Gå til innhold

Havnet på sykehus, kontaktet venninne..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vill blitt utrolig lei meg om det ikke engang sto noe empatisk i meldingen... ville sikkert også gått i selvkritikk-fella, angre som du skriver. 

Masse god bedring til deg!!!! 🌱🌻💫

  • Liker 4
  • Hjerte 13
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke overtenk nå som du er sårbar. Det er ikke alle som har mulighet til å kaste rundt på planer. Du fikk svar. Pust med magen ❤️ God bedring. 

Anonymkode: 97789...15e

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo faktisk hende at hun hadde en annen avtale, slik at hun ikke kunne avlyse. Man kan ikke forvente at noen slipper alt de har i hånden, for å så stille opp. Jeg var kanskje sånn før, men så lærte jeg meg å sette grenser for meg selv. Det er bare deg selv det går utover, å alltid stille opp for andre. Ikke overtenk, og vær glad for at hun svarte deg. Del dine tanker og følelser med sykepleier og lege. Så får du heller håpe at din vennine kommer innom en annen dag. God bedring.

Anonymkode: 091e1...aa8

  • Liker 20
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir jo lei seg, men kanskje hun synes slik er ubehagelig og ble litt redd for å stå i en vond situasjon, mulig hun ikke viste du var alene? 

God bedring, håper virkelig det går bra med deg, og at du blir godt ivaretatt! :klem3: Har du familie som kan besøke deg? 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke overtenk nå som du er sårbar. Det er ikke alle som har mulighet til å kaste rundt på planer. Du fikk svar. Pust med magen ❤️ God bedring. 

Anonymkode: 97789...15e

Hun bor rett ved sykehuset, og skulle på middag til moren sin - som bor rett ved henne😟 så det gjorde det ekstra vondt 

Anonymkode: bd4db...28c

  • Liker 2
  • Hjerte 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Daryl Dixon skrev (2 minutter siden):

Man blir jo lei seg, men kanskje hun synes slik er ubehagelig og ble litt redd for å stå i en vond situasjon, mulig hun ikke viste du var alene? 

God bedring, håper virkelig det går bra med deg, og at du blir godt ivaretatt! :klem3: Har du familie som kan besøke deg? 

Heldigvis kunne moren min, hun kom så fort hun kunne❤️ Så det ble jeg veldig takknemlig og glad for 

Anonymkode: bd4db...28c

  • Liker 2
  • Hjerte 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hun bor rett ved sykehuset, og skulle på middag til moren sin - som bor rett ved henne😟 så det gjorde det ekstra vondt 

Anonymkode: bd4db...28c

Er du døden nær?

Jeg avlyser ikke planer fordi ei venninne havnet på sykehuset. Legene fikser dette og er det noe mer alvorlig får du heller si det.

Hjelper ikke å klage over saken hvis du ikke gidder å ta det opp med henne.

Anonymkode: debc0...5dd

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lærte du at hun trenger ikke du stille opp for heller...

Hvem trenger fiender når man har dårlige venner ja.

Anonymkode: b2102...541

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Heldigvis kunne moren min, hun kom så fort hun kunne❤️ Så det ble jeg veldig takknemlig og glad for 

Anonymkode: bd4db...28c

Så godt da. 😊

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er folk så frekke? Tenker på de som kommenterer. Vær hyggelig eller hold kjeft for fæn!!!

Anonymkode: fdab4...f76

  • Liker 23
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Er du døden nær?

Jeg avlyser ikke planer fordi ei venninne havnet på sykehuset. Legene fikser dette og er det noe mer alvorlig får du heller si det.

Hjelper ikke å klage over saken hvis du ikke gidder å ta det opp med henne.

Anonymkode: debc0...5dd


Du skriver at det er alvorlig sykdom ts, og siden du valgte å melde henne regner jeg med at du anser henne som en nær venninne, selvfølgelig stiller man opp? At hun velger middagen med moren som hun helt sikkert kan ta igjen anytime fremfor å stikke innom en god venninne som ligger alvorlig syk på sykehuset sier mye om henne og at hun ikke er så mye mer å samle på..det at moren bor rett ved siden av sykehuset du er innlagt på gjør oppførselen fra hennes side bare enda mer tragisk..🙄 hadde det kostet henne så mye å stukket hode innom å gitt deg noen trøstende ord face to face? Neppe..handler om å være et medmenneske og stille opp for de man er glad i! ❤️ masse god bedring til deg, ts😊

Anonymkode: 1f3a4...b75

Ryddet for brukerangrep. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 15
  • Hjerte 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sa du at det var alvorlig? Jeg mener.. Hadde en vennine spurt om jeg kunne komme på besøk i besøktiden og jeg hadde annen avtale hadde jeg sagt det. Hadde en vennine spurt om jeg kunne komme pga noe alvorlig hadde jeg absolutt kommet og endret alle andre planer.

Anonymkode: f1e98...1dd

  • Liker 19
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har selv fått telefon av en som stod meg nær tre døgn før h*n ble lagt i respirator, to døgn etter innleggelse, og under en uke før kroppen ga opp. H*n hadde fått en forferdelig beskjed, og h*n hadde behov for å snakke med noen. Ingen av oss vet hva ts strir med.

Ts, jeg ønsker deg alt godt. Det er vanskelig å vite om hun forstod alvoret eller om hun klarte å forholde seg til det. Jeg håper du blir godt ivaretatt på sykehuset, og jeg er glad for at moren din kunne komme. Jeg håper du ikke tar deg nær av empatiløse kommentarer. 

 

Anonymkode: c6f57...05e

Ryddet for sitat av slettet innhold. Perelandra, mod. 

Endret av Perelandra
  • Liker 5
  • Hjerte 12
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er vanskelig å si noe om uten å vite hvor alvorlig det er. Er det en viss sannsynlighet for at du kommer til å dø innen få dager? Kommuniserte du dette til henne? I så fall var det råttent gjort av venninna di.

Hvis det derimot var noe som ikke er så alvorlig så ville jeg tenkt annerledes.

Anonymkode: 325cb...342

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enkelte mennesker trenger mer støtte enn andre gjennom ulike faser i livet. Hvorfor det dukker opp folk i slike tråder som dette og har negative vibes, og tilsynelatende frekke kan bare de svare på. En ting er å være sårbar og være ærlig om det, enn annen ting er å gå gjennom livet og hele tiden bære med seg negativ energi mot andre hele tiden. Det er disse menneskene det er mest synd på - fordi de mangler verdier og medmenneskelighet. 

Anonymkode: b6d75...70c

  • Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spurte du en venninne før du spurte moren din?

Det er jo veldig rart.

Akutt sykdom/skade ville jeg ikke lagt på venner altså. Da er det nær familie som er støttespillere.

Ikke alle takler sykdom og sykehus. Det er i grunn et ganske stort spørsmål å stille noen, å be dem komme på sykehuset når en er innlagt akutt (?) utredes (?).

Var på akutten selv for ca en uke siden. Det falt meg virkelig ikke inn å ringe en venninne.

 

Anonymkode: c084d...190

  • Liker 18
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med alvorlig? Noen mener prolaps er alvorlig, noen mener blindtarmbetennelse er alvorlig. Med mindre det er livstruende tenker jeg ikke det er alvorlig. 

Anonymkode: 60f5f...c15

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, føler med deg. Masse god bedring, godt å høre at moren din kunne komme❤️
Håper du klarer å overse alle de negative kommentarene.

Hadde min venninne ringt så hadde jeg stilt opp med en gang, så synes der var rart at din ikke kunne komme. Spessielt når hun bor så nærme.

Anonymkode: c5b5d...8ce

  • Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer sikkert en annen dag.

Anonymkode: 73578...15b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...