Gå til innhold

-


Pingleton

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Haha, sånn er min mor og. Det finnes ingen kur dessverre. Men man må ta henne i mindre doser rett og slett. Ikke kutte ut - men korte ned. Eneste rådet jeg har. 

Anonymkode: a0401...0b1

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Haha, sånn er min mor og. Det finnes ingen kur dessverre. Men man må ta henne i mindre doser rett og slett. Ikke kutte ut - men korte ned. Eneste rådet jeg har. 

Anonymkode: a0401...0b1

Skjønner. Men hva gjør du når du ev. blir trigget da? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingleton skrev (1 minutt siden):

Skjønner. Men hva gjør du når du ev. blir trigget da? 

Overser nå eller prøver å skifte tema , eller jatter med. Før ble jeg veldig sint og oppgitt. Nå tenker jeg på at en dag så skal hun dø og da vil jeg kanskje angre på at jeg ble trigget. Kanskje jeg vil savne det for å sette det på spissen hvis du skjønner .. Hvem vet? Men når det ikke er noe jeg kan fikse så hjelper det ikke at jeg blir oppgitt heller. Noen ganger må man bare akspetere folk slik de er. Iallefall med mødre dessverre. Og når folk begynner å bli gammel så er det ikke alltid de sosiale antennene fungerer så godt. Mulig de alltid har vært sånn og. Man kan ikke styre folk men man kan styre hvordan man reagerer på de.

Anonymkode: a0401...0b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pingleton skrev (På 30.3.2023 den 22.32):

Tusen takk, det hjalp veldig. Det er vanskelig, for jeg synes det er vanskelig å ikke tenke på "Tenk så mye hyggeligere det ville vært her nå hvis du skjerpa deg", men samtidig har du rett. Jeg kan jo ikke endre henne, og ja, hun blir jo særere og særere jo eldre hun blir. 

Ville bare si at jeg har det helt likt med min mor… gruer meg til å reise hjem i påsken.

Anonymkode: 5341d...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...