/fist på trening?

Anonymkode: 03a32...4fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det har skjedd lydløst og høyst ufrivillig 😂 Det er morsomt med de som lager lyd, men jeg blir så irritert av å trene i dritlukt fra andre 😤

Anonymkode: af96f...ef5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var da voldsomt til mas om denne fisingen på forumet her da. Har de sluppet inn småunger på 4 år her?

Anonymkode: d766b...857

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fiser på trening. Prøver å gå på do så det ikke skjer, men trening setter igang magen min. 

Anonymkode: b191f...94a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Men jeg vet om en ballettdanser som gjorde det når hun løftet benet opp over hodet, var ikke musikk da.

Endret av MyMichelle
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fiser alltid på trening. Lukter alltid fislukt inne på treningssenteret. Etter meg selv formoder jeg. M49

Anonymkode: a3d1e...6d9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Var da voldsomt til mas om denne fisingen på forumet her da. Har de sluppet inn småunger på 4 år her?

Anonymkode: d766b...857

Det er stamgjesten vår, "bæsjemannen". Alt går i bæsj, promp og annet tøv.

Håper dette fjolset snart blir utestengt. Er et evig renn med lignende tråder.

 

Anonymkode: 3bc3f...ef3

  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, fes så det braka under pers. rekordforsøk i benkpress en gang. Lang og høylytt olm jævel😂 Har det faktisk på film også da han som sto forran filma forsøket, men den postes ikke her av ymse gruner

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.3.2023 den 1.47):

Det er stamgjesten vår, "bæsjemannen". Alt går i bæsj, promp og annet tøv.

Håper dette fjolset snart blir utestengt. Er et evig renn med lignende tråder.

 

Anonymkode: 3bc3f...ef3

Er det så mye værre med dette kontra alle daglige trådene om ufør? Isåfall, forklar.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Donald Duck skrev (18 timer siden):

Ja, fes så det braka under pers. rekordforsøk i benkpress en gang. Lang og høylytt olm jævel😂 Har det faktisk på film også da han som sto forran filma forsøket, men den postes ikke her av ymse gruner

Kan du ikke poste videoen? Hadde vært dritkult 😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Topsi skrev (16 minutter siden):

Kan du ikke poste videoen? Hadde vært dritkult 😆

Nei! Det gjør jeg ikke, setter lite pris på om noen kjenner meg igjen😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har hørt. Og jeg skal innrømme at det kommer fis fra meg og. Når jeg løper på mølla kan det komme uten at jeg rekker å stoppe, gå av og inn på toalettet. 

Anonymkode: a2264...ffe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 22.57):

Det hørte jeg i kveld. Også lo jeg :D Håper ikke jeg har feset før, vanskelig å vite når jeg vanligvis hører på musikk. Har du fisi/feset/fist på trening?

Anonymkode: 03a32...4fa

Helt vanlig å fise på trening, og ikke noe å være flau over 🙂 jobbet mange år som personlig trener, og av og til kom det en liten fis fra kunder. Sånn er det når man kanskje presser litt ekstra i enkelte øvelser 🙂 har gjort det selv også, men bryr meg ikke så mye (prøver selvfølgelig å holde igjen alt jeg kan, men så har det skjedd da, at det har kommet en uventa 😅) Det er en vanlig kroppslig funksjon, som man selvsagt prøver å holde for seg selv, men ikke alltid kontrolleres like lett

Endret av Marvels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja😂 det rare er at det skjer bare når jeg trener rumpa / spesielt hip thrust😂😂 og squats, har skjedd litt for ofte🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha ja - har både feset selv og hørt andre fise. Man får luft i magen av fleskepannekaker og da blir det et uhell eller to når man gjør knebøy eller burpees. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.3.2023 den 23.08):

Var da voldsomt til mas om denne fisingen på forumet her da. Har de sluppet inn småunger på 4 år her?

Anonymkode: d766b...857

Skulle tro det. Er veldig mange tråder om fising på KG. Skulle ikke tro det var voksne folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...