Gjest Gjest Skrevet 5. januar 2006 #21 Skrevet 5. januar 2006 må være kult å ha en mor som kan slåss for sønnen sin om nødvendig. diggbart å se kvinner i slåsskamp
Gjest Embla s Skrevet 5. januar 2006 #22 Skrevet 5. januar 2006 Jeg er fortsatt uenig i at det alltid skal være far som er ansvarlig for problemene. Også kvinner må ta selvkritikk. Hvis de mener mennene er så ansvarløse som de noen ganger blir fremstilt må dere gå foran som et godt eksempel. Og unngå for enhver pris å inngå et nytt forhold med menn som "altid er så ansvarløse". ← Alt trenger vel ikke koke ned til en kamp mellom kjønnene? Det er vel underordnet om det er en stemor eller en stefar som er slem? Poenget er at den av foreldren som har valgt å leve sammen med steforeldren bør (for sin egen skyld!) sette ned foten i fht hvordan barna sine behandles! (i denne saken tenker jeg også på denne datteren som ikke lenger har noe kontakt med sin far pga denne stemoren.. syns far det er greit? )
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 6. januar 2006 #23 Skrevet 6. januar 2006 Ang. halvsøster er det hennes mor som har fått skylden for at det er blitt komplikasjoner... Det skal visst ikke være lett. Jeg håper min svigerdatter gir stesvigermor skikkelig inn verbalt. Jeg kjenner både henne og hennes mamma, og ingen av de legger to fingre i mellom. Men jeg bør kanskje si til min sønn at han må støtte henne (det gjør han) om det kommer til en ubehagelig situasjon... Jeg var borti det samme, men på en annen måte. Våre foreldre var skilte, men ble venner, men min mor var rimelig overhysterisk- jeg fikk ikke lov å sove med min kjæreste som jeg hadde vært sammen med i ett---- år. Jeg var femten og han var atten. Min far stolte på meg- jeg bodde hos han og han visste at jeg ikke ville bli ung mor. Mamma mente noe annnet. Jeg hadde ikke sex før jeg ble seksten. HAN ville ikke, pga at jeg var under lavaldern.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå