Gå til innhold

Hvilken gresk øy? eller plass?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

hei, hvilken gresk øy vil dere anbefale å reise til? jeg og venninnen min skal på ferietur i sommer..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spørs jo helt hva slags øy dere vil til... har dere lyst på en rolig øy med fine strender, party eller hva? Det fins jo så mange øyer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grekofil

Venninne-ferie, og dere kanskje er under 30, så vil jeg anbefale følgende steder som har litt "trøkk" i utelivet, men hvor man også kan ta det med ro når man ønsker det:

Rhodos By, Hersonnisos på Kreta, Zakynthos, Skiathos.

Ayia Napa eller Kos blir litt for vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Gjest_Lillemor_*

Hei på deg

Jeg er en voksen dame på 42 år , vil bare si at at jeg og min mann med to ungdommer var på zakynthos sommeren 06, det var en fin plass. nå vet jeg ikke hvor gamle dere er men det er en populær plass for ungdommer, det vrimlet av ungdommer. Men.... det var svært mange engelsktalende der. Stranden var deilige, men det forutsetter at du beverger deg litt bortenfor bystranden.

Hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom dere er ute etter kombinert ferie med litt fest og litt avslapping kan jeg anbefale 1 uke på Skiathos og 1uke på Skopelos. Skopelos er min favoritt. Var der i 2000 og det er vel kjent som Hellas grønneste øy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan hjelpe deg å eliminere;

ikke Karpathos, hvertfall. Døll øy, dyrt og ikke noe god mat. Steinete strender stort sett og lite å finne på.

Men Kreta er et bedre sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...